Lolquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu bij Windows als ik rechtsonder in de taakbalk op het weerbalkje klik van die stomme nieuwsberichten, waaronder eentje met 'Akelig verhaal over Gordon' met als subtitel 'Akelig verhaal over Gordon'
En een akelige foto van Gordon?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu bij Windows als ik rechtsonder in de taakbalk op het weerbalkje klik van die stomme nieuwsberichten, waaronder eentje met 'Akelig verhaal over Gordon' met als subtitel 'Akelig verhaal over Gordon'
tot morgenvroeg 10:00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lang denken jullie nog dat de horeca dichtblijft? Maand zeker wel toch?
't Zusje deelt morgen koffie, thee en een gebakje uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot morgenvroeg 10:00
althans in mijn dorp
gaan ze daar open?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot morgenvroeg 10:00
althans in mijn dorp
dat kan je gelukkig heel makkelijk uit zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
haat reacties?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
De reacties onder het bericht van 't Zusje zijn om te smullen.
Ja, want ze vragen waarschijnlijk wel om QR en mondkapje. En dat is discriminatie en ze sluiten vaste klanten buiten.quote:
eerste wat ik uit automatisme doe op elke pcquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan je gelukkig heel makkelijk uit zetten
Dan heb je niet echt goed opgeletquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dat pas na een kwartier opmerkt als je samen intiem bezig bent.
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst ergens een horecazaak waarbij een vrouw voor de deur had gepoept. Ze had gevraagd of gebruik mocht maken van het toilet en dat mocht niet.
Die reacties onder het bericht waren dat die horecazaak dit verdiende door haar niet gebruik te laten maken van het toilet
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst ergens een horecazaak waarbij een vrouw voor de deur had gepoept. Ze had gevraagd of gebruik mocht maken van het toilet en dat mocht niet.
Die reacties onder het bericht waren dat die horecazaak dit verdiende door haar niet gebruik te laten maken van het toilet
sowieso is de beschikbaarheid van openbare toiletten hier echt bagger.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.
heb het gevonden:Pquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ze vragen waarschijnlijk wel om QR en mondkapje. En dat is discriminatie en ze sluiten vaste klanten buiten.
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou als je een darm- of blaasziekte of een klein kind hebt is het gebrek aan openbare wc's wel echt enorm waardeloos.
ja maar dat is voor iemands deur poepen omdat je boos bent ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta eens achter die paar procent die geen vaccin heeft ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het gevonden:P
Sta eens achter het volk
Recht voor de deur is wel smerig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.
ja, winkels hadden sowieso al bekend gemaakt dat ze open gingen en nu zijn er ook verschillende horeca ondernemers die dit gaan doen.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vrouw dat had uitgelegd, dan had ze vast wel even gebruik mogen maken van het toilet, maar in mijn ogen is dit een wraakactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |