Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mij
Beter dan rookworst topics?quote:
ja, want die eet ik liever op dan een topic over te makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan rookworst topics?
Heb je dat al gemeld en hebben meer mensen daar last van?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.
Isolatie is slechter, warmtepomp maakt herrie, regenpijp bij slaapkamer, herrie/. Het is gewoon een flop.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Darkravert melden!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
Heeft hij een leuke chick als guestmix?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
nice, goed dat jij geabonneerd hebquote:
nee geloof geen guests vandaag, als hij uberhaupt live komtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft hij een leuke chick als guestmix?
Ehhhh ken ik die?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je niet iets feestelijks voor de verjaardag van @:ChipsZak. ?
ahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice, goed dat jij geabonneerd heb![]()
Goedzo!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Ik doe vanavond even niks meer.
En jij bent stiekem mee?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Darkraver is op vakantie naar Curaçao.
Was dat maar zo.quote:
Koentje UI van 10 jaar geleden, moet weer terugzettenquote:
Veel plezier met niets meer doen. Even aan jezelf denken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Normaal zou ik wel aan het Photoshoppen zijn geslagen, maar zoals sommigen hier te weten zin gekomen zit mijn emmertje ff goed vol en is de pijp ff goed leeg.
Sterkte kerel, ff rustig aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
Werk of privé?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja even geen fijn dagje vandaag. Maandag was ook zo'n dag, pffff.....
Overprikkeling?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja even geen fijn dagje vandaag. Maandag was ook zo'n dag, pffff.....
Uitloggen, offline gaan, gewoon naar buiten kijken .....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker ontprikkelen ook heel belangrijk
Dan word ik depresief, het is donker en mistig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Uitloggen, offline gaan, gewoon naar buiten kijken .....
Privé, ik werk al jaren niet meer.quote:
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!quote:
De lente mag idd wel weer beginnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Het was om 17.15 nog best licht. Dat heb ik al wekenlang niet meegemaakt, laat de lente maar komen
Heb je binnenkort een controle voor je gebit ingepland staan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De lente mag idd wel weer beginnen.
naja kan gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Privé, ik werk al jaren niet meer.
[..]
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!
Lul.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je binnenkort een controle voor je gebit ingepland staan?
Dat weet ik, maar als het ene deel van mijn hersenen dat nog ff aan het andere deel duidelijk kon maken, zou het verdomde fijn zijn.quote:
Vanavond lekker van je afzetten, samenen meet mevrouw ToT een filmpje ofzo kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als het ene deel van mijn hersenen dat nog ff aan het andere deel duidelijk kon maken, zou het verdomde fijn zijn.
Die is nu net gaan maffen. We waren Steenrijk, Straatarm aan het kijken, maar ze moet er morgen weer vroeg uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanavond lekker van je afzetten, samenen meet mevrouw ToT een filmpje ofzo kijken.
Hmmmm that sucksquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Privé, ik werk al jaren niet meer.
[..]
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!
Probeer het in iig wat van je af te zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is nu net gaan maffen. We waren Steenrijk, Straatarm aan het kijken, maar ze moet er morgen weer vroeg uit.
Ik maak het ook niet veel later meer.
Sterker nog: ik denk dat ik er nu ook maar in ga duiken.Hee groeten!
Heer aloa.quote:
Aloa gaat naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
De Galactica al gezien?
Fruitquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
De Galactica al gezien?
Jij ging toch slapen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ben begonnen aan Trainspotting 2
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Aloa gaat naar bed![]()
Wat is de Galactica?
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ben begonnen aan Trainspotting 2
Nog 10 minuten van jouw gezelschap mogen genieten dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo he![]()
Ik ga zo slapen. Over een minuut of 10 ofzo
Geef ik jullie even privé.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog 10 minuten van jouw gezelschap mogen genieten dus
Je mag meedoen hoorquote:
Aloa zit op de voorstequote:
Fan herte lokwinske.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen ben ik een beetje jarig.
[ afbeelding ]
Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mij
Via zo'n enquete, maar ga het ook nog wel wat formeler doen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.
Isolatie is slechter, warmtepomp maakt herrie, regenpijp bij slaapkamer, herrie/. Het is gewoon een flop.
Ik had ook net een screenshot gemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
En wie kwam ik tegen in de krant .. @:Superbadeendje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen ben ik een beetje jarig.
[ afbeelding ]
Lachuh toch, ik vond het wel leuk hij stond er zo duidelijk op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had ook net een screenshot gemaakt
JUI / Felies voor Superbadeendje!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lachuh toch, ik vond het wel leuk hij stond er zo duidelijk op.
Kon het niet laten
quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Hij is niet jarig wel zijn Parkiet
greysbabequote:
Maanlichtquote:
Hoe is t?quote:
Gaat z'n gangetjequote:
Die blijf ik leuk vinden.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn allemaal in slaap gevallen
wauwquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Plastic en glas weggebracht, boodschappen gedaan, keukenkastjes uitgesopt.
Ook niet liggen slapen dusquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw
jij bent goed bezig
ik heb facturen gemaakt
BB gekeken
de was gedaan
de hond de haartjesgeknipt van de poten
en boodschappen
Jullie zijn goed bezig. Ik moet toch maar weer een vrouw aanschaffen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw
jij bent goed bezig
ik heb facturen gemaakt
BB gekeken
de was gedaan
de hond de haartjesgeknipt van de poten
en boodschappen
ja schiet eens op daarmee danquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jullie zijn goed bezig. Ik moet toch maar weer een vrouw aanschaffen.
Is je dochter al 18+ of moet ik verder zoeken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja schiet eens op daarmee dan
zoek maar verderquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is je dochter al 18+ of moet ik verder zoeken?
Heb hier de oven en de koelkast grondig schoongemaakt, de bank gedemonteerd en er nieuwe pootjes onder gedaan en er onder flink zitten schoonmaken. Ben net klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn allemaal in slaap gevallen
Naiis signaturequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen de laminaat van de hal genummerd en gedemonteerd om bepaalde randen te grondverven en ga zometeen weer in elkaar zetten met houtlijm ondanks clicklaminaat. Gewoon als extra bescherming tegen mogelijk water vanuit doucheruimte. Heb me wel afgevraagd of grondverven laminaat alsnog laat uitzetten maar zo te zien niet? Misschien omdat de hoeveelheid te weinig is.
En jullie hebben 250% meer gedaan dan ik.
ik ben gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen de laminaat van de hal genummerd en gedemonteerd om bepaalde randen te grondverven en ga zometeen weer in elkaar zetten met houtlijm ondanks clicklaminaat. Gewoon als extra bescherming tegen mogelijk water vanuit doucheruimte. Heb me wel afgevraagd of grondverven laminaat alsnog laat uitzetten maar zo te zien niet? Misschien omdat de hoeveelheid te weinig is.
En jullie hebben 250% meer gedaan dan ik.
Moet je nog veel doen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gewoon aan het werk.
heb wel tussendoor even boodschappen gedaan
altijd. maar ik houd er mooi over een half uurtje mee opquote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd. maar ik houd er mooi over een half uurtje mee op
* SolidasRock denkt echter dat MrsL aan het slaaptikken is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb ook niet geslapenDat doe ik wel als ik in bed lig ' s avonds
* Mrsloveable zegt denken moet je aan een paard over latenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock denkt echter dat MrsL aan het slaaptikken is.
Die zijn druk bezig geweest met slotjes zetten, en het is nog geen eens echt begonnenquote:
* SolidasRock hinnikt ffquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt denken moet je aan een paard over laten
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
nee maar random poep plas of seks uitspraken welquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is deze TT een uitspraak van hem?
Wissikooknie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is deze TT een uitspraak van hem?
Owjah, dat was het!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
naar aanleiding van het zwevende toillet van raf waar zijn kak in bleef hangen
Kan je geen 3dubbele spatie van elke spatie laten maken zodat het lezen wat beter gaatdanditwaarelkwoordaanelkaargeplaktlijkttezijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
althans, ik vermoed dat de inspiratie daar vandaan kwam
3 spaties worden zo te zien een enter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je geen 3dubbele spatie van elke spatie laten maken zodat het lezen wat beter gaatdanditwaarelkwoordaanelkaargeplaktlijkttezijn.
Hoi mario.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Poepjeeeeee!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:
zal is vragen, simpel doorzichtig gifje zou al genoeg zijn. zat er ook al mee in m'n hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je geen 3dubbele spatie van elke spatie laten maken zodat het lezen wat beter gaatdanditwaarelkwoordaanelkaargeplaktlijkttezijn.
en seksquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
Vanaf nu aan aan alle poepjes en plasjespraters: hoi mario.
@Whuzz is de beste vriend van Marioquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fixed.
En overigens: hoi mario.
Spannende avonturen zijn dat!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Whuzz is de beste vriend van Mario
en die loopt samen met Mario in de alpen wei
of niet @:Utopia2.0
Post eens de hele film.quote:
Gefeliciteerd met Lotjequote:
quote:
Oh daarom voel jij je een beetje jarigquote:
Denk het nietquote:
Bij een honden uitlaatplaats?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet niet waar het bordje staat
Wie weet welquote:
Poepershoek is een straat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel![]()
Poepershoek is een buurtschap in de gemeente Steenwijkerland, in de Nederlandse provincie Overijssel. De buurtschap is gelegen in het zuiden van de gemeente, twee kilometer ten zuidoosten van Sint Jansklooster
Ik googelde en vond ditquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Poepershoek is een straat.
Beide dan denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/maps/@:52.6698432,6.0148635,17z
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?quote:
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?
Hij zal idd nog wel in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Hopen dat ie snel weer naar huis mag danquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Zware hartaanval, veel hoofdwonden omdat hij blijkbaar neergepleurd is, dotterbehandeling, meer vernauwingen ontdekt, meer dotterbehandelingen of operaties.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wist niet fat @:tong90 ziek was, maar fijn dat het beter gaat, sterkte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2,5 jaar lang op krukken gelopen wegens een afstervende voet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Goed op je plaat gaan kan ik ook, maar gelukkig minder ernstig.
Maar auwie auwie aan de schouder gaat andere plekken pijn doen, knieen, ellebogen polsen enkels, echt alles, omdat je dus gaat compenseren naar plekken die het niet gewend zijn.
Overbelasten dus. Enkels en knieën doen nou het meest zeer, lol.
Giet euver veur ik een meiske benquote:
Van mijn voet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Giet euver veur ik een meiske ben
Jij ook sterkte, diabetes bootjes?
ja goedgekeurd zo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is t wel beter, anders moest je het zelf handmatig doen.. en dat was wel veel werk
Ik vind t dikke primaquote:
https://rozevla.nl/abc/quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
Held!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is inmiddels al ingebouwd met behulp van onze schakie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
niet moeilijk. dat had ik eerst. maar waarom ik dat er weer uit heb gehaald is omdat als je dan een tikfoutje wil herstellen, je alles weer opnieuw moet typen...quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om de tikveld automatisch leeg te maken?
Kan je dan niet beter op de bank liggen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo naar mandje denk ik, echt stuk af moe en kapot.
Die was geen reclame maar ze werden gesponsord om deze te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
Blijft een gave (reclame)flashmob, maar de reacties van die tribal people is ook tof!
Ik vind hem wel supergaaf.quote:Everytime I saw a Banco Sabadell branch office I would remember the coral symphony flashmob which they sponsored in honor of their 130th anniversary. And, every time I watch it or even think about it, it just…well, it just makes me happy. Perhaps that is because the familiar music is taken from “Ode to Joy” and Beethoven’s transcendent last symphony. The joy absolutely gleams in this video. May a little of that gleaming transfer to you.
Absoluut!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel supergaaf.
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.
Hier ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!
Vanmiddag ook weer bij een andere reactie-video van een filmpje dat ik eerder heb gezien, ff opzoeken....
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinaziequote:
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steedsquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steeds
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinazie
Over konijnen gesproken, waar is @DerRabbit eigenlijk?quote:
Druk met studie denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over konijnen gesproken, waar is @:derrabbit eigenlijk?
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hearlikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/
Smaakte primaquote:
Alweerquote:
Daar houden badeendjes ook van.quote:
omnomnomnom. ik heb dus niets meer te snekken he, want dat is niet goed voor m'n vetjequote:
*geeft een handjevol aan badeendquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar houden badeendjes ook van.
Maar je moet jezelf ook verwennen met iets lekkersquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom. ik heb dus niets meer te snekken he, want dat is niet goed voor m'n vetje
volgende maand weer, even afzienquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar je moet jezelf ook verwennen met iets lekkers![]()
Straks vraagd hij om jou foto.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een springtouw!quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Knap als het luktquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende maand weer, even afzien
Dan geef ik gewoon een neo fotoquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks vraagd hij om jou foto.
Lekker springenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende maand weer, even afzien
En dan gelijk voor 3 maanden inhalen?quote:
dat is eigenlijk niet helemaal de bedoelingquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan gelijk voor 3 maanden inhalen?
Zweefkak, is dat kak van een zweefteef?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |