Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Tilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Stijflinks op rechts begreep ik ergens? De nieuwe Robben!!!!!
Ah oke, dat is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Til
Klinkt niet verkeerd, zeker met de zwakke vorm van Jahanbakhsh dit seizoen. Heb ook wel vertrouwen in onze scouting (is ook nieuw), ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer een type Berghuis als ik op de beelden moet afgaan. Kan ook op de plek van Til
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft een betrouwbare bron dit ook al gemeld?
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nergens op gebaseerd, maar van dit soort transfers word ik wel blij.
De scouting in Scandinavië is één grote bult narigheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax zat voor hem op de tribune dus dan moet hij wel heel goed zijn!!!!
Ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PIETER BLACKED.
(als iemand dit artikel wil zonder pro account staat mijn dm open)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |