abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214999442
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 13:33 schreef Esmeee1993 het volgende:
Heeft iemand toevallig een gratis box code voor Greenchef of Marley Spoon? :)
Yes.
Zie dm.
pi_214999469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik kreeg HelloFresh spam via de post met daarbij foto's van gerechten die volgende maand op het menu staan maar dit zijn allemaal recepten die de laatste maanden allemaal om de 4 weken op het menu stonden.. is de variatie echt zo slecht geworden? Dat was de reden dat ik er mee gestopt was.
Het lijken dezelfde recepten. Toch is er altijd een ander ingrediënt en een andere smaak beleving.. :Y)
pi_215076031
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 16:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het lijken dezelfde recepten. Toch is er altijd een ander ingrediënt en een andere smaak beleving.. :Y)
Ik zat toevallig te kijken maar vergeleken met een jaar geleden komt het inderdaad bijna exact overeen. Als alleenstaande vond ik het op een gegeven moment echt te veel werk (snijden, koken, afruimen). 5 recepten was financiëel het voordeligst. Maar als je kastje naar een paar maanden uitpuilt van de pasta, bulgur en couscous.. op een geven moment kon ik beter zelf de missende ingrediënten los kopen. Misschien probeer ik het over een tijdje weer eens als ik een rustiger schema heb. Factormeals was niet vullend genoeg dus heb nu uitgekookt.
pi_215081244
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 20:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik zat toevallig te kijken maar vergeleken met een jaar geleden komt het inderdaad bijna exact overeen. Als alleenstaande vond ik het op een gegeven moment echt te veel werk (snijden, koken, afruimen). 5 recepten was financiëel het voordeligst. Maar als je kastje naar een paar maanden uitpuilt van de pasta, bulgur en couscous.. op een geven moment kon ik beter zelf de missende ingrediënten los kopen. Misschien probeer ik het over een tijdje weer eens als ik een rustiger schema heb. Factormeals was niet vullend genoeg dus heb nu uitgekookt.
Uitpuilende kast…. Hou je dan iets over?

Uitgekookt vind ik echt minder lekker dan factor.
pi_215097702
Heeft iemand toevallig ook nog een code voor een gratis Marley Spoon box? :-)
pi_215547759
Wil er iemand gratis hellofresh box of korting?
  maandag 11 november 2024 @ 12:44:22 #232
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_215549124
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 10:11 schreef quirina het volgende:
Wil er iemand gratis hellofresh box of korting?
Graag een gratis box! Als je nog hebt :)
pi_215601619
Vreemd kan geen box meer weggeven maar mensen alleen herinnering sturen?
Wie weet hoe dit zit?

[ Bericht 78% gewijzigd door quirina op 16-11-2024 19:56:45 ]
pi_215683951
Alweer klaar met hellofresh. Bezorgen je box niet en doneren het aan de voedselbank en geven dan niet het geld van je box terug.
Onbetrouwbaar bedrijf.
pi_215684869
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef quirina het volgende:
Alweer klaar met hellofresh. Bezorgen je box niet en doneren het aan de voedselbank en geven dan niet het geld van je box terug.
Onbetrouwbaar bedrijf.
Huh? Hoe dat zo?

Ik weet wel dat je je box op pauze kan zetten en dan kan kiezen of je het bedrag aan de voedselbank wil doneren. Dat doe ik nooit, want dat is me toch echt even te duur. Maar nooit gehoord dat ze hem niet bezorgen en dat alsnog doen :X
pi_215685420
M’n box had vertraging dus ik ging chatten met de klantenservice en die besloot dat ik annuleerde last minute.
Maar die klantenservice zijn gewoon chatbots. Ga maar eens proberen.
pi_215685427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 06:52 schreef quirina het volgende:
M’n box had vertraging dus ik ging chatten met de klantenservice en die besloot dat ik annuleerde last minute.
Klacht indienen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215685941
quote:
Bizar!! Heb je screenshots? Zodat je een klacht kan indienen.
pi_215686225
quote:
@quirina Een jaar geleden was ik zó verontwaardigd ergens over, dat ik diep verborgen in de hf site een tel.nr. vond. Zie dm.
En het zou geregeld worden. Óf worden teruggebeld. Drie x raden.
Juist. Nooit. Alhoewel…
Oh ja…in post #214 al eens verteld.🙃
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 26-11-2024 09:48:00 ]
pi_215689523
Oh ik heb gewoon opgezegd, heb geen zin om te klagen want ze luisteren toch niet naar je.
pi_215723171
Jongens, ik heb de weekbox van Crips een keertje genomen. Ik heb pas één gerecht op, maar wil toch vast mijn enthousiasme delen. O+ Gewoon écht lekker, goede ingrediënten, producten die ik niet dagelijks gebruik en echt afgewogen op porties. Niet alsnog een halve voorraadkast aan spullen verzamelen, vind ik erg fijn.

Wel iets meer dingen die je zelf al in huis moet hebben. Volgens mij geven ze dat bij andere boxen soms wel, maar ik vind het wel prima om wat knoflooktenen uit m'n eigen voorraad te halen. En geen keuze uit de recepten. Maar ook dat vind ik eigenlijk wel fijn. Fijne balans, vlees, vis en vega. Al kun je wel helemaal vega kiezen, of een 'makkelijkere' versie met snellere opties van de recepten.

Ik heb deze week bijvoorbeeld:
- Zeebaars met witte bonenpuree met aardpeer, geroosterde pompoen en een harissa dressing.
- Romige zuurkoolschotel met yacon, varkensrookworst en witte bataat aardappelpuree.
- Gemengde rijst met najaarsgroenten, vinaigrette, pompoenpitten en feta.

Dat zijn voor mij wel recepten waarvoor ik zo'n box fijn vind. Even weer wat anders dan de voor mij standaardgerechtjes.
pi_215822965
Heeft iemand nog weggeefboxen (welke tent maakt niet zoveel uit)? :)
pi_215824577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef emmyisemmy het volgende:
Heeft iemand nog weggeefboxen (welke tent maakt niet zoveel uit)? :)
Je hebt dm. :Y)
pi_215857982
Kan iemand zien of er bij HelloFresh in week 52 (21-27dec) al recepten uitverkocht/niet leverbaar zijn? De vorige keer toen ik mijn box heractiveerde bleek uitgerekend het gewilde recept al niet meer bestelbaar (stond nergens vermeld op de menu pagina) :') dat was een flinke domper.
pi_215858121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kan iemand zien of er bij HelloFresh in week 52 (21-27dec) al recepten uitverkocht/niet leverbaar zijn? De vorige keer toen ik mijn box heractiveerde bleek uitgerekend het gewilde recept al niet meer bestelbaar (stond nergens vermeld op de menu pagina) :') dat was een flinke domper.
Bij mij - regio Nieuwegein - staan alle recepten op leverbaar.
pi_215985249
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bij mij - regio Nieuwegein - staan alle recepten op leverbaar.
Inmiddels gelukt! 1 stond 2 weken van te voren al wel op uitverkocht (pita's). Kom er nu overigens achter dat ze niet meer bezorgen op donderdagen (vrijdag deden ze al nooit). Krijg toch de indruk dat het niet al te best meer gaat met HelloFresh met deze besparende maatregelen. Vorig jaar bezorgde ze nog wel met de kerst, nu standaard alle feestdagen niet meer.
pi_215985308
De box van maandag leveren van hf heb ik gepauzeerd.
De ruimte in de koelkast is nodig voor 3 toeten. ~:)
Plus de twee kerstdagen zijn wij te gast bij anderen. Waarvoor de toeten.

On de haverklap is er nu mail om de gepauzeerde box van green choice of hello fresh te heractiveren met aardige aanbiedingen voor 4 weken.
Als jullie dat zo graag willen, dan gebruik ik het ook. :Y)
pi_216372420
Is het normaal dat HelloFresh zonder aankondiging de prijs verhoogd? 1p box 5 maaltijden was tot deze week 46 euro en per volgende week 48 euro. Ik heb geen mail gehad over een prijsverhoging. Ik zag het toevallig toen ik een maaltijd ging veranderen (geen premium). Met bezorging 54 euro. Wordt wel aan de prijs zo, ook is het tegenwoordig vaak niet veel meer dan een aardappel, ui en paprika en pasta/couscous. Vlees is al heel sporadisch beschikbaar zonder meerprijs of niet in verhouding. 10 premium recepten per week ook. Maaltijden die vorig jaar nog kosteloos waren dit jaar ineens met premium toeslag.

Edit: klantenservice zegt dat het alsnog 46 euro blijft maar in mijn account en bij toekomstige leveringen staat gewoon 48 euro. Maar even in de gaten houden. En anders is er waarschijnlijk een prijsverhoging op komst binnenkort. Voor nieuwe klanten via de site is de prijs al 49 euro zie ik voor 5 maaltijden, dus die voeren ze waarschijnlijk per direct door.

[ Bericht 16% gewijzigd door IsItMeOrYou op 20-01-2025 21:25:35 ]
pi_216410317
De prijsverhoging is dus zonder bericht doorgevoerd en de toezegging van de medewerker dat mijn prijs hetzelfde zou blijven is dus niks waard gebleven. Tot zover de communicatie en klantenservice van HelloFresh. Er zou eind december een mail gestuurd zijn maar ik ben pas sinds 20 december weer lid dus waarschijnlijk daarom niet ontvangen. Heb maar weer een klacht ingediend. Het is dat de andere opties ook niet veel beter zijn. Ik wacht het nieuwe menu af maar bijna 11 euro per recept is bijna niet meer in verhouding. De meeste recepten zijn een paar aardappels, kleine wortel, zakje kruiden en 100 gram gehakt geworden.

[ Bericht 11% gewijzigd door IsItMeOrYou op 24-01-2025 09:24:31 ]
pi_216414520
Je kunt ook overdrijven.
Ik heb deze week (geen premium) o.a. garnalen, brandt & Levie worst, venkel, avocado, rookworst, amandelschaafsel en uienchutney op het aanrecht gehad.

Klantenservice is al jaren ruk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')