Die vond ik goed!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik en de twaalf op netflix aan het kijken
Nee nog niet gezien.. scifi is ook een van mijn favo genrequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij cowboy bepop gezien op netflix? Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Tot nu toe maar zozo. Hou wel van scifi en aktie maar dit is een beetje teveel wowpowwowie gehalte.
de twaalfquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie pesten me. Er is helemaal geen ik en de twaalf op netflix.
De twaalf bedoeld zequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie pesten me. Er is helemaal geen ik en de twaalf op netflix.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
Wacht? Het is: ik ben de twaalf aan het kijken?
scherp solid rockiequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
Wacht? Het is: ik ben de twaalf aan het kijken?![]()
Ja en beetje moe en scherpte kwijt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de twaalf
ze bedoelde: ik ben de twaalf op netflix aan het kijken
Dank je voor de ruggensteun broquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet toegeven dat ik daar dus ook eerst op zocht![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zat me al af te vragen of het de "la noche 12 anos" was en dat jullie voor het gemak naar Nederlands vertalen naar ik en de twaalf maar de verhaal ervan past niet bij DE 12. (en ja ik kan geen Spaans)
Beide gezienquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
Er is ook nog De 12 van Oldenheim en De 12 van Schouwendam.
En Oats studio?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien.. scifi is ook een van mijn favo genre
Wat is dat?quote:
Is leuke seriequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik eb de 12 maar ff aan moetiknogkijken toegevoegd.
Ben ergens in aflevring 2 of 3 afgehaakt. Wilde wat meer powdewowie erin maar het was meer zzzzzz koekoek zzzzz. Toch maar verder kijken dan.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ergens in aflevring 2 of 3 afgehaakt. Wilde wat meer powdewowie erin maar het was meer zzzzzz koekoek zzzzz.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ergens in aflevring 2 of 3 afgehaakt. Wilde wat meer powdewowie erin maar het was meer zzzzzz koekoek zzzzz. Toch maar verder kijken dan.
Foshi.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb laatst Gemini Man met Will Smith gekeken, verwachtte er weinig van maar vond het echt een héle goede film!![]()
Ok, kan het wel ff op mijn lijst zettenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
10 korte scififilms met oa Sigourny Weaver (bekend van Alien)
quote:
Greysie en Freshie!!!quote:
Ho, ik raad hem vooralsnog nog niet aan. Maar Mo vond het wel wat. (of ben ik nou in de war?)quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, kan het wel ff op mijn lijst zetten
Ja nieuw jaar, nieuwe kansenquote:
lekker slipe kerelquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga vanavond maar wat eerder naar bed voor ik nog meer gekke solidje dingen ga zeggen.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho, ik raad hem vooralsnog nog niet aan. Maar Mo vond het wel wat. (of ben ik nou in de war?)
Trusten en een kusje op je neusjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga vanavond maar wat eerder naar bed voor ik nog meer gekke solidje dingen ga zeggen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is dat eigenlijk? Dat je gaat roken?quote:
Dat leken soms net filmpjes die in een game thuis hoorden, zat niet echt een verhaal inquote:
"Duidelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Dat je gaat roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |