SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snack #72638
Zeer lekker, omnomonomommmo. Krokant. OMG. Smak Smak . Goed van smaak omonommomommom
En dan maken jullie er een goede tekst van
Geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heette er hier niet iemand Claire irl?
zolang er geen lockdownrellen of coolsingelgebeurtenissen plaats vinden vind ik het nog zwakquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Die persconferentie wordt wel spannend vrijdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een tongstrelende ervaring, waarbij het gros der papillen getrakteerd werd op een exquise explosie van in stevige structuren opgesloten smaaksensaties; het goudbruin omhulsel zorgde voor een behoorlijke kaak-dynamiek; de vrijgekomen, milde heerlijkheden na vermaling van de kostelijke, robuuste verpakking doen verlangen naar meer.
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang er geen lockdownrellen of coolsingelgebeurtenissen plaats vinden vind ik het nog zwak
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Die persconferentie wordt wel spannend vrijdag
https://www.ad.nl/binnenl(...)oepelingen~a309bdca/
De overheid, dat ben jij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoor
Ze zeggen elke keer dat ze open gaan en dan laatste moment doen ze het toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind deze rebellie tegen de overheid ook wel interessant hoor
Ja, da’s waar, stelletje lafbekken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zeggen elke keer dat ze open gaan en dan laatste moment doen ze het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |