Even naar Zürich reizenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
ben nu wel nieuwsgierig hoe hij er uit ziet
Dat is het tijdstip waarop ik inbreek en even check hoe het met de baard van de mannen in de buurt staat. Doet niet iedereen dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 5 uur lig ik nog te pitten hoor
Wat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kwiwi heeft wel al een paar subtiele foto's van haar zelf hier gepost
Zoals zonder parabenen e.d.?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haarverzorgingsmethode waarbij je bepaalde ingrediënten vermijdt.
ik heb daar 3 tot 4 dagen voor nodigquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n baard die je als man om 5u hebt
k heb alleen een heel verdekte skifoto gezienquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kwiwi heeft wel al een paar subtiele foto's van haar zelf hier gepost
Vooral zonder siliconen en uitdrogende alcohol.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Zoals zonder parabenen e.d.?
oke.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haarverzorgingsmethode waarbij je bepaalde ingrediënten vermijdt.
Mja, volgens mij moet je ook een halve Ruud Lubbers zijn om dat echt in een dag te hebben hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb daar 3 tot 4 dagen voor nodig
...of familie van Joop zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, volgens mij moet je ook een halve Ruud Lubbers zijn om dat echt in een dag te hebben hoorDe meeste mannen bereiken dat effect gewoon met een trimmer.
Gel is er ook onderdeel van.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke.
ik tyf er gewoon goedkope gel in en dan zit het prima. En als ik het kort houd is het ook geen probleem maar ik kan er eens naar kijken
Ja zoiets bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral zonder siliconen en uitdrogende alcohol.Al valt veel ook wel samen met geen parabenen.
Beetje opletten Budaquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom mis ik dat soort dingen?
Sushi? Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil niet![]()
Tot je zegt dat je sushi hebt.
Ik durf haar ook niet meer uit te nodigen als we ooit een tuin met geitjes hebben, vind ik de volgende ochtend alleen nog karkassen terugquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wil niet![]()
Tot je zegt dat je sushi hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf haar ook niet meer uit te nodigen als we ooit een tuin met geitjes hebben, vind ik de volgende ochtend alleen nog karkassen terug
het scheelt al als ik na het douchen het laat lucht drogen ipv als een debiel de handdoek er overheen ramquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gel is er ook onderdeel van.![]()
Maar pluis voorkomen scheelt al een boel.
OMGquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf haar ook niet meer uit te nodigen als we ooit een tuin met geitjes hebben, vind ik de volgende ochtend alleen nog karkassen terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |