je hebt zo de schijt in je huidige werk dat je ondergoed er onder lijdt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een slot boeken bij de Hema. Ik heb ondergoed nodig.
Voelde je geen tijdsdruk? Stond er niet een rij met wachtende Actionverslaafden buiten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Vond dat vorige keer wel tof, halve Action voor mij alleen.
@Ama die voor het raam stond te hijgen. Neus tegen het raam gedruktquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde je geen tijdsdruk? Stond er niet een rij met wachtende Actionverslaafden buiten?
Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed, geloof wel dat ik vooraf dacht dat 10 minuten wat kort zou zijn maar dat dat alles meeviel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelde je geen tijdsdruk? Stond er niet een rij met wachtende Actionverslaafden buiten?
Het is nog helemaal niet zeker dat we de piek al hebben gehad. Versoepelen terwijl de epidemie nog groeit, is best riskant. Het zou me ook niet heel veel verbazen als we vanmiddag een record aantal besmettingen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk wel dat het een redelijke middenweg is, beter nu langzaamaan meer open dan over anderhalve week weer alles potdicht.
Op naar de 100kquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet zeker dat we de piek al hebben gehad. Versoepelen terwijl de epidemie nog groeit, is best riskant. Het zou me ook niet heel veel verbazen als we vanmiddag een record aantal besmettingen hebben.
10 minuten is best lang als je gewoon kunt doorlopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed, geloof wel dat ik vooraf dacht dat 10 minuten wat kort zou zijn maar dat dat alles meeviel.
Voor dat soort dingen hoef je toch niet per se naar de winkel toe? Of sta je in de winkel het ondergoed eerst uitgebreid te passen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een slot boeken bij de Hema. Ik heb ondergoed nodig.
Voor mij persoonlijk voelt het echt als onzin dat de winkels nog dicht zijn. Ik mag wel dagelijks tussen tientallen krioelende kinderen en ouders zijn maar niet een potje lijm bij de Action uit de schappen trekken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet zeker dat we de piek al hebben gehad. Versoepelen terwijl de epidemie nog groeit, is best riskant. Het zou me ook niet heel veel verbazen als we vanmiddag een record aantal besmettingen hebben.
Nee, maar met de boel zo laten is het wachten op escalatie. Demonstraties en wellicht rellen zijn ook niet goed om verspreiding te voorkomen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat ik gewoon kan blijven sporten deze periode. Best fris buiten maar beter dan thuiszitten.quote:
En dit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk voelt het echt als onzin dat de winkels nog dicht zijn. Ik mag wel dagelijks tussen tientallen krioelende kinderen en ouders zijn maar niet een potje lijm bij de Action uit de schappen trekken.
Haha, ik kan me voorstellen dat dat inderdaad heel krom voelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk voelt het echt als onzin dat de winkels nog dicht zijn. Ik mag wel dagelijks tussen tientallen krioelende kinderen en ouders zijn maar niet een potje lijm bij de Action uit de schappen trekken.
Ik woon zowat naast de Hema. Dan vind ik online bestellen een beetje onzinnig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen hoef je toch niet per se naar de winkel toe? Of sta je in de winkel het ondergoed eerst uitgebreid te passen?
Dat soort dingen koop ik gewoon online in bulk. Pallet ondergoed en dan kan ik er weer een jaar tegenaan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje openminded zijn Buda.
Ermee whatsappen en ophalen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast de Hema. Dan vind ik online bestellen een beetje onzinnig.
Click and collect mag toch ook al?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast de Hema. Dan vind ik online bestellen een beetje onzinnig.
Precies, winkelen valt helemaal niet onder de nauwe contacten doorgaans, want dat is wanneer je langer dan 15 minuten binnen 24 uur op minder dan 1,5 meter afstand van iemand in zijn besmettelijke periode bent geweest. Dan moet je tegenwoordig trouwens ook weer in quarantaine en naar de teststraat op dag 5. Joy!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit.
Sowieso weet ik eigenlijk maar weinig gevallen waarbij een winkel of een sport zonder direct contact voor een flinke verhoging van besmettingen gezorgd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |