SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Had dat na mijn ongeluk, was ik ruim een half jaar gestopt maar ik mistte het 'nadenk momentje' van even buiten staan en even mijn gedachten weer herstructureren. Ik ben ook wel een anti-sociale roker, ik rook het liefste alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, fysiek stelt het niets voor natuurlijk. Het psychische aspect is gewoon heel lastig.
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat na mijn ongeluk, was ik ruim een half jaar gestopt maar ik mistte het 'nadenk momentje' van even buiten staan en even mijn gedachten weer herstructureren. Ik ben ook wel een anti-sociale roker, ik rook het liefste alleen
ik ben soms nog steeds jaloers op mijn collega's als ze gaan rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.
Ik helemaal niet! Die pakken dan van die vieze pakjes met vieze plaatjes, brr. Het is echt helemaal uit m'n systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben soms nog steeds jaloers op mijn collega's als ze gaan roken
Ja ik vind het vooral fijn als ik heel de tijd naar een scherm zit te staren om dan gewoon even er van weg te zijn. Scheelt al iets dat ik nooit ergens binnen rook, is het toch een soort van 'drempel'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.
Hoop dat ik ook ooit op dat punt kom :pquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik helemaal niet! Die pakken dan van die vieze pakjes met vieze plaatjes, brr. Het is echt helemaal uit m'n systeem.
Ja, dat scheelt wel in de hoeveelheid die je rookt, kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral fijn als ik heel de tijd naar een scherm zit te staren om dan gewoon even er van weg te zijn. Scheelt al iets dat ik nooit ergens binnen rook, is het toch een soort van 'drempel'
Jawel, dat gebeurt wel. Steeds meer mensen stoppen ook en hoe minder je het ziet, hoe raarder het wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook ooit op dat punt kom :p
Als het vriest is het juist het lekkerstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel in de hoeveelheid die je rookt, kan ik me voorstellen.Maar goed, waarschijnlijk voel je je wel kut als je van je verslaving moet roken als het rond het vriespunt is, waait en het keihard regent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk kwiwiMooie plaatjes zo
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ellende!
Ah, oké.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is (even) klaar met een aantal lieden hier.
NAMENquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is (even) klaar met een aantal lieden hier.
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..Ik geef mijn dag een 5,5/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?Vakman pur sang
is dat alles Los? Was je vrij?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geef mijn dag een 5,5/10.
Jij?
mijn werkdag was op zich ook wel een 8, lekker divers, boeiend, uitdagend. vloog voorbijquote:
Nee moest juist werken. Daar gaat het momenteel niet goed omdat 40% ontslag heeft genomen.quote:
oh waarom is ze geopereerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee moest juist werken. Daar gaat het momenteel niet goed omdat 40% ontslag heeft genomen.
En mijn vriendin is net geoppereerd, ging goed maar heeft nog veel pijn en daardoor slaap ik ook ruk.
verschilt ook per dag somsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat weet de hele SC hier wel ja, maar dacht dat ie het allemaal niet zo'n punt meer vond.
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..BwourgondiërSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laag vuur, deksel erop en dan hopen dat ze van binnen goed zijn na 15 minuten of zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Vind slavinken maar een lastig dier om te bakken
Hmm Dekselquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Laag vuur, deksel erop en dan hopen dat ze van binnen goed zijn na 15 minuten of zo?
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga ze nu op goed geluk etenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Eigenlijk moet je een kookvideo maken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:48 schreef Modus het volgende:
kwiwileaks!had een straaltje pis verwachtSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rondom bruin bakken, daarna bodempje water erbij en deksel er op iddquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Hier zelfde van alles en nog wat go de dag! Lekker gewerkt was lekker druk dus dag ging snelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn werkdag was op zich ook wel een 8, lekker divers, boeiend, uitdagend. vloog voorbij
9/10, er was geen bratwurst van de grill voor lunchquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geef mijn dag een 5,5/10.
Jij?
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..Please don'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maakt me depri
-XOXO-
Deksel op de panquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Oei.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9/10, er was geen bratwurst van de grill voor lunch
Arm schepselquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vink niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma had vroeger altijd blinde vinken. Die waren ook wel lekker.
Vinken zijn altijd een teleurstelling die moet worden gecompenseerd met curryquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma had vroeger altijd blinde vinken. Die waren ook wel lekker.
HELA curry.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vinken zijn altijd een teleurstelling die moet worden gecompenseerd met curry
Neefje van me heeft er laatst 25 gekocht, in elk wintersportland 1, elk met een eigenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Wordt tijd dat kwiwi die hut bovenop de berg koopt, kunnen we daar tenminste een Foqueville skivakantie doen
nooit 15 minuten nodig gehad daarvoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Laag vuur, deksel erop en dan hopen dat ze van binnen goed zijn na 15 minuten of zo?
jij gaat gewoon volgas?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit 15 minuten nodig gehad daarvoor
Dat spreekt voor zichquote:
Dus ze kan meer dan alleen maar bloed zuigen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze smaakte wel. Stiefmonster kan ze wel veel beter bakken
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
ja ze kan wel echt lekker eten maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus ze kan meer dan alleen maar bloed zuigen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deed je smek smek?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Omg dat als lunch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serie, trainen en water.quote:
Pure chocolade zou goed zijn voor de gezondheid. Er zou een gunstig effect zijn op hart- en bloedvaten. Hoewel uit sommige onderzoeken blijkt dat er inderdaad een klein positief effect is, kun je toch beter niet te veel eten van chocolade. Chocolade bevat namelijk ook veel verzadigd vet en calorieën.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
“Gezond bananenbrood”
* interesse is gewekt
“Met chocolade”
Hoe is dit gezond ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
“ bananenbrood”
* interesse is gewekt
“Met chocolade”
In het recept wat ze lieten zien, was dit normale melkchocolade en witte chocoladequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pure chocolade zou goed zijn voor de gezondheid. Er zou een gunstig effect zijn op hart- en bloedvaten. Hoewel uit sommige onderzoeken blijkt dat er inderdaad een klein positief effect is, kun je toch beter niet te veel eten van chocolade. Chocolade bevat namelijk ook veel verzadigd vet en calorieën.
Ligt er aan hoeveel er in zit dus
Raarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het recept wat ze lieten zien, was dit normale melkchocolade en witte chocolade
Pure choc zou ik nog snappen
*opgestaanquote:
Kom je minstens 1kg van aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
dorst. zo maar een litertje thee opdrinken
Wanneer kunnen we komen proevenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*opgestaan
Ik ga gezond bananenbrood bakken
De groetjes
Noem het dan niet gezondquote:
Over 1,5 uurquote:
bEn Je TurK of Zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Hele nacht heen en weer lopen tussen WC en bed.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Dat red ik helaas niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 1,5 uur
Echter ga ik wel vroeg naar bed, want morgen weer vroeg dag
Dat is inderdaad niet gezond.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem het dan niet gezond
Er werd ook gewoon tarwebloem gebruikt
Als iets niet gezond is...
Bedpanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hele nacht heen en weer lopen tussen WC en bed.
gewoon een pispot naast bed zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hele nacht heen en weer lopen tussen WC en bed.
mijn nicht heeft kaartjes voor dua lipa in mei . Das al bijnaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest tijdens het sporten terugdenken aan een concert van Robyn waar ik geweest was. zal nog wel z'n tijd duren voordat dat meer mag
Heeft ze nog een kaartje over?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nicht heeft kaartjes voor dua lipa in mei . Das al bijna
nee dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze nog een kaartje over?
Ik heb nog kaartjes voor prspct VS hkv VS deathchant. Volgens mij is dat ondertussen verschoven naar april. Zal wel weer verschoven wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nicht heeft kaartjes voor dua lipa in mei . Das al bijna
Je mag tegenwoordig al blij zijn dat je mag sportenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest tijdens het sporten terugdenken aan een concert van Robyn waar ik geweest was. zal nog wel z'n tijd duren voordat dat meer mag
met booster zonder mondkapje is al luxequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al blij zijn dat je mag sporten
dat mag gewoon altijd hoor, alleen zijn er mensenmasdas die ingedoctrineerd zijn dat het alleen in een sportschool kanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al blij zijn dat je mag sporten
Gewoon de teletijdmachine gebruikenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat red ik helaas niet.
[..]
Dat is inderdaad niet gezond.
Ik ga 'm nu opstartenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de teletijdmachine gebruiken
Ik ken haar eigenlijk alleen van haar samenwerking met Reginald Dwight.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet eens wat voor muziek zij maakt
Poppy wiebelmuziek met veel droge paarbewegingen voor de trekvogelclub.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haar laatste album was erg goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Banaan is een van de zeer matige fruiten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, het semi gezonde bananenbrood staat in de oven
Er zit witte chocolade op
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poppy wiebelmuziek met veel droge paarbewegingen voor de trekvogelclub.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, het semi gezonde bananenbrood staat in de oven
Er zit witte chocolade op
hmmquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poppy wiebelmuziek met veel droge paarbewegingen voor de trekvogelclub.
Gelukt. Gebruikt. Maar toen ik aan kwam stond je het nog te maken. Helaas.quote:
Grote voorbeeld van Maan, zie je ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie vrouw, leuke muziek. What's not to like.
mja weet niet zo wat ik van demuziek vind. Tenminste die link van US.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie vrouw, leuke muziek. What's not to like.
Waar zou je dan wel naartoe gaan? Kunnen we meteen even kijken wat de muzieksmaak is en wat meneer bitterbal ook moet waarderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet zo wat ik van demuziek vind. Tenminste die link van US.
denk niet concertwaardig
ja ben denk ik niet zo van de concerten toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zou je dan wel naartoe gaan? Kunnen we meteen even kijken wat de muzieksmaak is en wat meneer bitterbal ook moet waarderen.
Ja, ik heb er nog 30.000 dus ik moet het er maar even mee doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Banaan is een van de zeer matige fruiten.
Leuke DJ die op een strand draait dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben denk ik niet zo van de concerten toch.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zou je dan wel naartoe gaan? Kunnen we meteen even kijken wat de muzieksmaak is en wat meneer bitterbal ook moet waarderen.
Wijdbeens was een betere achternaam voor haar geweest dan De Steenwinkel jaquote:
Nee dus eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke DJ die op een strand draait dan?
Pindakaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukt. Gebruikt. Maar toen ik aan kwam stond je het nog te maken. Helaas.
Daar van heb ik 1 artiest eens live gezien. Ik luister toevallig nu ook naar 1 van de betere nummers...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog 30.000 dus ik moet het er maar even mee doen
oh ja dit is wel leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan de alpro perzik “yoghurt” met pruim en lijnzaad
Voel me net een paard met slobber
*briestquote:
The Black Album zeker?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar van heb ik 1 artiest eens live gezien. Ik luister toevallig nu ook naar 1 van de betere nummers...
Voor morgen heb ik chiapudding met cacaoquote:
Wtfquote:
Klinkt allemaal erg…gezondquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor morgen heb ik chiapudding met cacao
Ik hoef, denk ik niets meer uit te leggen hoe dat eruit ziet?![]()
Of overnight oats met appel en kaneel
Ziet eruit als kots, maar is super lekker
Los approves this also.quote:
Het is gelukkig ook lekker, anders zou ik het niet etenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg…gezond![]()
Ik probeer nog iets meer groentjes te eten.
Ambtenaren-tempo. Kun je alvast wennen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
FOK! is weer traag. Of is dat alleen bij mij?
Die chiapudding ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook lekker, anders zou ik het niet eten![]()
Groenten zijn lekkerrrrr
Ik krijg RSI van traag gedoe op computers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambtenaren-tempo. Kun je alvast wennen.
Met Mark Laneganquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
2013. Voelt niet zo lang geleden dat ik daar was.
Dat album is 20 jaar oud. Staat nog op mijn iPod Classicquote:
Ja, smaakt gewoon naar chocolademelkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die chiapudding ook?![]()
Broccoli zeker?
Muziek verouderd nog lekkerder dan wijn omdat de sociale tijdgewrichten een stuk meer veranderen dan een wijnstok.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat album is 20 jaar oud. Staat nog op mijn iPod Classic
Screaming Treesquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu al trek in deel 2 van mijn cottage pie
Hmm, dat klinkt wel oké dan. Waar koop je dat? Moet je dan naar zo’n sneeuwvlokjessuper?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, smaakt gewoon naar chocolademelk![]()
Broccoli![]()
![]()
Vanmiddag toen de begeleider hier was, stond Africa van Toto op. We vinden het allebei een tof nummer en hij was van mening dat je niet kon horen dat dat nummer al ca 40 jaar oud is.. Ik kon me daar wel in vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziek verouderd nog lekkerder dan wijn omdat de sociale tijdgewrichten een stuk meer veranderen dan een wijnstok.
Vind ik ook een tof nummerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanmiddag toen de begeleider hier was, stond Africa van Toto op. We vinden het allebei een tof nummer en hij was van mening dat je niet kon horen dat dat nummer al ca 40 jaar oud is.. Ik kon me daar wel in vinden
Ja soms is iets gewoon tijdloos dik geproduceerd ook maar als het oud "blikkerig" klinkt kan ik er ook wel van genieten juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanmiddag toen de begeleider hier was, stond Africa van Toto op. We vinden het allebei een tof nummer en hij was van mening dat je niet kon horen dat dat nummer al ca 40 jaar oud is.. Ik kon me daar wel in vinden
Moet altijd aan dit denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook een tof nummer
Maar eigenlijk alles wat ik tof vind is 40 jaar oud
Ik over twee maanden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook een tof nummer
Maar eigenlijk alles wat ik tof vind is 40 jaar oud
Daar krijg ik een raar gevoel van in mijn buikquote:
Nee, was het leuk?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben jullie nog niet verteld over jullie date ofwel?
Op zichquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg ik een raar gevoel van in mijn buik
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja soms is iets gewoon tijdloos dik geproduceerd ook maar als het oud "blikkerig" klinkt kan ik er ook wel van genieten juist.
Zou US ook zo’n hoge stem hebben?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag deze laatst en moest toen aan een jonge UitStraling denken bij die zanger. Zal er wel niet zo gek veel naast zitten.
Helaas klopt dit helemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag deze laatst en moest toen aan een jonge UitStraling denken bij die zanger. Zal er wel niet zo gek veel naast zitten.
Van dat nummer word ik zwaar somber/tegen het depressieve aan. Echt verschrikkelijk die vrolijkheid in dat nummerquote:
Zware stem als een steampunk locomotief uit 1899.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou US ook zo’n hoge stem hebben?
Mechanix (Megadeth) > the Four Horsemen (Metallica)quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou moet ik weer denken aan dit nummer. We waren op vakantie in de Allgäu en dit hoorde je die zomer overal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van dat nummer word ik zwaar somber/tegen het depressieve aan. Echt verschrikkelijk die vrolijkheid in dat nummer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn dienst is gehalveerd
Ja, Mustaine was uit Metallica gezet wegens teveel zuipen en wilde bewijzen dat-ie toch gewoon heel snel kon spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mechanix (Megadeth) > the Four Horsemen (Metallica)
Is eigenlijk gewoon hetzelfde nummer met andere tekst..
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
https://i.imgur.com/yCxpYAe.jpg
ze krijgen geloof ik steun voor de loonkosten. En de andere kosten weet ik niet. Hij heeft nog een zaak ook in ergens anders.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Houden ze daar het hoofd nog wel boven water, Ballie. Of wordt het steeds lastiger daar...??
Snaaksquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Kon ie in zijn hoogtij dagen ook gewoon... Nu is het niet heel veel meer, heb ik begrepen...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Mustaine was uit Metallica gezet wegens teveel zuipen en wilde bewijzen dat-ie toch gewoon heel snel kon spelen.
Ik vind dat eigenlijk niet het beste van Kill em All. Ik geef toch de voorkeur aan Seek and Destroy en Jump in the Firequote:
Brrr.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)toestand-moeder.html
Je zou het maar vinden.
Nee, hij was ziek geweest en is een redelijk wrak en hij is natuurlijk ook een born again christain.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kon ie in zijn hoogtij dagen ook gewoon... Nu is het niet heel veel meer, heb ik begrepen...
Dit vind ik dan wel weer een aardig liedje (natuurlijk niet thrash ) maar dat komt ook wel door Cristina natuurlijk... ( Ja ik weet dat het nummer ook zonder mevrouw Scabbia is uitgebracht. Maar ja het oog wil ook wat..![]()
![]()
![]()
)
Waarom las ik dit als die ene slogan van zo'n achteraf provincie 'je zal er maar wonen'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)toestand-moeder.html
Je zou het maar vinden.
Als kind dacht ik altijd dat je in andere landen ook het plaatsje Made hadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom las ik dit als die ene slogan van zo'n achteraf provincie 'je zal er maar wonen'
In China sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind dacht ik altijd dat je in andere landen ook het plaatsje Made had
Made in China, Made in Frankrijk, Made in Brabant, Made in Timboektoequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik dacht dat incognito in rusland lagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Made in China, Made in Frankrijk, Made in Brabant, Made in Timboektoe
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat incognito in rusland lag
Allemaal een pot nat, net als heel die Achterhoek die ergens tussen Limburg en Friesland ligtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel mensen denken nog steeds dat West-Friesland bij Friesland hoort...
En wat wij Fries noemen, heet in het Engels weer West-Frisian.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel mensen denken nog steeds dat West-Friesland bij Friesland hoort...
Achterhoek en Twente dat is gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat, net als heel die Achterhoek die ergens tussen Limburg en Friesland ligt
Alleen het het hier dan 'de Maai' natuurlijkquote:
Keer een Pools vriendinnetje gehad met een forse overbeet en die sprak Tsjechoslowakije uit als Tjechoslowacocolade uit maar dat was verdomde sexy.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Lospedrosaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Achterhoek en Twente dat is gewoon hetzelfde![]()
![]()
Pennsylvanian Dutch heeft ook niet veel met Nederlands te maken. Eigenlijk is het Pennsylvanian Deutsch maar die Amerikanen begrepen het woord Deutsch niet helemaal, of zo iets in die richting oidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat wij Fries noemen, heet in het Engels weer West-Frisian.
En de Fendertquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het het hier dan 'de Maai' natuurlijk
Niet de dame op de foto?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een Pools vriendinnetje gehad met een forse overbeet en die sprak Tsjechoslowakije uit als Tjechoslowacocolade uit maar dat was verdomde sexy.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pennsylvanian Dutch heeft ook niet veel met Nederlands te maken. Eigenlijk is het Pennsylvanian Deutsch maar die Amerikanen begrepen het woord Deutsch niet helemaal, of zo iets in die richting oid
Sowieso als je sommige dorpen uitspreekt op zijn lokaals hebben mensen van buitenaf echt geen idee waar je het over hebt. Neem bijvoorbeeld 't Heike' wat meer klinkt als Tijke, als je dat niet kent ga je het op de kaart nooit kunnen vindenquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rikki_en_Wiske_in_Chocowakijequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een Pools vriendinnetje gehad met een forse overbeet en die sprak Tsjechoslowakije uit als Tjechoslowacocolade uit maar dat was verdomde sexy.
Sinterklaas is ook vernagelt naar Santa Claus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pennsylvanian Dutch heeft ook niet veel met Nederlands te maken. Eigenlijk is het Pennsylvanian Deutsch maar die Amerikanen begrepen het woord Deutsch niet helemaal, of zo iets in die richting oid
Johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook vernagelt naar Santa Claus.
Ja die link legde ik ook altijd in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rikki_en_Wiske_in_Chocowakije
Of De Weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je sommige dorpen uitspreekt op zijn lokaals hebben mensen van buitenaf echt geen idee waar je het over hebt. Neem bijvoorbeeld 't Heike' wat meer klinkt als Tijke, als je dat niet kent ga je het op de kaart nooit kunnen vinden
Zo heb ik Langeweg nog nooit genoemdquote:
Ik ook niet. Maar zo noemen mensen het welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik Langeweg nog nooit genoemd
Met die irritante bushalte als je uit Breda komtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zo noemen mensen het welBeter wel dan Lááángeweg.
Ik viel vroeger in de bus altijd in slaap op die weg vanwege die betonplatenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die irritante bushalte als je uit Breda komt
Die zijn geloof ik al een heel tijdje geleden vervangenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik viel vroeger in de bus altijd in slaap op die weg vanwege die betonplaten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Achterhoek en Twente dat is gewoon hetzelfde![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Echt mooi.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
Waren echt prachtige kleuren te zien vandaag tijdens zonsopgang en zonsondergang:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto, hier was het wel bijna zo mooi)
Prachtig tot je beseft dat avondroodverkleuring door luchtvervuiling komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
Waren echt prachtige kleuren te zien vandaag tijdens zonsopgang en zonsondergang:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto, hier was het wel bijna zo mooi)
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig tot je beseft dat avondroodverkleuring door luchtvervuiling komt.
Ah, mooi!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga slapen
Bedankt voor de gezellgheid vanavond. Heeft wel iets geholpen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga slapen
Bedankt voor de gezellgheid vanavond. Heeft wel iets geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |