het zijn de kleine dingen in het leven die het hem doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:45 schreef suzi1 het volgende:
als je iemand al blei kan maken met het door laten geven van luxeflex is dat toch mooi
was iedereen maar zo makkelijk blei te maken

Ach, BB zou geen echte BB zijn zonder kijkers die roepen dat ze niet geloven dat het stemmen echt isquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:46 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nu wel echt er van overtuigd dat het stemmen geen fuck uit maakt.

Als we op favorieten mogen stemmen (en da's meestal) gaat Vera waarschijnlijk (zie polls)quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:46 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nu wel echt er van overtuigd dat het stemmen geen fuck uit maakt. No way dat Dimitri gewonnen heeft.
En die kus was gisterenavond laat pas. Dus dat zou te laat zijn geweest om nog even zoveel stemmen binnen te halen.
Ik wil Kitty er wel in vanwege de drama. Peter vind ik gewoon een fijne vent, die mag van mij winnen. Vera aub zsm er uit. Wat een dooie doos.
Of…. Die nieuwe er in en op Dimi laten gaan

Nou… dat iedereen hier tegen Kitty is, maar zij hierbuiten vrij populair is kan ik echt geloven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, BB zou geen echte BB zijn zonder kijkers die roepen dat ze niet geloven dat het stemmen echt is

Heb het hele zorige seizoen gevolgd en daar kan ik me niks van herinnerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Trouwens, zijn we vergeten dat vorig jaar de helft van de stemmen niet eens door kwamen

Vera kan er nu wel is in moetenblijven vanwege "de kus"quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als we op favorieten mogen stemmen (en da's meestal) gaat Vera waarschijnlijk (zie polls)
De meeste mensen zien graag Kitty gaan, maar ze heeft wel meer 'aanhangers' dan Vera

was toch alleen tijdens de finale?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb het hele zorige seizoen gevolgd en daar kan ik me niks van herinneren

heeft ze slim gedaan jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
V
[..]
Vera kan er nu wel is in moetenblijven vanwege "de kus"
Dat geeft betere kijkcijfers dan een pink miss kitty en een peter die je ook bijna niet in beeld is

Heb hem even aangepast. Was bij de finale.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb het hele zorige seizoen gevolgd en daar kan ik me niks van herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |