SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 13-01-2022 09:23:09 ]Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Sommige mensen kunnen er blijkbaar nog niet van buiten, de aangewakkerde angst op tv, en hun verslaving aan 'veiligheid'.quote:![]()
![]()
Het is voorbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Waar is @:Za eigenlijk gebleven? Ik mis de nachtelijke posts waarbij het allemaal de schuld is van de gevaccineerden.![]()
![]()
Deze modellen mogen wel kritisch onder de loep genomen. Zaten er echt gigantisch naast.quote:
In buurlanden hebben ze niet van die halfbakken virologen met hun fopmodellen die de regering in hun greep houden
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
In België hebben ze dat ook wel. Alleen luisteren de regeringen daar steeds minder naar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze modellen mogen wel kritisch onder de loep genomen. Zaten er echt gigantisch naast.
In buurlanden hebben ze niet van die halfbakken virologen met hun fopmodellen die de regering in hun greep houden![]()
België heeft in 2020 na de zomer alle virologen en epidemiologen uit de “expertengroep” gegooid. Dat werd een teringbende toen de 2e golf opkwam.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
In België hebben ze dat ook wel. Alleen luisteren de regeringen daar steeds minder naar.
Sindsdien is de expertengroep veel diverser samengesteld dus het heeft in die zin wel een bredere blik opgeleverd.![]()
Die zijn van Jacco Walinga zover ik weet, "Zijn virusmodel geldt wereldwijd als gouden standaard en is leidend voor de Nederlandse regering."quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:15 schreef Perrin het volgende:
Deze modellen mogen wel kritisch onder de loep genomen. Zaten er echt gigantisch naast.
In buurlanden hebben ze niet van die halfbakken virologen met hun fopmodellen die de regering in hun greep houden
🤣![]()
Ondanks alle stereotypes en grappen zijn de Belgen slimmer en verstandiger bezig dan wij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
België heeft in 2020 na de zomer alle virologen en epidemiologen uit de “expertengroep” gegooid. Dat werd een teringbende toen de 2e golf opkwam.
Sindsdien is de expertengroep veel diverser samengesteld dus het heeft in die zin wel een bredere blik opgeleverd.![]()
Prachtig model, blijkt helaas totaal ongerelateerd aan de praktijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:21 schreef Za het volgende:
[..]
Die zijn van Jacco Walinga zover ik weet, "Zijn virusmodel geldt wereldwijd als gouden standaard en is leidend voor de Nederlandse regering."
🤣
Dus volkomen ongeschikt om beleid op te baseren.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:21 schreef Za het volgende:
[..]
Die zijn van Jacco Walinga zover ik weet, "Zijn virusmodel geldt wereldwijd als gouden standaard en is leidend voor de Nederlandse regering."
🤣Over een paar jaar is Jacco ineens Diederik Stapel 2.0 met dit nattevingerwerk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:21 schreef Za het volgende:
[..]
🤣![]()
Ja maar ze zijn wel van ver gekomen hoor. In de eerste golf die lijst met essentiële spullen, geen aanstekers maar wel kaarsen, wel matrassen maar geen kussenslopen. Wat een micromanagement, de tering zegquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ondanks alle stereotypes en grappen zijn de Belgen slimmer en verstandiger bezig dan wij.![]()
![]()
Haas en de schildpadquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn wel van ver gekomen hoor. In de eerste golf die lijst met essentiële spullen, geen aanstekers maar wel kaarsen, wel matrassen maar geen kussenslopen. Wat een micromanagement, de tering zeg![]()
![]()
Yorick's glazen bol voorspelt het volgende:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In hoeeveel gemeentes gaan er nou zaterdag winkels open zonder handhaving?
Is er al een lijst? Benieuwd hoeveel er vandaag bijkomen.
Dat is de beste manier om meer versoepeld te krijgen vrijdag.![]()
ik heb liever een lijst van gemeentes waar de kroegen open zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
In hoeeveel gemeentes gaan er nou zaterdag winkels open zonder handhaving?
Is er al een lijst? Benieuwd hoeveel er vandaag bijkomen.
Dat is de beste manier om meer versoepeld te krijgen vrijdag.![]()
Die opmerking van Voss: We weten nog niet genoeg over long-Covid bij Omikron.. gast, serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Yorick's glazen bol voorspelt het volgende:
[ twitter ]![]()
Morgen van 10.00u tot 16.00u in Valkenburg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb liever een lijst van gemeentes waar de kroegen open zijn
Eindje rijden maar dan heb je ook wat. En zo'n terugrit gaat bezopen vaak ook best snel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik wil doorstroomlocaties ook open.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]![]()
Sporten zonder restricties, zowel binnen als buiten, want gezond voor lichaam en geest. Kappers/overige contactberoepen open (denk aan het welzijn van mensen), winkels zonder afspraak (mijn god wat een gedonder was dat). Horeca lastig, misschien tot 2000? Zoiets hoop ik op. Oh en uiteraard gewoon normaal onderwijs, voor iedereen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: