vera wil dimi erin houden want ze wil het nog "gezellig" met hem hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat mag toch
Of mag het alleen als veertje wint?
Ja ja nu kan ie wel weer.quote:
Ik zag haar ook 2 duimpjes omhoog doenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:55 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Na de mindfuck van vanochtend is dit extra rot
Ach Kitty, je bent ik elk geval één keer goed genaaid tijdens BB
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft letterlijk zijn kansen weggegooid. Hij is deze week veilig maar volgende week zit hij op de bank
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachtenquote:
Denk dat het een Bijbel was, want die had ze nog niet, en dat was bijzonder omdat ze altijd met de auto ging, en die dag met de bus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:49 schreef tiki het volgende:
Hoorde ik net de afloop van het mysterieuze verhaal van Grace niet omdat de rest weer binnen kwam lopen...
als het volgende week niet is is het de week daarna. blijft hetzelfde, niemand gaat Salar nog vertrouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen als volgende week de bewoners weer mogen nomineren.
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier zitten we toch al 10 dagen op te wachten
Maar.. wat had hij dan moeten doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:59 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft letterlijk zijn kansen weggegooid. Hij is deze week veilig maar volgende week zit hij op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |