Genotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ik zo lees over die Bassett wordt het de vervanger van Til. Wel fijn dat ze daar nu al op geanticipeerd hebben. Kan hij een half jaar wennen en wat minuten maken.
Misschien kan Walemark dit seizoen nog wel een basisplaats veroveren op rechtsbuiten.
Slot gaf ook aan dat hij voetballend nog wel stappen moet maken, dus ben wel benieuwd of dat wat gaat worden. Over Walemark wordt er van alle kanten wel positief gereageerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.
Zou je het artikel door kunnen sturen svp?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt als twee echt prima aankopen als je het artikel leest zo. Lekker zeg!
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Vitesse is nu drie keer op rij ontzettend goed weggekomen tegen ons dus hopelijk pakken we ze vanavond wel gewoon.
Die samenvatting zag ik laatst nog terug. Ook toen werd er veel gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.
Naja, Berghuis miste toen nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die samenvatting zag ik laatst nog terug. Ook toen werd er veel gemist.
Die was echt schofterig ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, Berghuis miste toen niet
[ afbeelding ]
Dat verdienen ze omdat ze de scheids altijd tegen hebben!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Vitesse is nu drie keer op rij ontzettend goed weggekomen tegen ons dus hopelijk pakken we ze vanavond wel gewoon.
Dat gebeurde jarenlang andersom ook. Ik denk wel dat jullie gaan winnen, maar dat het wel met heel veel moeite gaat zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef fetX het volgende:
Waarbij Berghuis zijn ware aard voor het eerst liet zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja vorig seizoen waren we in de thuiswedstrijd niet beter. Dat was gewoon een ordinaire slechte schopwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |