Ja graag, ik heb een PM gestuurd. Is Green Chef van Hello Fresh? De layout bevat nogal wat overeenkomsten.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:36 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb zojuist de Green Chef aangeschaft, en kan nu dus ook gratis boxen weggeven aan nieuwe leden. PM ff voor een code als je geinteresseerd bent. Ik zal hier binnenkort ook plaatsen hoe het bevalt.
Vertel eens hoe de box is bevallen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:36 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb zojuist de Green Chef aangeschaft, en kan nu dus ook gratis boxen weggeven aan nieuwe leden. PM ff voor een code als je geinteresseerd bent. Ik zal hier binnenkort ook plaatsen hoe het bevalt.
Onze eerste box is zojuist bezorgd, dus ik ga vandaag ook voor het eerst aan de slag er mee.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vertel eens hoe de box is bevallen.
Mijn proefbox werd gisteren keurig op tijd bezorgd, vandaag hoop ik het eerste gerecht te kunnen koken. Ingrediėnten zien er goed uit, maar ik heb het toch meteen opgezegd, want ik vind de reguliere prijs absurd.
Klinkt goed zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:18 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb er nu twee maaltijden van gegeten (Green Chef, Vegan).
• Buddhabowl met zoete aardappel en tofu met aubergine en tahindressing
• Parelgerstsalade met falafel en pompoen met gedroogde cranberry's en za'atar
Eerste indruk:
+ Gevarieerder dan ik zelf kook, door veel ingredienten in kleine hoeveelheden (bijv paar cranberries, pompoenpitjes, pecannoten in een gerecht, waar ik er normaal maar 1 soort van zou kopen)
+ Niet alleen maaltijdvervanger, ook gerechten waar wat bonen in zitten.
+ Steeds wat bladgroente erbij (en daarvan wil ik wat meer in mijn eetpatroon).
+ Maaltijden die ik gehad heb waren lekker
+ Hoeveelheid is ruim voldoende met zijn tweeen tot nu toe.
- Probleem blijft bij dit soort boxen de hoeveelheid plastic die voor verpakking gebruikt wordt.
- Drie van de gerechten van deze week bestaan voor een deel uit geroosterde groente - ik hoop op iets meer variatie qua bereidingsmethode.
- Voor de volle prijs vind ik het duur
Later deze week nog op het menu:
• Naanpizza's met kruidige bloemkool met zwarte bonen en limoensaus
• Nacho schotel met vegan gehakt en zwarte bonen met avocadodip en tomatensalade
Volle prijs is voor 3 maaltijden, 2 personen, incl verzenden: 53 euro per week.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg.
Waar moet ik aan denken qua prijs?
Dank je.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:42 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Volle prijs is voor 3 maaltijden, 2 personen, incl verzenden: 53 euro per week.
PM/DM ff als je het wil proberen via mij, dan krijgen ik 15 euro tegoed, en jij 1e box gratis, en 15 euro korting op de 2e, 3e en 4e.
Huh? recepten bedoel je?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:33 schreef Seven. het volgende:
Picnic heeft tegenwoordig een stuk of 40 maaltijdboxen. Wij hebben er elke week 2 bij de gewone boodschappen, erg tevreden over.
Nope. Ik had erg lekkere gekonfijte eend. Ze doen allerlei verschillende boxen voor verschillende eetstijlen zoals vega(n), keto koolhydraatarm enzo, maar je kunt uiteraard van ieder type maaltijden in je box doen.quote:
Oh nice!quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, echt maaltijdboxen. Ff wat screenshots vanuit de app. Wel vaak nog wat ingrediėnten erbij bestellen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..quote:Op zondag 30 juli 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier liggen nog tientallen hf codes om te gebruiken.
Ook voor her-intreders…😎
Om de een of andere onbekende reden gooi ik die nooit weg.
Dus als je belangstelling hebt? dan lees ik het wel in dm.
Jawel, die hebben ze ook, maar volgens mij kun je die alleen maar als aanvulling op een reguliere box bestellenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
HelloFresh levert alleen geen kant & klare maaltijden though..
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben even uitgegeten bij Uitgekookt. Iemand nog tips voor een andere
Ja hoor als je je email even DMt stuur ik er wel 1 door.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:54 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een code voor hellofresh voor mij?
Maaltijdservice vond ik niet zo denderend. Het smaakte een beetje naar de kant en klare maaltijden die in de supermarkt liggen.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thuysvers.nl en ik heb van de week Maaltijdservice.nl uitgeprobeerd, Was heel prima te doen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |