ahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice, goed dat jij geabonneerd heb![]()
Goedzo!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Ik doe vanavond even niks meer.
En jij bent stiekem mee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
Was dat maar zo.quote:
Koentje UI van 10 jaar geleden, moet weer terugzettenquote:
Veel plezier met niets meer doen. Even aan jezelf denken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Sterkte kerel, ff rustig aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Werk of privé?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja even geen fijn dagje vandaag. Maandag was ook zo'n dag, pffff.....
Overprikkeling?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja even geen fijn dagje vandaag. Maandag was ook zo'n dag, pffff.....
Uitloggen, offline gaan, gewoon naar buiten kijken .....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker ontprikkelen ook heel belangrijk
Dan word ik depresief, het is donker en mistig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Uitloggen, offline gaan, gewoon naar buiten kijken .....
Privé, ik werk al jaren niet meer.quote:
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!quote:
De lente mag idd wel weer beginnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Het was om 17.15 nog best licht. Dat heb ik al wekenlang niet meegemaakt, laat de lente maar komen
Heb je binnenkort een controle voor je gebit ingepland staan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De lente mag idd wel weer beginnen.
naja kan gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Privé, ik werk al jaren niet meer.
[..]
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |