abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 10:07:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_203181843
Het Nederlands Elftal heeft een aantal zware interlands voor de boeg. Op weg naar het WK in Qatar, dat begint op 21 november, speelt de ploeg van bondscoach Louis van Gaal eerst nog Nations League-wedstrijden en oefenwedstrijden tegen Denemarken en Duitsland.



Het Nederlands elftal opent het interlandjaar 2022 met de vriendschappelijke wedstrijden tegen Denemarken en Duitsland. Zaterdag 26 maart staat het duel met Denemarken, de huidige nummer 9 van de FIFA Ranking, gepland. Drie dagen later, dinsdag 29 maart, is de ontmoeting met Duitsland dat op de wereldranglijst de twaalfde plaats bezit; twee posities lager dan Oranje.

Bondscoach Louis van Gaal is blij met de oefentegenstanders: ,,Natuurlijk zijn Denemarken en Duitsland aansprekende landen. Zeker met het oog op het WK wil ik spelen tegen sterke tegenstanders, dus ik ben zeer tevreden met deze duels. Samen met de wedstrijden in de Nations League vind ik dat we een mooi programma hebben in 2022. Dat is in aanloop naar het WK een belangrijk onderdeel van een goede voorbereiding.”

Nederland en Denemarken ontmoetten elkaar bijna tien jaar geleden voor het laatst. Dat was tijdens het EK van 2012, toen Denemarken in de groepsfase met 1-0 te sterk was voor Oranje. Het laatste treffen met Duitsland dateert van september 2019. In het Volksparkstadion in Hamburg won Nederland de EK-kwalificatiewedstrijd met 4-2.

Beide oefeninterlands, waarvan de aanvangstijden nog niet bekend zijn, worden gespeeld in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam . Op dit moment is nog niet duidelijk of daar bezoekers welkom zijn.

De Johan Cruijff Arena is ook gastheer van Oranjes laatste Nations League-duel met België op zondag 25 september. De andere twee thuiswedstrijden in de Nations League worden in de Kuip in Rotterdam gespeeld. De ploeg van bondscoach Louis van Gaal treft daar op vrijdag 10 juni Polen en op maandag 13 juni is Wales de tegenstander.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203182229
Ah, jammer dat ze niet hier in het Olympiastadion komen spelen. Had ik graag mijn '88 shirt aangetrokken. w/

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-01-2022 10:41:12 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 11:37:12 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_203183001
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Erasmus het volgende:
Ah, jammer dat ze niet hier in het Olympiastadion komen spelen. Had ik graag mijn '88 shirt aangetrokken. w/
Ik heb het befaamde sjaaltje nog. Het shirt is mooi door zijn lelijkheid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203183596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb het befaamde sjaaltje nog. Het shirt is mooi door zijn lelijkheid.

:T
Mijn Duitse vrienden hier vinden het een geweldig mooie shirt (letterlijk vertaald). Retroshirts zijn natuurlijk in de mode. :7
pi_203189402
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Erasmus het volgende:
Ah, jammer dat ze niet hier in het Olympiastadion komen spelen. Had ik graag mijn '88 shirt aangetrokken. w/
Überhaupt interlands in Berlijn, n00b.
pi_203190619
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Überhaupt interlands in Berlijn, n00b.
Nog 2 jaar wachten alter 14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')