En ook dan is dat allerminst zeker. Het kan ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.
blijkbaar heeft hij gewoon echt vuil gespeeld, aan de reacties van zowel Kitty, Vera, Dimi en Peter te horen/zienquote:
deal with it of ga weg... dit is hoe BB werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
bb makt alles kapoet![]()
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
verdammte idiotenproduktie![]()
Op tv kun je de spellen toch zien, niet zo zeuren johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Volgens mij moet je bij de spelers van het spel zijn, niet de productiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Volgens mij is het tijd voor cup-a-soupquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
erst mogen we niks zien
Als dat gebeurd dan moet BB maar snel een feestje geven als ze nog willen dat er geketst wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vera en Dimitri samen genomineerd
Drank er moet drank in daar wacht ik al 10 dagen opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachten
nee dat zijn idiotenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
deal with it of ga weg... dit is hoe BB werkt.
Of slim.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Stargazing het volgende:
[..]
blijkbaar heeft hij gewoon echt vuil gespeeld, aan de reacties van zowel Kitty, Vera, Dimi en Peter te horen/zien
No Hard Feelings, ik lees je graag capuchonquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:56 schreef tiki het volgende:
[..]
Precies dit.
Je hebt het niet expres gedaan. Nu weet je het en heb je er van geleerd.
Alles vergeven en vergeten
Wat Capuchon JOngen deed bedoel ik dus.
Juistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Of slim.
Er staat flink wat op het spel, dus alle kansen aangrijpen om te winnen lijkt mij
Salar en Nouch zijn al een paar minuten terug en zijn in de keuken (stream 2).quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef just me het volgende:
Het is nu wachten tot Salar binnenkomt
oops, ik kan niet multi tasken hèquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Salar en Nouch zijn al een paar minuten terug en zijn in de keuken (stream 2).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |