quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:39 schreef DrDarwin het volgende:
Na al deze nonsens nog steeds niet doorhebben dat de complete covid scam flauwekul was.
Het was altijd al een misbruikte griep.
Kritiek op Duitse politie vanwege misbruik COVID-app om getuigen te tracerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Duidelijk tijd voor een extra harde lockdown.
Mogen we al conclusies trekken mbt de kerstpiek of is het nog te vroeg?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 11
IC bezetting 375
IC Duitsland 3
Kliniek instroom 94
Kliniek bezetting 1057
@:oliver23
Bruto natuurlijk, gezien de cijfers.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dit de bruto- of de netto-instroom?
Komt wel op een lekker moment.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Oliver23 het volgende:
Laagste Kliniek instroom sinds 25 oktober 2021
Laagste IC instroom sinds 13 oktober 2021
Duurt nog zeker een week toch voor we er wat zinnigs over kunnen zeggen qua aantallen? Wat is de situatie in het VK eigenlijk, loopt het daar al uit de hand?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Record aantal besmettingen en alweer een flinke daling. Wat willen we nog meer.
Benieuwd hoe de media dit gaat brengen. Nog steeds focussen op ''kleine dalingen'' en ''de daling neemt af''?quote:
Stel je voor dat we zometeen een pushmelding krijgen: lockdown lijkt te werken, kabinet zet door met invoering avondklok vanaf 19uquote:
Eigenlijk veel meer benieuwd naar de ontwikkelingen in landen die voor op ons lopen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre de ziekenhuisdaling komt door omikron en in hoeverre door de boosters.
Heel benieuwd hoe dit gespind gaat wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Oliver23 het volgende:
Laagste Kliniek instroom sinds 25 oktober 2021
Laagste IC instroom sinds 13 oktober 2021
Dat het OMT wordt opgeheven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Record aantal besmettingen en alweer een flinke daling. Wat willen we nog meer.
Vrij stabiel in de zorg las ik hier gister. In Denemarken dalen de zorg cijfers ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt nog zeker een week toch voor we er wat zinnigs over kunnen zeggen qua aantallen? Wat is de situatie in het VK eigenlijk, loopt het daar al uit de hand?
Dan worden de fakkels en hooivorken van stal gehaald.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stel je voor dat we zometeen een pushmelding krijgen: lockdown lijkt te werken, kabinet zet door met invoering avondklok vanaf 19u![]()
![]()
Daar zijn de minste bedden bezit in januari sinds 2017.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt nog zeker een week toch voor we er wat zinnigs over kunnen zeggen qua aantallen? Wat is de situatie in het VK eigenlijk, loopt het daar al uit de hand?
Ik kijk nergens meer van op momenteel. Maar even serieus, deze lockdown is niet meer te rechtvaardigen. Ik heb regelmatig het beleid verdedigd of ik kon er enigszins begrip voor opbrengen. Maar de huidige lockdown is niet meer uit te leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stel je voor dat we zometeen een pushmelding krijgen: lockdown lijkt te werken, kabinet zet door met invoering avondklok vanaf 19u![]()
![]()
Als in de UK de daling is ingezet dan kan je hier een berekening maken van de piekbelasting in de ziekenhuizen met een maatschappij die zover open is als in de UK nu. Dan kan je nog iets marge houden in je beslissing. Maar ik denk dat we dan aardig ver open kunnen (blijven).quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vrij stabiel in de zorg las ik hier gister. In Denemarken dalen de zorg cijfers ook.
Als je jezelf maar blijft wijsmaken dat de media op een dergelijke manier berichten, dan ga je het vast vanzelf geloven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de media dit gaat brengen. Nog steeds focussen op ''kleine dalingen'' en ''de daling neemt af''?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Ok.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je jezelf maar blijft wijsmaken dat de media op een dergelijke manier berichten, dan ga je het vast vanzelf geloven.
Toch kijken we het voor de zekerheid nog af tot het einde van de maand. De komende twee weken zijn cruciaal. Laten we niet op de zaken vooruit lopen met de haven in zicht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op momenteel. Maar even serieus, deze lockdown is niet meer te rechtvaardigen. Ik heb regelmatig het beleid verdedigd of ik kon er enigszins begrip voor op brengen. Maar de huidige lockdown is niet meer uit te leggen.
Ben het helemaal met je eens. Ik blijf van mening dat het afkondigen van de lockdown ruim 3 weken geleden geheel te begrijpen was gezien de onzekerheid, maar nu moet je gewoon concluderen dat het niet heeft gebracht waar men voor vreesde. Dat kunnen ze spinnen als zijnde; ja de lockdown remt en doet z'n werk, maar dat argument is niet meer houdbaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op momenteel. Maar even serieus, deze lockdown is niet meer te rechtvaardigen. Ik heb regelmatig het beleid verdedigd of ik kon er enigszins begrip voor op brengen. Maar de huidige lockdown is niet meer uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |