dan mis je kittty onder de douche en ze heeft haar bh op de uitkijk liggenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Is er ergens een geheime stream want Videoland ligt er helemaal uit.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat pak hupst gewoon de wasmand uit en rent de schutting over
Op mijn mobiel doet hij het?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
niks mis met Videoland hier..limburgquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
App ligt er ook helemaal uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:05 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Op mijn mobiel doet hij het?
Gister nog van hoop op mijn witte broek, maar er zitten vlekken op..wassen dan maar zou ik zeggen, oncontent ventjequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef Tourniquet het volgende:
Salar ook nog eens klagen dat hij heel veel niet heeft gekregen.
Ja, had je verwacht dat ze ineens het huis uit zouden lopen ofzoquote:
Spannend muziekje, slow-motionbeelden van de weegschaalnaald.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit in de uitzending gaan framen dat het 'spannend' is.
Nou, gezien de vorige editie...quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, had je verwacht dat ze ineens het huis uit zouden lopen ofzo
Nee, Vera vond dat de relatie wat in een sleur was geraakt en heeft een scheiding aangevraagd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nou, gezien de vorige editie...
Ik bedoel Vera en Dimi!!!
Lag ook aan haarzelf, omdat ze zich teveel liet gaan. Dimi zei dat ze wel dik was geworden en hij haar daardoor minder aantrekkelijk vond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, Vera vond dat de relatie wat in een sleur was geraakt en heeft een scheiding aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |