SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik begin die stoffen ook opnieuw te gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips
als je niet teveel kwijlt kan je hem nog een keer gebruiken toch :p
dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje ligt lekker op mijn schoot te spinnenn
Filmpje!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje ligt lekker op mijn schoot te spinnenn
ja je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin die stoffen ook opnieuw te gebruikenVanmiddag reed ik langs de AH, wilde even boodschappen doen. Ja kut, heb geen schoon mondkapje bij me, maar er hangen er nog wel een stel aan de richtingaanwijzer van de afgelopen drie weken. Pak ik daar toch de eerste van
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
er hangen er nog wel een stel aan de richtingaanwijzer
Die zijn IIR. Dat is type II, maar dan ook geschikt om vloeistofspetters tegen te houden. Gewoon type II is veel goedkoper, als het goed is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die van Bol wel de goede?
Ik vind het zo zonde dat het voor eenmalig gebruik is. Loop je drie seconden ergens naar binnen om iets op te halen (voer) en dan moet ie alweer weg? De wereld huilt.
ik heb net deze gekochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn IIR. Dat is type II, maar dan ook geschikt om vloeistofspetters tegen te houden. Gewoon type II is veel goedkoper, als het goed is.
huehue?quote:
zeg maar gerust niemandquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je bent niet de enige hoorDenk dat er maar weinig mensen nog de officiele mondkapjes procedures volgen
Toch wel 12 dozen zodat je 15% korting krijgt he?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net deze gekocht
https://www.bol.com/nl/nl(...)nfirmation2008093611
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net deze gekocht
https://www.bol.com/nl/nl(...)nfirmation2008093611
Maar toen was het nieuws zeker nog niet bekend dat de ze naar de type-2 maskers toe willenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.Ik zag type II een paar dagen geleden voor 5 euro voor 50 ergens.
Oh... hmm ja had ook geen zin om heel vee te zoeken maar dat is wel een betere prijs jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn wel prima op zich, alleen beetje duur.Ik zag type II een paar dagen geleden voor 5 euro voor 50 ergens.
Toen was wel al in het nieuws dat ze onderzochten of het een idee was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar toen was het nieuws zeker nog niet bekend dat de ze naar de type-2 maskers toe willen
Nu ben je wel beschermd tegen kotsende kinderen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh... hmm ja had ook geen zin om heel vee te zoeken maar dat is wel een betere prijs ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |