Geen idee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch met dobbelstenen? heeft ze die al gemaakt?
Ja, dat mag ook gezegd worden. Ik had niet geweten hoe zo'n bord er precies uitziet qua aantal posities enzo.quote:
Amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die blonde met kort pittig kapsel ? Amy of Eveline?
Amy is die met kort blond haar, zwart krullend haar Evelinequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die blonde met kort pittig kapsel ? Amy of Eveline?
Ziet er prima uitquote:
Da's Katy. Zus van ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die dame met zwarte tui met witte koordjes
Uurtje misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn ze al lang is het huis? geen zin om de COS terug te lezen
uurtje of zo .. (ps .. zie streamverslag)quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
uurtje of zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
14:15 kwamen ze binnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Yep al de gehele dag of bufferen super irritantquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik kom niet in de streams? Alles gaat mega traag. Iemand daar ook last van?
Kijk anders in het stream verslagen topic. Echt heel handig en staan dit soort antwoorden vaak al in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jep. Bij mij viel de stream weg op het moment dat Dimitri immuniteit kreeg én op het moment dat de nieuwe bewoners binnenkwamen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik kom niet in de streams? Alles gaat mega traag. Iemand daar ook last van?
Nee, net een uurtje of zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |