quote:
quote:
jij de rommel, gergi de nettequote:
Nou dat denk ik niet, met de huisjesmelkster die geen hypotheek nodig had in ons middenquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, jij, maar jij en Gergi hebben ook meer geld dan de rest van deze SC samengevoegd..
Wat een afschuwelijke badkamerquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een 'we waren nog niet klaar'. Check die vergeelde spoelknopdinges:
[ afbeelding ]
Waarom kort je ik steeds af? Het is niet echt een vreselijk lang woord.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Omt adviseert lichte versoepelingen. Sport. Mbo scholen geloof k en misschien winkelen op afspraak
Eh, liever de extra kamer.quote:
maar dat heb ik zelfs nogquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kan je ook wel 2 koelkasten nemen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, met de huisjesmelkster die geen hypotheek nodig had in ons middenZoveel hebben we nou ook weer niet hoor
Vandaar mijn vermoeden gesneuvelde relatie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke badkamer
Of gewoon twee-onder-een-kap en dan allebei een eigen woningquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kan je ook wel 2 koelkasten nemen.
OMG.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon twee-onder-een-kap en dan allebei een eigen woning
Ja geen. Doe k al heel lang. Autocorrect doet het nu ook op mijn tel :pquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom kort je ik steeds af? Het is niet echt een vreselijk lang woord.
Veel relaties zouden dan een stuk langer stand houdenquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Handig met feestjes ook, je enige aangrenzende buur ben je zelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel relaties zouden dan een stuk langer stand houden
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel relaties zouden dan een stuk langer stand houden
Ja door de check. K ga maandag iets tekenen en dan kan er een concept huurovereenkomst Gemaakt worden. En als dat goed is tekenen zij eerst en daarna en dan trekken ze er 1 maart inquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met de huurders trouwens, wanneer gaan ze er wonen?
Ik kende een stel die dat zochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, neuh, gewoon een deurtje in de schutting of de schutting er helemaal uitslopen (beetje afhankelijk van hoe erg de smaken botsen).quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kende een stel die dat zocht
En dan zouden ze een verbindingsdeur erin laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |