Ik zie Salar nog wel proberen deze meiden in een bondje te krijgen om te overleven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:47 schreef Stargazing het volgende:
De mannen (en Salar) staan wel ineens op scherp.
Vera en Nouchine lijken minder gelukkig
Ze leek m al af te wimpelen / weg te duwen aan de poort daarnet toen ze net binnen kwamquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Salar op vrouwen valt inderdaad.
tuurlijk gaat hij dat doen, hij overschat zijn eigen kansen constant. Ik hoop voor Amy dat ze toch iets meer livestreams heeft gekeken dan ze zegt, dat ze weet dat ze Salar niet moet vertrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zie Salar nog wel proberen deze meiden in een bondje te krijgen om te overleven.
Duidelijk Dimitri. Geen bovenkleding.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:50 schreef Jockari het volgende:
Ik schrok me even een hoedje. Dacht dat Kitty bij Eveline op de foto stond.
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
Eveline lijkt op de vrouw van Menno Buch
Nouchine, Nawel, Salar willen Vera + Tobias nomineren, zeiden ze vannacht. (Kitty lag te snurken maar die doet vast mee)quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zie Salar nog wel proberen deze meiden in een bondje te krijgen om te overleven.
Tobias is al immuunquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nouchine, Nawel, Salar willen Vera + Tobias nomineren, zeiden ze vannacht. (Kitty lag te snurken maar die doet vast mee)
ik vond haar op iemand uit mijn omgeving lijken. maar nu zie ik die buchvroouow erin, das dat zie er idd beter gelijkend uitquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:50 schreef Jockari het volgende:
Ik schrok me even een hoedje. Dacht dat Kitty bij Eveline op de foto stond.
[ afbeelding ]
Vuurpeloton voor Vera. Daarna trekken Dimi en Eveline samen de jungle in.quote:
het ging waarschijnlijk over volgende week, Salar overschat zijn populariteit. Volgens mij zou Salar zelfs niet kunnen winnen van Kittyquote:
En pulkt in haar oor. Frunnikt aan d'r neus. Die is gewoon zenuwachtig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:52 schreef Hunter het volgende:
May heeft een tic, ze draait aan haar haar
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef zodeju het volgende:
Ondanks de botox van Amy vind ik haar een leuk mondje hebben.
Vergeet nooit Grace meer hoe die zich gedroeg van de zenuwen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En pulkt in haar oor. Frunnikt aan d'r neus. Die is gewoon zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |