abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:45:45 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203182298
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik snap echt alle winkeliers etc die nu de boel opengooien. Volslagen idioot dat je straks wel weer op afspraak kleding kunt halen, maar niet een hapje kunt eten, terwijl 5 kilometer verder, net over de grens alles open is.
Ok, dat is eigenlijk niet wat ik bedoel :P
Ik vind de afspraken bij winkels prima. Ik snap alleen niet dat dat niet zou werken bij restaurants, theaters en bioscopen. Is dat omdat je minder lang in een winkel bent dan in die zaken? Dat is echt t enige verschil dat ik me bedenken kan.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_203182300
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zoals die uitleggen van meneer Dissel voor die paar leden van de Tweede kamer?.
Precies, goed voorbeeld :P
Die waren daar wel op hun plek alszijnde onderdeel van een technische briefing.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:45:57 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Zelfs Irma ken mij niet helpen om dit nog te snappen, dit onderscheid.
Consumptie > Cultuur

En voor mij is t alleen maar lastig, omdat theater en film mijn bobby is. Ik verdien er niks mee. Ik kijk, ik repeteer, ik speel. Maar voor velen om mij heen is t wel degelijk hun brood. De regisseurs, de acteurs, de zangers, maar ook de geluidsmannen, de podiumbouwers etc.

Waarom o waarom is t opengooien van de Primark ondanks vele besmettingen wel mogelik, maar een theater niet? Een plek waar altijd al "op afspraak" wordt gekomen, met placering, met controle. Waarom dan wel een primark open met die regels, maar een theater dicht?
De Primark heeft een betere lobby dan het theater. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:47:00 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:45 schreef STING het volgende:

[..]
Precies, goed voorbeeld :P
Die waren daar wel op hun plek alszijnde onderdeel van een technische briefing.
Die heb ik wel eens gezien, maar je moest wel goed aandachtig luisteren om het te kunnen snappen. En dan nog was het dat vaak niet.
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:47:00 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203182319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De Primark heeft een betere lobby dan het theater. ;(
Ja, unmute us maakt idd geen reet uit.
L'Amour menaįant:
pi_203182325
quote:

[..]
Consumptie > Cultuur

En voor mij is t alleen maar lastig, omdat theater en film mijn bobby is. Ik verdien er niks mee. Ik kijk, ik repeteer, ik speel. Maar voor velen om mij heen is t wel degelijk hun brood. De regisseurs, de acteurs, de zangers, maar ook de geluidsmannen, de podiumbouwers etc.

Waarom o waarom is t opengooien van de Primark ondanks vele besmettingen wel mogelik, maar een theater niet? Een plek waar altijd al "op afspraak" wordt gekomen, met placering, met controle. Waarom dan wel een primark open met die regels, maar een theater dicht?
Echt he, onbegrijpelijk. Is het vanwege juridische beperkingen en/of bepaalde RIVM modellen die te veel met een tunnel-eye visie naar de werkelijkheid kijken.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:48:37 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203182346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef STING het volgende:

[..]
Echt he, onbegrijpelijk. Is het vanwege juridische beperkingen en/of bepaalde RIVM modellen die te veel met een tunnel-eye visie naar de werkelijkheid kijken.
Ik denk dat t contactduur is. Is t enige dat ik me voor kan stellen.
Restaurant, theater, bios zit je gemiddeld een uurtje of 2. Winkels is in en uit.
Zoiets?

Ik zou willen dat ze DAT soort beslissingen eens toe zouden lichten.
Want de onvrede met de maatregelen neemt steeds meer toe zo (zelfs bij mij en ik ben vaak een heel braaf schaap)
L'Amour menaįant:
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:49:08 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Restaurant, theater, bios zit je gemiddeld een uurtje of 2. Winkels is in en uit.
Zoiets?
Dit zal inderdaad de achterliggende gedachte zijn.
Fuck the EBU.
pi_203182375
quote:

[..]
Zoiets?

Want de onvrede met de maatregelen neemt steeds meer toe zo (zelfs bij mij en ik ben vaak een heel braaf schaap)
Ja, inderdaad, dat was ook al in me opgekomen. Maar inderdaad, leg dat soort dingen dan iets beter uit. Dan nog is men er niet blij mee, maar je krijgt er wellicht iets meer draagvlak mee.
pi_203182392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ok, dat is eigenlijk niet wat ik bedoel :P
Ik vind de afspraken bij winkels prima. Ik snap alleen niet dat dat niet zou werken bij restaurants, theaters en bioscopen. Is dat omdat je minder lang in een winkel bent dan in die zaken? Dat is echt t enige verschil dat ik me bedenken kan.
Ik snap wat je bedoelt. Het onderscheid winkels wel, horeca/theater/bioscopen niet is voor niemand uit te leggen.
Maar helemaal niet als je ziet dat het aan de andere kant van de grens allemaal wel kan.
Al heeft Duitsland natuurlijk een fatsoenlijk 2G beleid.
A mind with a heart of it's own
pi_203182460
quote:

[..]
Consumptie > Cultuur

En voor mij is t alleen maar lastig, omdat theater en film mijn hobby is (en 50% van mijn vrije tijd en dus geestelijke welzijn). Ik verdien er niks mee. Ik kijk, ik repeteer, ik speel. Maar voor velen om mij heen is t wel degelijk hun brood. De regisseurs, de acteurs, de zangers, maar ook de geluidsmannen, de podiumbouwers etc.

En in musea kun je de toegang ook goed controleren en looproutes aanleggen. Dus ik kan wel een afspraak maken om bij de Ikea uitgebreid rond te snuffelen, maar in een museum mag het niet.
Kunnen ze de Frida Kahlo-collectie in Assen niet naar een Ikea brengen?
Tap tap tap
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:56:55 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203182461
quote:

[..]
Zoiets?

Ik vermoed inderdaad dat dat de achterliggende gedachte is, al is het dan wel weer raar dat sportscholen schijnbaar weer relatief normaal open kunnen, m'n gemiddelde bezoek daar duurt ook ongeveer een uur, zelfde met een kapper, daar heb ik ook wel eens anderhalf uur gezeten om te knippen en te kleuren. :+

Het is gewoon krom.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203182467
Theaters, musea, restaurants en bioscopen kunnen juist bij uitstek prima het aantal bezoekers reguleren dmv kaartverkoop en reserveringen. Nuts :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203182484
quote:

[..]
Zoiets?

Ik ben een superbraaf schaap, maar ik kan volgende week wel een sleeve laten zetten met een tattoo artist op een paar cm van m'n lijf, maar naar een schilderij of bioscoopscherm kijken mag dan weer niet.
Tap tap tap
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:58:41 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203182486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En in musea kun je de toegang ook goed controleren en looproutes aanleggen. Dus ik kan wel een afspraak maken om bij de Ikea uitgebreid rond te snuffelen, maar in een museum mag het niet.
Kunnen ze de Frida Kahlo-collectie in Assen niet naar een Ikea brengen?
Meteen eentje die wat dichterbij is, win-win.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203182496
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Meteen eentje die wat dichterbij is, win-win.
Ja Duiven, Utrecht of Amersfoort graag, scheelt weer een kuteind rijden.
Tap tap tap
pi_203182500
Assen, jezus man. Wie bedenkt dat.
Tap tap tap
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:00:00 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203182507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Assen, jezus man. Wie bedenkt dat.
"Hebben ze ook nog wat"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203182516
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
"Hebben ze ook nog wat"
Net zoals die tentoonstelling van David Bowie, die was in Groningen ofzo. Doe normaal.
Tap tap tap
pi_203182521
En waarom is alweer de cultuursector het bokje? Die is juist zo van belang voor je geestelijk welzijn in deze tijd :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:01:19 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203182524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben een superbraaf schaap, maar ik kan volgende week wel een sleeve laten zetten met een tattoo artist op een paar cm van m'n lijf, maar naar een schilderij of bioscoopscherm kijken mag dan weer niet.
Oh god ja, die ook nog. Uur of wat met iemand continu in je aura. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203182536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
En waarom is alweer de cultuursector het bokje? Die is juist zo van belang voor je geestelijk welzijn in deze tijd :{
Nee cultuur bestaat uit leeghoofdig vermaak in de bioscoop of stoffige musea of hysterische musicals. Pff.
Tap tap tap
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:09:58 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203182619
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:38 schreef Tegan het volgende:
Ik verwacht dat Kuipers het vanavond gaat uitleggen. Tot die tijd voordeel van de twijfel.
Wat zijn jouw gevoelens over kuipers?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:10:27 #249
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203182626
Hoe zit het met voetbalwedstrijden? Mogen die ook wel weer? Dat was ook zo'n goed idee :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:11:14 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203182632
quote:

[..]
Zoiets?

Het gaat om het aantal contacten - kapper is 1 op 1, winkelen ook maar 1 of 2 mensen. Horeca brengt teveel verplaatsingen op gang (want met meer mensen uit eten enzo). Dat is wat ze als onderbouwing geven, die compleet debiel is natuurlijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')