Ja vind het ook erg jammer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:40 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Inderdaad!! En moet nu ook meer gerechten afnemen. Zonde want deed soms wel eens 2 of 3 van MS naast HF.
Ze weten het mooi te brengen maar het resultaat is dat ik nu eigenlijk nog steeds een 2-persoonsbox heb behalve dat er soms een kleiner zakje kaas bij zit (heb een veggie-box dus sowieso geen vlees of vis). Ik moet dus juist veel meer weggooien als ik echt een 1-persoonsportie zou gaan koken (wat ik niet doe natuurlijk), of zelf extra kaas kopen.quote:Een van de voordelen van HelloFresh is dat je de ingrediënten in precies de juiste hoeveelheden ontvangt, zodat je niks verspilt. Helaas was het tijdelijk niet mogelijk om een eenpersoonsbox in te pakken, waardoor je de afgelopen tijd ingrediënten voor twee personen hebt ontvangen.
Goed nieuws: inmiddels kunnen we een aantal ingrediënten, zoals vlees, vis en kaas, weer voor één persoon toevoegen en daar komen de komende tijd meer producten bij. Vanaf 9 april 2022 krijg je dus weer geportioneerde ingrediënten voor één persoon. Op naar minder voedselverspilling!
Dat kan over een week.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:03 schreef Giobanno het volgende:
Zou ik een code of twee mogen hebben?!Voorbaat bedankt!
Echt super! Doe ik!quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan over een week.
Want ik kan je nu nog niet dm’en met een HF code. 😎
Help mij herinneren met een topic schopje of een dm?
Hey AnneX, zou ik misschien al eerder een/de codes kunnen ontvangen via de mail? Ik heb nog wel een spam mail over: rayman499@hotmail.com. zo niet, wacht ik geduldig even af ^^. Nogmaals mijn dankquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan over een week.
Want ik kan je nu nog niet dm’en met een HF code. 😎
Help mij herinneren met een topic schopje of een dm?
Zojuist een test dm gestuurd. Heb je die ontvangen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:46 schreef Giobanno het volgende:
[..]
Hey AnneX, zou ik misschien al eerder een/de codes kunnen ontvangen via de mail? Ik heb nog wel een spam mail over: rayman499@hotmail.com. zo niet, wacht ik geduldig even af ^^. Nogmaals mijn dank
Hey! Ja ik heb je berichten binnenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist een test dm gestuurd. Heb je die ontvangen?
Beantwoord die dan, svp.
Vóor as. woensdag 23:59 heb je de codes wel via dm.
Dat is de uiterste besteldatum voor de week erna.
Dat ligt aan de leverdag die je kiest toch? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist een test dm gestuurd. Heb je die ontvangen?
Beantwoord die dan, svp.
Vóor as. woensdag 23:59 heb je de codes wel via dm.
Dat is de uiterste besteldatum voor de week erna.
Blijft wel, zoals Anne zegt, de meest uiterste datum om te bestellen 🙂quote:Op zondag 22 mei 2022 08:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de leverdag die je kiest toch? Of vergis ik me?
En ook geen dank je wel zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef AnneX het volgende:
In de afgelopen ruim 7 jaar zijn “22 gratis boxen verstuurd” . Op verzoek.
Hooguit 5 x is de code gebruikt.
En dankjewel is ook zelden.
Wat bezielt mensen dan om te vragen en niet te gebruiken? 😳
Check.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:59 schreef meneer_valk het volgende:
Zou iemand me een HF code willen DM'en? Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |