quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een betrouwbare bron dit ook al gemeld?
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
De scouting in Scandinavië is één grote bult narigheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!
Ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Genotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ik zo lees over die Bassett wordt het de vervanger van Til. Wel fijn dat ze daar nu al op geanticipeerd hebben. Kan hij een half jaar wennen en wat minuten maken.
Misschien kan Walemark dit seizoen nog wel een basisplaats veroveren op rechtsbuiten.
Slot gaf ook aan dat hij voetballend nog wel stappen moet maken, dus ben wel benieuwd of dat wat gaat worden. Over Walemark wordt er van alle kanten wel positief gereageerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bassett schijnt een matige techniek en pass te hebben dus inderdaad de vervanger van Til.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |