Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mij
Beter dan rookworst topics?quote:
ja, want die eet ik liever op dan een topic over te makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan rookworst topics?
Heb je dat al gemeld en hebben meer mensen daar last van?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.
Isolatie is slechter, warmtepomp maakt herrie, regenpijp bij slaapkamer, herrie/. Het is gewoon een flop.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Darkravert melden!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
Heeft hij een leuke chick als guestmix?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
nice, goed dat jij geabonneerd hebquote:
nee geloof geen guests vandaag, als hij uberhaupt live komtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft hij een leuke chick als guestmix?
Ehhhh ken ik die?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je niet iets feestelijks voor de verjaardag van @:ChipsZak. ?
ahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice, goed dat jij geabonneerd heb![]()
Goedzo!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Ik doe vanavond even niks meer.
En jij bent stiekem mee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
Was dat maar zo.quote:
Koentje UI van 10 jaar geleden, moet weer terugzettenquote:
Veel plezier met niets meer doen. Even aan jezelf denken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Sterkte kerel, ff rustig aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |