Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Iets zegt me dat het draagvlak compleet in elkaar dondert als die laaielichters ook maar één strenge of ingrijpende maatregel in stand houden.
1000 tot 2500 per dag WTF gaat lekker dan! goeie shit die booster.quote:Bijwerkingencentrum Lareb ontvangt momenteel zo'n duizend meldingen per dag van mensen die een reactie krijgen na de boosterprik. Op sommige dagen is de piek met meldingen hoger, tot zo'n 2500. Dat zijn er meer dan vorig jaar op het hoogtepunt van de vaccinatiecampagne, 'maar dat komt mogelijk ook doordat er nu meer mensen tegelijkertijd geprikt worden', zegt Agnes Kant, directeur van Lareb.
Voorlopig is nog niet te zeggen of het aantal meldingen van een bijwerking, in vergelijking met het aantal mensen dat een prik heeft gehaald, relatief veel is. Vorig jaar kwamen er op de hoogtepunten van de vaccinatiecampagne zo'n duizend meldingen per dag binnen, met uitschieters naar 1500.
Het meest opmerkelijke vindt de directeur het aantal mensen dat melding maakt van opgezwollen lymfeklieren. ,,Het lijkt meer, maar dat kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen. Maar het valt wel op'', aldus Kant.
Die sport moet hoe dan ook open, er is geen begrip meer. Gezondheid is juist hetgeen waaraan gewerkt moet worden + de sociale contacten die je daarmee hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook gewoon totaal niet uit te leggen dat die !@#$% idioten nog steeds vast blijven houden aan "ja maar het is nodig".
Nee, elk godverdomme land om ons heen doet het helemaal prima zonder ingrijpende maatregelen. Alles is open, sportcompetities gaan door, evenementen zijn er op kleine schaal... Maar Nederland denkt aan verlenging lockdown, want onzekerheid
Wow, dat zijn er veel. Ben benieuwd wat voor bijwerkingen dat zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
1000 tot 2500 per dag WTF gaat lekker dan! goeie shit die booster.
Je weet dat er gemiddeld 3x zo veel prikken per dag gezet worden dan toen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat dan de pleuris uit zal brekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Iets zegt me dat het draagvlak compleet in elkaar dondert als die laaielichters ook maar één strenge of ingrijpende maatregel in stand houden.
Was toch alleen maar een klein prikje? 10 dagen verder, zijn dat 25.000 meldingen. Zoveel meldingen zijn er niet met 3 miljoen griepprikken hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat er gemiddeld 3x zo veel prikken per dag gezet worden dan toen?
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat dan de pleuris uit zal breken
Avondlockdown is niet eens uit te leggen. Nog los van dat het altijd al een koldermaatregel is geweest die bewezen niet gewerkt heeft, los je er geen van de ernstige andere problemen mee op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef SilverEyes het volgende:
Toen de lockdown ingevoerd werd, kon ik er nog wel begrip voor opbrengen: veel onzeker en ziekenhuizen lagen al bomvol.
Nu lijkt het allemaal mee te vallen wat betreft Omikron, ziekenhuisbezetting daalt, data uit VK/Denemarken/België zijn positief. Dan zouden we minstens terug moeten keren naar de avondlockdown.
Waarom er dan nu weer in ministapjes versoepeld moet worden ?
Hou vol! We doen dit samen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef SilverEyes het volgende:
Toen de lockdown ingevoerd werd, kon ik er nog wel begrip voor opbrengen: veel onzeker en ziekenhuizen lagen al bomvol.
Nu lijkt het allemaal mee te vallen wat betreft Omikron, ziekenhuisbezetting daalt, data uit VK/Denemarken/België zijn positief. Dan zouden we minstens terug moeten keren naar de avondlockdown.
Waarom er dan nu weer in ministapjes versoepeld moet worden ?
Bron? Ben wel benieuwd. Heb namelijk daar zelf ook heel veel last van gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Als Rutte die woorden in de mond durft te nemen, smijt ik een afstandsbediening richting de tv.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hou vol! We doen dit samen.
Ja dus? Maakt dat het ''normaal'' volgens jou? dat de meerderheid opgezwollen lymfeklieren krijgt. Leuke lab rat ben je dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat er gemiddeld 3x zo veel prikken per dag gezet worden dan toen?
Dat weet ik. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat ik zelfs met die achterlijke constructie nu tevreden zou zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Avondlockdown is niet eens uit te leggen. Nog los van dat het altijd al een koldermaatregel is geweest die bewezen niet gewerkt heeft, los je er geen van de ernstige andere problemen mee op.
https://www.ad.nl/binnenl(...)erantwoord~a045eb0f/quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Bron? Ben wel benieuwd. Heb namelijk daar zelf ook heel veel last van gehad.
Ik niet. Ik ben al zo ver dat ik handhaving van de quarantaine al te ver vind gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat ik zelfs met die achterlijke constructie nu tevreden zou zijn.
Maar die Fransen hielden zich toch zo goed aan de maatregelen? Toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
Zo. Ben in Val Thorens nu. Alles open. Af en toe Pass Sanitaire laten zien. Geen ID controle. Mondkapjes.. iedereen wat half op de kin of onder de neus. Geen controle op.
En dat in een land waar de besmettingen skyhigh zijn.
Niet dit geneuzel weer. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar die Fransen hielden zich toch zo goed aan de maatregelen? Toch?
Dat klinkt als een gezondere omgang met het virus. Niet alles ongecontroleerd los maar tegelijkertijd genoeg mogelijkheden tot vermaak. Veel plezier daar!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
Zo. Ben in Val Thorens nu. Alles open. Af en toe Pass Sanitaire laten zien. Geen ID controle. Mondkapjes.. iedereen wat half op de kin of onder de neus. Geen controle op.
Op de 5 miljoen boosters zijn geen 2.5 miljoen meldingen binnengekomen. Dat is een leugenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja dus? Maakt dat het ''normaal'' volgens jou? dat de meerderheid opgezwollen lymfeklieren krijgt. Leuke lab rat ben je dan.
362K erbij vandaag zie ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
Is geen geneuzel, ik heb dat hier vaak genoeg gehoord, in het buitenland is 2G en dat werkt zo goed!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Niet dit geneuzel weer. Alsjeblieft.
Agnes Kant, klonk al zo bekend maar idd de oud politica.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
RIP @DonDruiperquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat er niet veel winst te behalen valt eigenlijk. Ik help het je hopen uiteraard maar na een paar decennia overheid ben ik hier vrij cynisch over.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat hij dezelfde problemen aantreft wil toch niet zeggen dat hij geen betere manier kan vinden om er mee om te gaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |