Amsterdam plat bombarderen dan maar?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef Karzai het volgende:
Bewijst maar weer dat wij altijd beter zijn
Nee zonde.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amsterdam plat bombarderen dan maar?
De gebouwen kunnen er niks aan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amsterdam plat bombarderen dan maar?
Hoe staat het inmiddels met Urk?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:30 schreef gianni61 het volgende:
als ik naar de vaccinatiegraad kijk per gemeente valt wel op dat de afvoerputjes van de samenleving de laagste vaccinatie hebben.
Heerlen en Vaals hier in het zuiden dus.
En Staphorst als koploper
Goed punt, gas dan maar?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De gebouwen kunnen er niks aan doen.
dat kost teveelquote:
...Zaanse mosterd- ?quote:
Oh ja, dat lichte vlekje was zo klein op de kaart dat ik er overheen had gekekenquote:
Het is ook dat ik eerder vandaag een Urk-associatie had hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat lichte vlekje was zo klein op de kaart dat ik er overheen had gekeken
man3x
Maar goed, als je maar op je vissersboot en binnen je eigen sekte blijft is de kans op besmetting ook niet zo gek groot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook dat ik eerder vandaag een Urk-associatie had hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |