SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
de 1e stap kwam heel duidelijk van dimitri afquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, Vera heeft er wel werk van gemaakt... even territorium afbakenen.
O Nee helemaal goed hoor. Had niet door dat ik laatste post had.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb de topic geopend omdat het erg lang duurde. Als het neit erg is Anders mag je TT wijzigen @:Dotteke
Ze heeft wel heel veel makeup op gesmeerd 😅quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de 2 neem ik aanquote:
Met hulp Grace, Nouche en Nawelquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Op 1 niet hoorquote:
JIj zegt het, ik dacht hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijgen we die herrie van die klote föhn ook weer.
Lijkt we een wijf brrrrquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
Half uur epilerende Salar: gaat iedereen zich mooi maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |