abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203166332

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203166350
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:37 schreef chratnox het volgende:
Maar dat doet ook pijn in de samenleving. Het draagvlak is inmiddels helemaal weg.
Draagvlak is echt ompleet weg inderdaad. En ik denk dat ze Kuipers ook een beetje testen omdat ie nieuw is en dus nog niet als een vis in het water op zijn afdeling zal zwemmen en dus zien de provincies en gemeenten hun kans schoon. Al die poppetjes moeten populair blijven want zo werkt het stemmen trek systeem.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  donderdag 13 januari 2022 @ 10:44:04 #3
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_203166353
Nou ik kan melden dat omicron een kindergriepje is, minder dan 24 uur klachten gehad. 1 dag 39.1 koorts met snotneus. Dag 2 nog een beetje spierpijn in onderrug maar snotneus alweer weg. Nu dag 3 weer helemaal op to date, zometeen weer aan het werk.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_203166364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:44 schreef Walterwhite64 het volgende:
Nou ik kan melden dat omicron een kindergriepje is, minder dan 24 uur klachten gehad. 1 dag 39.1 koorts met snotneus. Dag 2 nog een beetje spierpijn in onderrug maar snotneus alweer weg. Nu dag 3 weer helemaal op to date, zometeen weer aan het werk.
N=1
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203166374
quote:
Politieactie tegen valse vaccinatiepassen in Zuid-Duitsland
In Zuid-Duitsland houdt de politie een grote actie tegen valse coronapassen. Er zijn meer dan honderd huizen doorzocht. Bij de verdachten werd bloed afgenomen, om vast te stellen of ze zijn gevaccineerd.

Aanleiding is een verdenking tegen een Beierse huisarts, die mensen zonder vaccinatie aan vaccinatiebewijzen zou helpen. Veel mensen zouden hem opzoeken om aan vaccinatiebewijzen te komen, zonder zich te laten vaccineren.
Tatort - Die Fälscher
  donderdag 13 januari 2022 @ 10:46:12 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203166386
Het zou me trouwens niet eens verbazen als het morgenavond in de media vooral gaat over het 'eerste optreden van Ernst Kuipers als coronaminister' en niet zozeer over de maatregelen/het beleid.
pi_203166395
quote:
Mooi man. Allemaal aan de omikron!
pi_203166399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou me trouwens niet eens verbazen als het morgenavond in de media vooral gaat over het 'eerste optreden van Ernst Kuipers als coronaminister' en niet zozeer over de maatregelen/het beleid.
Prachtig rookgordijn toch ?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203166407
quote:
Of de NPO die de als er maar paar maatregelen afgaan vraagt om juist dit niet te doen. Altijd maatregelen wilt de kritische NPO.
pi_203166412
quote:
Alles behalve alles open zorgt ervoor dat het hele beleid keihard aangevallen zal worden.

Echt misselijkmakend in de media die berichten dat we moeten versoepelen maar volgens het OMT er weinig ruimte is. Flikker op.
pi_203166419
quote:
Je moet er maar zin in hebben om in zo'n slangenkuil te werken hoor. Je bent meer bezig met je positie houden/verbeteren dan dat je daadwerkelijk beleid kunt uitvoeren met al die aasgieren om je heen.
Als ze zich alleen bezig hielden met beleid voeren en inhoudelijke discussies dan had je 80% van de kosten van het hele gebeuren kunnen schrappen.
pi_203166433
quote:
Wat ook een van de redenen zal gaan zijn dat hij weg komt met relatief kleine versoepelingen. Hij is nieuw, dus te begrijpen dat hij wat voorzichtiger is, etc etc.
pi_203166462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Alles behalve alles open zorgt ervoor dat het hele beleid keihard aangevallen zal worden.

Echt misselijkmakend in de media die berichten dat we moeten versoepelen maar volgens het OMT er weinig ruimte is. Flikker op.
De media sluit zich gewoon weer aan bij het beleid na de persconferentie verwacht ik. Ook bij minimale versoepelingen.
pi_203166480
quote:
en daar hebben we nog steeds ophokplicht voor!
pi_203166489
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wat ook een van de redenen zal gaan zijn dat hij weg komt met relatief kleine versoepelingen. Hij is nieuw, dus te begrijpen dat hij wat voorzichtiger is, etc etc.
Blijf het onredelijk vinden dat we Hugo en nu Ernst zo individueel verantwoordelijk houden voor maatregelen of versoepelingen.
pi_203166493
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk dat er meer komt dan we nu verwachten. Je ziet al die 'helden' in de politiek uit hun hol kruipen nu blijkt dat Omnicron geen bal voorstelt. Een lachwekkende variant. Die gaan nu doen alsof we moeilijke keuzes moeten maken en voor de economie moeten kiezen. Met de eindstreep in zicht, uiteraard. Toen in december de economie kapot werd gemaakt hoorde je ze niet.
pi_203166501
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tatort - Die Fälscher
WAT?? BLOED AFNEMEN??? over mijn lijk
pi_203166508
Lees op AD niks over horeca en bios onder versoepelingen. Dan weet je al hoe laat het is.

Alleen winkels open op afspraak en sporten op afspraak dus zal het wel worden. Ongelofelijk.
pi_203166514
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tatort - Die Fälscher
Zo dan, benieuwd hoe dat stand gaat houden in een rechtzaak. Bloedafnemen :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203166520
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:53 schreef Johannes788 het volgende:
Lees op AD niks over horeca en bios onder versoepelingen. Dan weet je al hoe laat het is.

Alleen winkels open op afspraak en sporten op afspraak dus zal het wel worden. Ongelofelijk.
quote:
Heropening van het hoger onderwijs, sporten, winkelen op afspraak en weer naar de kapper. Volgens bronnen rond het OMT en het kabinet staan die verruimingen bovenaan de versoepellijst, al moet het kabinet nog definitief beslissen. De druk om de harde lockdown los te laten is immens, na zeldzaam felle kritiek van ondernemers en lagere overheden.
https://www.ad.nl/politie(...)oepellijst~a38ff830/
  donderdag 13 januari 2022 @ 10:55:16 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203166539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:53 schreef Johannes788 het volgende:

Kappers?
pi_203166541
quote:

[..]
Tatort - Die Fälscher
Bloed afnemen ook echt, bijzonder.
pi_203166544
Winkels open op afspraak was toch geen succes te noemen, een maximaal aantal klanten (ook al is het een klein aantal om te beginnen) is beter, maar we zien het wel.
pi_203166545
quote:
Winkelen op afspraak :')
Wie gaat dat handhaven joh? Flikker die boel gewoon open.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203166547
quote:
Ja dus geen horeca en bios. Bizar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')