Grace liet haar tieten zien aan Nawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Waarom een SL in godesnaam? Op basis van wat!
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met Oil in the lamp die ook niet weg te slaan was
Hebben we weer iemand die de hele dag zegt. Jullie zijn allemaal tegen me.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Ik hoop dat Sylvana SImons nieuwe bewoner wordt. Leuke streams!
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Tja, prioriteiten hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:25 schreef Hunter het volgende:
Terug naar normaal. De Kit in de keuken
Ja, dat was er ook een hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met Oil in the lamp die ook niet weg te slaan was
https://www.gigameubel.nl(...)hIcJhXRoC-jQQAvD_BwEquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
ben benieuwd waar ze die salontafels te koop zijn, zooo leuk
Ik heb ook zo iemand in mijn omgeving. Altijd draait alles om hen. Bij hen is alles altijd erger.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.
Je merkte ook in haar verhaal dat ze het alleen maar er over had hoeveel ze gedaan had voor haar ouders. Alles al geregeld. Veertien dagen daar geweest.....alsof dat zo'n opoffering was. Wacht zaterdag af . En het normaal vinden dat haar zoon voor haar gaat spreken en regelen.....Geen woord hoe dankbaar ze is dat haar kinderen dat willen doen.
Zo is dat!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Eigenlijk zou BB moeten zeggen:
Kitty, je koffers staan buiten aan de rode poort. Verlaat mijn huis en wees er voor je familie.
Het is haar beslissing, dus klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Stargazing het volgende:
Eigenlijk zou BB moeten zeggen:
Kitty, je koffers staan buiten aan de rode poort. Verlaat mijn huis en wees er voor je familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |