Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal is een zwevend toilet wel goed, blijft de kak niet hangen lijkt mij
Beter dan rookworst topics?quote:
ja, want die eet ik liever op dan een topic over te makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan rookworst topics?
Heb je dat al gemeld en hebben meer mensen daar last van?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van verbetering, maar niet dus, die hele renovatie is een nachtmerrie.
Isolatie is slechter, warmtepomp maakt herrie, regenpijp bij slaapkamer, herrie/. Het is gewoon een flop.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Darkravert melden!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
Heeft hij een leuke chick als guestmix?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine waarom is darkraver nog niet live
nice, goed dat jij geabonneerd hebquote:
nee geloof geen guests vandaag, als hij uberhaupt live komtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft hij een leuke chick als guestmix?
Ehhhh ken ik die?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je niet iets feestelijks voor de verjaardag van @:ChipsZak. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |