SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dr Jwekyl en Ms Hwyde![]()
Ik kan me jou helemaal niet onaardig voorstellen eigenlijk
Ga CG volgen dan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet iedereen heeft van die lokken die zonder gel werken.
als ik er geen gel in doe heb ik een schaap op m'n hoofd
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja bij mij is het dan zo'n dooie mat haar en zie ik er uit alsof ik heen goed kan stucadoren, halve liters wegtikken en kurwa roepen in elke zin.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja bedankt. ik nu ook.quote:
CosmoGirl?quote:
kan er ook niks aan doen dat ik van die pluizige krullen hebquote:
quote:
Hmm, ik heb een beetje zo’n Harmen Siezen-kapsel. Maar dat heb ik al 40 jaar dus mijn haar weet wel hoe het moet vallen. Alleen af en toe zo’n lok die over mijn voorhoofd valt als het langer wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stijl blond haar dat te kort is om als lang kapsel te dienen en te lang om als kort kapsel
Ik weet het niet. Op dit moment hebben een paar plattelandsgemeenten in Twente relatief bijna de meeste besmettingen in Nederland. Daar is de bevolkingsdichtheid natuurlijk een stuk lager dan in de Randstad, maar mensen komen daar wel meer bij elkaar in huis, denk ik. (In Twente komen mensen 'achterom', zonder aankondiging. Vreselijk!)quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid zal ook wel schelen denk ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mij is het dan zo'n dooie mat haar en zie ik er uit alsof ik heen goed kan stucadoren, halve liters wegtikken en kurwa roepen in elke zin.
schattige lammetjequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
@:dud0r is het dan schattig lammetjes haar, of meer dit werk?![]()
[ afbeelding ]
Het is toch niet Willem Engerdquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor hel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Op dit moment hebben een paar plattelandsgemeenten in Twente relatief bijna de meeste besmettingen in Nederland. Daar is de bevolkingsdichtheid natuurlijk een stuk lager dan in de Randstad, maar mensen komen daar wel meer bij elkaar in huis, denk ik. (In Twente komen mensen 'achterom', zonder aankondiging. Vreselijk!)
Ik ken ook wel vrouwen met dit soort kapselquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
maar dus aquaman is gewild onder de ksc dames begrijp ik?
gelukkig niet.quote:
Nee, Khal Drogo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
Bijna, CurlyGirl.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
CosmoGirl?
[..]
kan er ook niks aan doen dat ik van die pluizige krullen heb
[..]
Dat is wel een goede voor morgen.
Voor vanavond heb ik nog pasta met pesto, olijven, en mozzarella
Misschien even zo’n rood kastje met een hamertje aan de muur hangen. Met chocolade voor noodgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Gebeurt ook niet vaak moet ik zeggen
Ja ik ben daar denk ik net niet degelijk genoeg voorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een beetje zo’n Harmen Siezen-kapsel. Maar dat heb ik al 40 jaar dus mijn haar weet wel hoe het moet vallen. Alleen af en toe zo’n lok die over mijn voorhoofd valt als het langer wordt.
Jij bent altijd een uitzonderingquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |