Yes.quote:Op maandag 16 september 2024 13:33 schreef Esmeee1993 het volgende:
Heeft iemand toevallig een gratis box code voor Greenchef of Marley Spoon?
Het lijken dezelfde recepten. Toch is er altijd een ander ingrediënt en een andere smaak beleving..quote:Op donderdag 5 september 2024 22:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik kreeg HelloFresh spam via de post met daarbij foto's van gerechten die volgende maand op het menu staan maar dit zijn allemaal recepten die de laatste maanden allemaal om de 4 weken op het menu stonden.. is de variatie echt zo slecht geworden? Dat was de reden dat ik er mee gestopt was.
Ik zat toevallig te kijken maar vergeleken met een jaar geleden komt het inderdaad bijna exact overeen. Als alleenstaande vond ik het op een gegeven moment echt te veel werk (snijden, koken, afruimen). 5 recepten was financiëel het voordeligst. Maar als je kastje naar een paar maanden uitpuilt van de pasta, bulgur en couscous.. op een geven moment kon ik beter zelf de missende ingrediënten los kopen. Misschien probeer ik het over een tijdje weer eens als ik een rustiger schema heb. Factormeals was niet vullend genoeg dus heb nu uitgekookt.quote:Op maandag 16 september 2024 16:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijken dezelfde recepten. Toch is er altijd een ander ingrediënt en een andere smaak beleving..
Uitpuilende kast…. Hou je dan iets over?quote:Op maandag 23 september 2024 20:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik zat toevallig te kijken maar vergeleken met een jaar geleden komt het inderdaad bijna exact overeen. Als alleenstaande vond ik het op een gegeven moment echt te veel werk (snijden, koken, afruimen). 5 recepten was financiëel het voordeligst. Maar als je kastje naar een paar maanden uitpuilt van de pasta, bulgur en couscous.. op een geven moment kon ik beter zelf de missende ingrediënten los kopen. Misschien probeer ik het over een tijdje weer eens als ik een rustiger schema heb. Factormeals was niet vullend genoeg dus heb nu uitgekookt.
Graag een gratis box! Als je nog hebtquote:Op maandag 11 november 2024 10:11 schreef quirina het volgende:
Wil er iemand gratis hellofresh box of korting?
Huh? Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef quirina het volgende:
Alweer klaar met hellofresh. Bezorgen je box niet en doneren het aan de voedselbank en geven dan niet het geld van je box terug.
Onbetrouwbaar bedrijf.
Klacht indienen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:52 schreef quirina het volgende:
M’n box had vertraging dus ik ging chatten met de klantenservice en die besloot dat ik annuleerde last minute.
Maar die klantenservice zijn gewoon chatbots. Ga maar eens proberen.
Bizar!! Heb je screenshots? Zodat je een klacht kan indienen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:52 schreef quirina het volgende:
M’n box had vertraging dus ik ging chatten met de klantenservice en die besloot dat ik annuleerde last minute.
@quirina Een jaar geleden was ik zó verontwaardigd ergens over, dat ik diep verborgen in de hf site een tel.nr. vond. Zie dm.quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:52 schreef quirina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 26-11-2024 09:48:00 ]
Je hebt dm.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:24 schreef emmyisemmy het volgende:
Heeft iemand nog weggeefboxen (welke tent maakt niet zoveel uit)?
Bij mij - regio Nieuwegein - staan alle recepten op leverbaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kan iemand zien of er bij HelloFresh in week 52 (21-27dec) al recepten uitverkocht/niet leverbaar zijn? De vorige keer toen ik mijn box heractiveerde bleek uitgerekend het gewilde recept al niet meer bestelbaar (stond nergens vermeld op de menu pagina)dat was een flinke domper.
Inmiddels gelukt! 1 stond 2 weken van te voren al wel op uitverkocht (pita's). Kom er nu overigens achter dat ze niet meer bezorgen op donderdagen (vrijdag deden ze al nooit). Krijg toch de indruk dat het niet al te best meer gaat met HelloFresh met deze besparende maatregelen. Vorig jaar bezorgde ze nog wel met de kerst, nu standaard alle feestdagen niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij mij - regio Nieuwegein - staan alle recepten op leverbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |