SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zit nu natuurlijk nog vol snavelverf !quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mooier dan Vera, jammer van de lippen
er zitten er zeker een stuk of 3 die de lippen op hebben laten spuiten en zij is er 1 vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mooier dan Vera, jammer van de lippen
Kan dat echt niet begrijpen, betalen om jezelf lelijk te makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er zitten er zeker een stuk of 3 die de lippen op hebben laten spuiten en zij is er 1 van
Tobias heeft het keurig verteldquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef zodeju het volgende:
Leuk gesprek tussen Tobias en Eveline.....dat het best pittig is als je van jezelf rustig bent.
Ik vind de taalkeuze die je maakt wel een beetje volledig terecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kitty moet gewoon haar smerige koffer pakken en met haar smerige uiterlijk naar Aalten terug gaan.
blondi is amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef danilel het volgende:
Ik vind Amy een lievere uitstraling hebben dan blondi
tobias kan ook goed luisteren ik merk dat hij op de momenten stil is als een ander echt iets zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Tobias heeft het keurig verteld
Eveline luisterde ook echt.
Heb ook het idee dat ze het te druk vind ze zei ook in dat gesprek dat heel veel haar types niet zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef zodeju het volgende:
Leuk gesprek tussen Tobias en Eveline.....dat het best pittig is als je van jezelf rustig bent.
Amy doet in ieder geval een stuk geïnteresseerder. Die andere doet alleen maar zo leuk mogelijk, om populair te zijn en kijkers aan zich te binden. Dat lukt wel he Mario??quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef danilel het volgende:
Ik vind Amy een lievere uitstraling hebben dan blondi
Blondi is de hond van Hitler.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ze het te druk vind ze zei ook in dat gesprek dat heel veel haar types niet zijn
nee omgekeerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
nee amy is amy, veertje is blondi
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blondi is de hond van Hitler.
Sieg Amy!
kenn ik jou of ben je en Troll?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Amy doet in ieder geval een stuk geïnteresseerder. Die andere doet alleen maar zo leuk mogelijk, om populair te zijn en kijkers aan zich te binden. Dat lukt wel he Mario??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |