SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Het is een nachtdier, dus ik zie haar zelden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het lijkt alsof het speciaal is dat ze wakker was
Mijn kat is nu ook zo bezig, behalve dat bijten dan. Mauwen, zeuren, eten uit m'n mond kijken, op schoot zitten, overal mee bemoeien, voor het scherm zitten.quote:
ja die lust ook wel wat lekkersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is nu ook zo bezig, behalve dat bijten dan. Mauwen, zeuren, eten uit m'n mond kijken, op schoot zitten, overal mee bemoeien, voor het scherm zitten.
Ze heeft al natvoer gehad, m'n bakje met havermout uit mogen likken en ze heeft brokjes staan. Maar toch wil ze ook meelunchen.quote:
ja vind ik niet zo vreemdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze heeft al natvoer gehad, m'n bakje met havermout uit mogen likken en ze heeft brokjes staan. Maar toch wil ze ook meelunchen.
Ik voor mijn nagelsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Afspraak bij de kapper alweer staan
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Luna ook wel zin heeft in sushi.
Wat mag je vandaag doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
straks weer naar werk om te werken [ afbeelding ]
Tussen 4 en 6 kunnen de mensen hun dinnerbox ophalen. En als de keuken et niet heeft gedaan het eten in de boxen doenquote:
Ik zou zelf een dinnerbox eisen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6 kunnen de mensen hun dinnerbox ophalen. En als de keuken et niet heeft gedaan het eten in de boxen doen
ja mag er ook 1 kopenquote:
Moet geld op de plank komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
straks weer naar werk om te werken [ afbeelding ]
preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet geld op de plank komen
Ik schilde m'n nagel ipv de aardappel, dus de rest moet ook maar weer kort.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ik voor mijn nagels
Stompjes
Kun je niet wat klanten zoekmaken zodat er boxen overblijven? Dan kun je een box meenemen en onderdelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mag er ook 1 kopen
collega's hadden paar dagen terug 1 box die niet was opgehaald. Die heben ze verdeeld en mee naar huis genomen
wat een goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet wat klanten zoekmaken zodat er boxen overblijven? Dan kun je een box meenemen en onderdelen.
bijna! Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
Moet nog even 4 uur aan de slag.Straks weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |