Vaak van die fases, zo af en toe is het lekker, net als oude kaas, of brie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
had ik gisteren ineens zin in dus maar gelijk een blok gehaald.
was nog in de aanbieding ook.
alsof m'n buikje het aanvoelde
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Vaak van die fases, zo af en toe is het lekker, net als oude kaas, of brie.
Kaas
Hoezo 'is'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat het weekend is..
Steek je hand omhoog als je dat ook bent
Geen tips, maar wát een gekut.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Twee weken geleden op de 31ste een factuur gestuurd, want die viel onder 2021 en als ik hem de 3e had gestuurd nemen ze hem niet in behandeling onder 2021.
Krijg na twee weken bericht dat er opdrachten op de factuur staan die ineens onder een andere vestiging vallen (hoe dan, kreeg die opdrachten gewoon van dezelfde PM als anders) en die moet ik van de factuur halen (die al naar mijn boekhouder is) én dat ik dus twee nieuwe facturen moet aanmaken met de datum van vandaag, want je mag niet backdaten.
Hallo, jullie zijn twee weken te laat. Wat moet ik hier nu weer mee doen?
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Je-zus.
Twee weken geleden op de 31ste een factuur gestuurd, want die viel onder 2021 en als ik hem de 3e had gestuurd nemen ze hem niet in behandeling onder 2021.
Krijg na twee weken bericht dat er opdrachten op de factuur staan die ineens onder een andere vestiging vallen (hoe dan, kreeg die opdrachten gewoon van dezelfde PM als anders) en die moet ik van de factuur halen (die al naar mijn boekhouder is) én dat ik dus twee nieuwe facturen moet aanmaken met de datum van vandaag, want je mag niet backdaten.
Hallo, jullie zijn twee weken te laat. Wat moet ik hier nu weer mee doen?
Het waren wel toffe en goed betaalde opdrachten, maar ze mogen wel even aangeven welke opdracht door welke vestiging wordt uitbetaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou een tijdsmachine bouwen. terug gaan in de tijd. die opdracht weigeren en door z'n brievenbus schijten.
ik zou het gewoon weigeren wat ze nu willen dat je moet doen en aangeven dat ze dan maar beter hun zooi op orde moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren wel toffe en goed betaalde opdrachten, maar ze mogen wel even aangeven welke opdracht door welke vestiging wordt uitbetaald.
Elke maand is er wel iets. Bij een ander bedrijf staat de factuur in dat online systeem op 'awaiting approval'. Dus hopen dat die wordt goedgekeurd want de boekhouder stond vorige week al van 'stuur zo snel mogelijk je facturen voor de btw want je bent altijd zo laat!' Ja hierom dus.quote:
Dit lijkt me inderdaad de beste manier, een 'joh, jullie hebben niet vooraf aangegeven dat het anders moest, dus voer onderling maar een truukje uit'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:36 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Jij hebt die factuur op tijd de deur uitgedaan CL, dus leg het probleem lekker bij diegene neer. Laat die het maar oplossen. Maar misschien denk ik te simpel daarin
Ja heb ik nu gedaan. Wil de facturen best even splitsen en dat doorgeven aan de boekhouder, het bedrag blijft hetzelfde. Maar dat het nu ineens onder 2022 moet vallen en dus helemaal uit de administratie van 2021 gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:36 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Jij hebt die factuur op tijd de deur uitgedaan CL, dus leg het probleem lekker bij diegene neer. Laat die het maar oplossen. Maar misschien denk ik te simpel daarin
Oh wacht ik ben te voorbarig...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo 'is'.
Maar ik dacht gisteren al dat het vrijdag was, dus ik herken het.Lekker drukke week zeker ook nu?
Je krijgt een overzicht van wat je dat jaar hebt gedaan en die info controleer je en copy-paste je dan naar je eigen factuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad de beste manier, een 'joh, jullie hebben niet vooraf aangegeven dat het anders moest, dus voer onderling maar een truukje uit'.
Oh meh.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt een overzicht van wat je dat jaar hebt gedaan en die info controleer je en copy-paste je dan naar je eigen factuurEn bij die opdrachten stond dan ergens die andere vestiging achter. Maar als niemand me daarop wijst, let ik daar niet op, want ik werk nu al vier jaar voor die andere vestiging.
Half 5 op vrijdag, wie verzint dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben te voorbarig...Het is voor mij eigenlijk pas om half 6 weekend, want we hebben ook nog een of andere presentatie om half 5
![]()
De week is wel superdruk ja, bij jou ook ?
Orbifoliaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En FWP, want zin om te shoppen en nu zit ik naar planten te kijken.
Alsof ik écht nog een dramaqueen in m'n huis nodig heb (want uiteraard zit ik weer naar calathea's te kijken)
De grote baasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Half 5 op vrijdag, wie verzint dat.
Drukte valt op zich goed te doen, ik schuif een geestdodend klusje voor me uit nu.Wel een paar raar verlopen dingen waar ik mee moest goochelen, dat vergt toch altijd extra energie.
En teleurstelling, want auto komt in april ergens pas.
White Fusionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En FWP, want zin om te shoppen en nu zit ik naar planten te kijken.
Alsof ik écht nog een dramaqueen in m'n huis nodig heb (want uiteraard zit ik weer naar calathea's te kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |