Mja, idealiter wachten ze af wat er gebeurt nu de kerstvakantie weer een weekje voorbij is, maar je moet toch echt het draagvlak in je achterhoofd houden, helemaal met de op dit moment dalende ziekenhuisopnames.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Njah, het is wel riskant. In de VS liggen er nu meer mensen in het ziekenhuis dan in de hele voorgaande pandemie. Nederland zou dat echt niet aankunnen. In Frankrijk staakt het onderwijs tegen het coronabeleid omdat leraren zich niet veilig voelen.
Die kans bestaat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zitten alle werknemers van de BSO dus tegelijkertijd in quarantaine?
Maar dat hoeft niet erg te zijn als het gros van de mensen er amper last van heeft, wat zo lijkt te zijn als je naar oa Denemarken kijkt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel moeilijk te meten. Het is zeker dat met omikron mensen elkaar gewoon in het voorbijgaan kunnen besmetten.
Ingewikkeld wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, idealiter wachten ze af wat er gebeurt nu de kerstvakantie weer een weekje voorbij is, maar je moet toch echt het draagvlak in je achterhoofd houden, helemaal met de op dit moment dalende ziekenhuisopnames.
Hier ook, vrijwel iedereen op het werk met corona zit gewoon thuis te werken en heeft er maar weinig last van.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet erg te zijn als het gros van de mensen er amper last van heeft, wat zo lijkt te zijn als je naar oa Denemarken kijkt.
Ik ben in ieder geval blij dat het mijn werk niet is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ingewikkeld wel.Gelukkig is omikron echt een stuk milder.
Long covid is nog wel een onzekerheid daarin. Maar goed, eigenlijk is omikron ook nauwelijks tegen te houden, dus met maatregelen voorkom je dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet erg te zijn als het gros van de mensen er amper last van heeft, wat zo lijkt te zijn als je naar oa Denemarken kijkt.
Ah, ja, want kinderen krijgen nauwelijks corona.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kans bestaat.Maar dan vooral door de kinderen want mijn collega en ik (met wie ik op de groep werk) houden nog altijd braaf afstand van elkaar.
Wat moet je betalen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
krijg aanslag van de belastingdienst
echt wat een teringlijers![]()
Ik zou het modelleren wel leuk vinden, denk ik. Verantwoordelijk zijn voor besluiten over coronabeleid, moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat het mijn werk niet is.
¤ 2.879,00quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je betalen?
Ik kreeg gisteren 14 brieven
Als het een hoge luchtweginfectie is dan is het milder maar besmettelijker; maar voor kleine kinderen ook meteen weer wat problematischer blijkbaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Long covid is nog wel een onzekerheid daarin. Maar goed, eigenlijk is omikron ook nauwelijks tegen te houden, dus met maatregelen voorkom je dat niet.
"CL staat hier met haar ogen dicht maar de rest staat er wel goed op; pakken we die foto gewoon."quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, drie maanden geleden familiefoto's laten maken, vandaag afspraak om te bepalen welke het worden van de reeks, en welke lijst, welke passe-partout, welk formaat, moet dit nog bijgepoetst worden of dit, mijn hemel. Ik denk, dat regelen we even, maar het is nog niet af
Dat had ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
als ik in een keer betaal krijg ik maar liefst 1 euro korting
Je hebt straks wel huurinkomsten; dat scheelt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
¤ 2.879,00
En ben nu nog aan het betalen voor vorig jaar
Er was wel een foto waarop ik echt naar iets heel anders kijk dan de rest. Dat gebeurt zo vaak. Ook bij die Eftelingfoto's in de achtbaan, ik kijk al-tijd een andere kant op dan de rest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"CL staat hier met haar ogen dicht maar de rest staat er wel goed op; pakken we die foto gewoon."
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
als ik in een keer betaal krijg ik maar liefst 1 euro korting
ja anders was dit geen optie geweest. Kan dit niet zomaar betalen neequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt straks wel huurinkomsten; dat scheelt wel natuurlijk.
RIPorschequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd wat ik moet dokken voor 2021. Had vorig jaar in één keer naheffing 2019 en heel 2020 en voorschot 2021 even in één keer betaald. Daar ging m'n Porsche.
Nee, want definitieve aanslag 2021 is nog niet bekend lijkt me, daarom krijg je nu een voorlopige.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
in de brief staat: U ontvangt een voorlopige aanslag, deze is gebaseerd op uw definitieve aanslag 2020
maar moet dat dan niet 2021 zijn?
Nee ze gaan er dus vanuit dat je in 2021 hetzelfde hebt verdiend als in 2020quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
in de brief staat: U ontvangt een voorlopige aanslag, deze is gebaseerd op uw definitieve aanslag 2020
maar moet dat dan niet 2021 zijn?
Hell nope.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het modelleren wel leuk vinden, denk ik. Verantwoordelijk zijn voor besluiten over coronabeleid, moet je niet willen.
Oke. Ja dat is dat geld wat op de rekening stond waarmee ik dit huis heb gekocht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze gaan er dus vanuit dat je in 2021 hetzelfde hebt verdiend als in 2020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |