Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zegt niet te gaan, maar wij kunnen via het stemmen anders beslissen.
je vergeet de varkensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...
"Ja, wou hier eigenlijk niet bij zijn. Maar ja. Die mongolen hebben me naar huis gestemd. Kutspel."
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemd omdat in de gameroom te doen. Zoiets regel je toch in de DBK
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemd omdat in de gameroom te doen. Zoiets regel je toch in de DBK
Moord op zijn vader?!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat hij ook na de moord op zijn vader geen contact heeft eghad
Nee, was bewust. Wilde het halal houden voor navel.quote:
https://www.rtlboulevard.(...)paers-vader-vermoordquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moord op zijn vader?!
Mennn wat mis ik een hoop gesprekken!
"En dan nog die kutbalonnen!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...
"Ja, wou hier eigenlijk niet bij zijn. Maar ja. Die mongolen hebben me naar huis gestemd. Kutspel."
Als ze niet uit haar zelf gaat is ze wat mij betreft helemaal af.... begrafenis van je vader missen voor een tv programma ?!... mafklapperquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zegt niet te gaan, maar wij kunnen via het stemmen anders beslissen.
wat zal Nawel boos zijn dan op kitty om al die varkensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was bewust. Wilde het halal houden voor navel.
BB maak je ook maar 1 keer mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Clasientje het volgende:
Vreselijk voor Kitty, maar ik zelf zou wel Big Brother verlaten het is toch je vader een uitvaart van je vader maakt je maar 1 keer mee en zo ook je moeder steunen in deze moeilijke tijd. Ik zou dat veel belankrijker vinden dan dit Big Brother. Maar dit is Kitty haar keuze he.
Niks mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze wist van te voren al dat de kans er was dat d'r pa tijdens haar verblijf zou overlijden. En dat ze een kleinkind zou krijgen. Dus ze heeft er óók over nagedacht wat ze zou doen wanneer het moment daar was.
Allemaal ingecalculeerd dus.
Je kunt haar in elk geval niet verwijten dat ze geen duidelijke keuzes maakt.
Kitty kiest voor Kitty. En BB is alles voor Kitty.
Hhhmm... die immuniteitsspeldjes lagen ook in de DBK?? Dus daar kunnen ze ook in..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
[..]
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.
Uitvaart opnemen moet je zelf vragen/willen kost nog 100 euro of meer zelfs..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens lockdown een uitvaart gehad, dit werd niet opgenomen
het is zoals het is...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen de kijkers dadelijk de schuld dat we een rouwende vrouw naar huis hebben gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik vind het sneu. Ze maakt zichzelf onzekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef Harry het volgende:
Amy: Ik moet het loslaten, maar ik voel me zo lelijk, dik en onzeker!
Oh? Die heb ik dan even gemist. Naar mijn weten is er geen achterdeur in DBK, maar ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhhmm... die immuniteitsspeldjes lagen ook in de DBK?? Dus daar kunnen ze ook in..
Ze steken toch ook spullen inde DBK zoals die tokens van de vrijstelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
[..]
Dagboekkamer is niet van buitenaf binnen te komen, gameroom wel. Dus ze kunnen van buitenaf de telefoon in de gameroom leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |