SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Alle vipsen en waterbeesten zijn lekkerquote:
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verse zalm op de huid gebakkenpohhhhpohhh
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerstquote:
klinkt veel te gevaarlijk voor een caviaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerst
Ja klopt, past helemaal niet bij haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt veel te gevaarlijk voor een cavia
dan klinkt wattenschijfje wel beter jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, past helemaal niet bij haar.
Ze is veel te lief voor die naam
Grote vervaarlijke bek met scherpe tanden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerst
Zat die vroeger ook op Fok! ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader gebruikte barracuda op fora
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote vervaarlijke bek met scherpe tanden?
Zo vader, zo dochter?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader gebruikte barracuda op fora
FOCK!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk k niet. Hij zat volgens mij alleen op duitse. Misschien fok.de:p
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k dan als snack en niet als hongerige vips:p
EINZ ZWEI DREI JAWOHL!quote:
Watquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus.. spierpijn van het naar kantoor gaan... i.v.m. zware tassen
bestaat die ook in het levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, gelukkig bestaat er een verwijderfunctie in Teams
Heel veel eten ?quote:
Wat zou je dan willen verwijderen dan ?quote:
bepaalde personenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen verwijderen dan ?
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zou toch wat zijn als we zo'n knop hadden.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Minister van OCW (Otters, Cavia’s en Woelratten)
Gewoon verstandig. Oke damn, moet wel heel veel zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel eten ?![]()
Ik neem ook spul mee om op te laten op kantoor, want cheapskate
Je zou niet meer willen leven of begrijp ik je nou verkeerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou toch wat zijn als we zo'n knop hadden.
dan was ik er al jaren niet meer geweest
dank uquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon verstandig. Oke damn, moet wel heel veel zijn.
je begrijpt me verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou niet meer willen leven of begrijp ik je nou verkeerd?
Als je slechts 1,12 hoog bent dan is zelfs een mier of een garnaaltje of zo'n wieltje van een kinderfietsje of een paperclip te zwaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ja dat kan hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd.
anderen zouden dan allang op die knop gedrukt hebben
Als die zelf niet al weggedrukt zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd.
anderen zouden dan allang op die knop gedrukt hebben
Ik heb gewoon een heel zwaar leven, bedankt voor de bevestiging hiervanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slechts 1,12 hoog bent dan is zelfs een mier of een garnaaltje of zo'n wieltje van een kinderfietsje of een paperclip te zwaar.
denk dat het wel het overschot aan wereldbevolking zou helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die zelf niet al weggedrukt zijn
Geen kinderen krijgen helpt ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat het wel het overschot aan wereldbevolking zou helpen
ja daar ben ik al te laat meequote:
Gewoon terug stoppenquote:
Ja, maar daar gaat het vaak foutquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zolang twee personen één kind op de wereld zetten gaat het goed
en als ik nou met 2 of meer verschillende personen 2 of meer kinderen op de wereld zet 🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zolang twee personen één kind op de wereld zetten gaat het goed
met genoeg proppen past alles?quote:
Dat iedereen daar blij rond het bed staat met pasgeboren roze jankende Henkie en ineens floepen er nog zestien baby's uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het vaak fout
Volgens mij zitten we in Nederland niet boven de 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het vaak fout
Oefenen in het celibaat levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te oefenen om iets niet te doen right
Dan gaat het dus niet goed?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en als ik nou met 2 of meer verschillende personen 2 of meer kinderen op de wereld zet 🤔🤔🤔
quote:
Zhe heurreurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat iedereen daar blij rond het bed staat met pasgeboren roze jankende Henkie en ineens floepen er nog zestien baby's uit?
Prima aantal, hoeft niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we in Nederland niet boven de 2
Maarja, expats en alles dus daarom groeit onze bevolking toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima aantal, hoeft niet meer
Je mag het ook migranten noemenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, expats en alles dus daarom groeit onze bevolking toch.
MAGIC
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag het ook migranten noemen
Niet alle expats zijn migranten en niet alle migranten zijn expats
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haat
Alleen maar liefdeeeeeequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moeten die Hollanders maar beter worden in hun werk en minder eisen stellenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.
Iedereen terug naar ze eigen land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.
Ik heb hier: zelfgemaakte zadencrackers met jong belegen kaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef dud0r het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier: zelfgemaakte zadencrackers met jong belegen kaas
Allemaal leuk en aardig, totdat ze hier gewoon geboren zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen terug naar ze eigen land.
Ik ben ook een gelukszoekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen terug naar ze eigen land.
zuchtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een gelukszoeker
Dan op tintje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, totdat ze hier gewoon geboren zijn
Nja ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een gelukszoeker
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.
*schouderklopjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werk
#Beigequote:
n het lunchenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werk
Is dat in Den Bosch nog een ding?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt je niet vaak op straat uitgescholden en dat kinderen met stenen en poep naar je gooien?
Volgens mij hier niet echt, te wit op straat hier juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat in Den Bosch nog een ding?
Wel een voordeel van stadsmuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hier niet echt, te wit op straat hier juist.
En diepe stadsgrachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een voordeel van stadsmuren.
Zwemmen is wel een dingetje ja.quote:
Buon pomeriggio bella ragazza.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik nu niet meer zoveel internationale mensen om me heen heb als tijdens het studeren
Ja die zijn amper gebouwd op dronkenschap die bootjesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer bijna uit zo'n bootje gevallen.
Er bestaat niet zoiets als teveel wit op straat, evenals teveel zwart op straatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hier niet echt, te wit op straat hier juist.
teveel blauw?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel wit op straat, evenals teveel zwart op straat
Te weinig blauw op straat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel wit op straat, evenals teveel zwart op straat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buon pomeriggio bella ragazza.
Nee, valt ook meequote:
Blauw-blauwquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buon pomeriggio bella ragazza.
Hier is het ook een bont gezelschap.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik nu niet meer zoveel internationale mensen om me heen heb als tijdens het studeren
Het huren van een hotelkamer met uitzicht op dat kruispunt schijnt erg populair te zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Of in Tokyo hysterisch kakelschreeuwen op Shibuya Crossing "Het is hier godverdomme veel te geel jongons"
Ai rip, laat dat exit gesprek maar lang duren. Of lang op de wc zitten na je exit gesprek. Of lang je exitgesprek voorbereiden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting van twee uur zo
Gelukkig kan ik er even tussenuit voor mijn exit-gesprek.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook een bont gezelschap.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook een bont gezelschap.
Ja, na dat exit-gesprek verval ik wel even in tijdrekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ai rip, laat dat exit gesprek maar lang duren. Of lang op de wc zitten na je exit gesprek. Of lang je exitgesprek voorbereiden.
Hmm zoveel opties
Het lijkt me ook best grappig om dat gekrioel te bekijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het huren van een hotelkamer met uitzicht op dat kruispunt schijnt erg populair te zijn.
Ik heb daar een keer melig staan dansen tijdens spitsuur, gingen honderden geeltjes ineens filmenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het huren van een hotelkamer met uitzicht op dat kruispunt schijnt erg populair te zijn.
Best grappig. Maar na een uurtje geloof ik het welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best grappig om dat gekrioel te bekijken.
Hebben we hier nu ook wel, alhoewel het meeste wel Brits, Amerikaans of Roemeens is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werkte in Boedapest met 25 verschillende nationaliteiten. Was erg leuk
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, na dat exit-gesprek verval ik wel even in tijdrekken
Beetje de naked cowboy uit staan hangen daar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer melig staan dansen tijdens spitsuur, gingen honderden geeltjes ineens filmen
Eh, voor een nachtje. Je moet toch ergens slapen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best grappig. Maar na een uurtje geloof ik het wel
Wat deed je daar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werkte in Boedapest met 25 verschillende nationaliteiten. Was erg leuk
Roemeens? Ze zijn de toiletten aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we hier nu ook wel, alhoewel het meeste wel Brits, Amerikaans of Roemeens is.
Ik zie een x aantal overeenkomsten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje de naked cowboy uit staan hangen daar?
Werkenquote:
Er zit een groot wereldwijd knooppunt van ons in Boekarest.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roemeens? Ze zijn de toiletten aan het verbouwen?
Je had van die snaakse laarsjes aan he?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie een x aantal overeenkomsten.
Yupsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had van die snaakse laarsjes aan he?
O? Aparte stad wel. Niet mooi. Wel uitermate fascinerendquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een groot wereldwijd knooppunt van ons in Boekarest.
Tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WerkenEn samenwonen met een Hongaarse
Maar ik had een baan bij een groot e-commercebedrijf. Ik deed content en pr voor de Nederlandstalige markt.
Ja, snap ik. Maar bedrijven helpen je wel met het regelwerk. En het is echt een toffe ervaring die ik iedereen zou aanradenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof.
Ik zou zoiets ook wel willen maar vind de praktische dingen lastig/spannend. Hoe je het wil noemen
Oh, het regelwerk in het buitenland lijkt me niet spannend.. Regelwerk bij terugkomst wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar bedrijven helpen je wel met het regelwerk. En het is echt een toffe ervaring die ik iedereen zou aanraden
Het bruist er wel, veel jonge mensen daar die barsten van de dromen en de energie en de daadkracht, zo ken ik een meisje daar die werkt voor ons maar ze verkoopt ook klimaat-neutrale bamboe fietsen, geeft spookrondleidingen door de stad en cursussen buikdansen en nu wil ze geloof ik ook nog biologisch schapen gaan houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O? Aparte stad wel. Niet mooi. Wel uitermate fascinerend
quote:WHO-regiodirecteur Hans Kluge verwacht dat de omikronvariant in de komende zes tot acht weken ruim de helft van de Europese populatie heeft besmet. Tijdens de eerste week van januari raakten meer dan 7 miljoen Europeanen besmet. Een verdubbeling van het aantal in een tijdsbestek van twee weken, volgens Kluge.
,,Het Institute for Health Metrics and Evaluation (IHME) voorspelt dat meer dan de vijftig procent van de bevolking in de regio besmet raakt met omikron.'' IHME is een wereldwijde en onafhankelijke gezondheids- en onderzoeksorganisatie, gevestigd aan de universiteit van Washington.
Dat viel ook wel meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het regelwerk in het buitenland lijkt me niet spannend.. Regelwerk bij terugkomst wel.
Woning etc
Eh, als het bij alleen besmet blijft.quote:
Dat heeft nog lang geduurd! Het spul kostte ook 40 euro voor een flesje waar je twee weken mee deed. Het was even lekker cashen voor Giel over de rug van goedgelovige zwevers die denken dat je gelukkig kunt worden van onduidelijke kruidendruppels.quote:Shambala, het kruidenmiddel dat door radio-dj Giel Beelen wordt gepromoot, vormt volgens de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) een risico voor de volksgezondheid. De verkopers zijn gesommeerd te stoppen met de verkoop.
80% van die 50% gaat dood.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het bij alleen besmet blijft.
Uiteindelijk gaat 100% van die 50% dood.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
80% van die 50% gaat dood.
60% van de tijd werkt die berekening voor 100% van de tijd
dit is correctquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat 100% van die 50% dood.![]()
Van de overige 50% ook, trouwens.
Wel lastig als iedereen tegelijkertijd in quarantaine moet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het bij alleen besmet blijft.
Als iedereen besmet is heeft het ook geen zin om in quarantaine te gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel lastig als iedereen tegelijkertijd in quarantaine moet.
Nou, helemaal zeker is dat van tevoren niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat 100% van die 50% dood.![]()
Van de overige 50% ook, trouwens.
Dat iets wel of geen zin heeft, staat in Nederland natuurlijk los van de regels.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen besmet is heeft het ook geen zin om in quarantaine te gaan
verwacht jij dat er mensen tussen zitten die onsterfelijk zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, helemaal zeker is dat van tevoren niet natuurlijk.
Het sleutelwoord is uiteindelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, helemaal zeker is dat van tevoren niet natuurlijk.
Lekkerquote:
Ik verwacht het niet, maar helemaal zeker weten kun je het ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
verwacht jij dat er mensen tussen zitten die onsterfelijk zijn?
zelfs de onsterfelijke betty white is dood.
op een tijdlijn die lang genoeg is valt het overlevingspercentage altijd naar 0%
Maar straks vindt er iemand uit hoe je onsterfelijk wordt! Dan moet je ook nog zorgen dat het heelal er niet voortijdig mee kapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is uiteindelijk.
Nergens gezegd dat de doodsoorzaak perse covid moet zijn.
onsterfelijk zijn lijkt me helemaal niks. lekker achteruit gaan qua wat je lichaam kan maar niet sterven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks vindt er iemand uit hoe je onsterfelijk wordt! Dan moet je ook nog zorgen dat het heelal er niet voortijdig mee kapt.
Ok, ok: op moment van schrijven is de kans dat je uiteindelijk een keer dood gaat 100%.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks vindt er iemand uit hoe je onsterfelijk wordt! Dan moet je ook nog zorgen dat het heelal er niet voortijdig mee kapt.
het is wel weer een beetje nodig. heb gisterenmiddag decks getweakt en nu liggen er weer allemaal kaarten die gesorteerd moeten wordenquote:
Tenzij ze celvernieuwing voor elkaar weten te krijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
onsterfelijk zijn lijkt me helemaal niks. lekker achteruit gaan qua wat je lichaam kan maar niet sterven.
no thanks
Ook als je niet achteruit gaat, is het een verschrikking! Na een miljoen jaar heb je toch alles wat je wil doen wel een keer gedaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
onsterfelijk zijn lijkt me helemaal niks. lekker achteruit gaan qua wat je lichaam kan maar niet sterven.
no thanks
maar valt het dan nog alleen onder de definitie van onsterfelijkheid of komt er dan oneindige "jeugd" bij kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij ze celvernieuwing voor elkaar weten te krijgen.
Afgerond wel ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok: op moment van schrijven is de kans dat je uiteindelijk een keer dood gaat 100%.
Ja, die vraag kwam ook in me op, maar dat vind ik voor dit moment allemaal veel te filosofisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar valt het dan nog alleen onder de definitie van onsterfelijkheid of komt er dan oneindige "jeugd" bij kijken.
er zijn wel een aantal dieren/bacterieen die onsterfelijk zijn
plus elke keer mensen waar je om geeft dood zien gaan. en tijd is relatief. dus 80 jaar samen zijn met iemand doet je op een gegeven moment ook niks meer omdat het maar een klein percentage van je hele leven is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook als je niet achteruit gaat, is het een verschrikking! Na een miljoen jaar heb je toch alles wat je wil doen wel een keer gedaan?
Nah, voor mensen accepteer ik die 100% gewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Afgerond wel ja.Maar misschien ben je wel de nieuwe Jezus!
in Mexico zijn er een boel mensen die Jezus hetenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Afgerond wel ja.Maar misschien ben je wel de nieuwe Jezus!
Sterker nog, ze heten nog steeds zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
in Mexico zijn er een boel mensen die Jezus heetten
Stel je voor dat je vreselijke schoonouders hebt en die zijn ook onsterfelijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
plus elke keer mensen waar je om geeft dood zien gaan. en tijd is relatief. dus 80 jaar samen zijn met iemand doet je op een gegeven moment ook niks meer omdat het maar een klein percentage van je hele leven is.
ehm ja. dat ook ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heten nog steeds zo.
maar dan ook alleen de schoonouders.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vreselijke schoonouders hebt en die zijn ook onsterfelijk!
huehuehue?quote:
het zonnetje schijnt prima jaquote:
Dat lijkt me wel het meest realistisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, voor mensen accepteer ik die 100% gewoon.
Nah, kantoormeuk. Papier, wat vuilniszakken, stapeltje zelftests, dat idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
huehuehue?
ik ga maar weer eens verder met excel
Haha, ja, soort eeuwige straf.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan ook alleen de schoonouders.
Och, op z'n breedst bekeken: de atomen die samen "mij" vormen, zullen wel een andere verbinding aangaan ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het meest realistisch.![]()
Volgens mij gelooft het grootste deel van de wereldbevolking wel dat je na je dood op de één of andere manier doorgaat. Dan ben je toch eigenlijk ook onsterfelijk?
Moet je die dingen eigenlijk nog wassenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:13 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog hollandse garnaaltjes, met een beetje limoensap en zwarte peper op een stokbroodje
nee hoeft niet, dit zijn ook geen verse, maar uit een pakjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je die dingen eigenlijk nog wassen
Ik heb eens ooit op zitten zoeken met zijn hoeveel naakte apen we naar schatting ooit geleefd hebben, dat is arbitrair natuurlijk op vele manieren maar daar kwam een schatting van 100 miljard mensen uit ooit, dat is best een vreemde gedachte want dat wil zeggen dat bijna 1 op de 10 mensen ooit nu in leven is maar dat wil ook zeggen dat het erg druk is in de hemel, en ik denk dat honden en katten en cavia's ook naar de hemel gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het meest realistisch.![]()
Volgens mij gelooft het grootste deel van de wereldbevolking wel dat je na je dood op de één of andere manier doorgaat. Dan ben je toch eigenlijk ook onsterfelijk?
Nah, de meeste mensen buiten Europa geloven nog in het hiernamaals. Dat lijkt me echt vreselijk, zo'n hiernamaals.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, op z'n breedst bekeken: de atomen die samen "mij" vormen, zullen wel een andere verbinding aangaan ja.![]()
Maar dat heeft weinig meer met mij als persoon te maken.
Ja, die had ik laatst ook maar vond er vieze smurrie tussen zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
deze
[..]
nee hoeft niet, dit zijn ook geen verse, maar uit een pakje
Het bruist er zeker. In Boedapest ook trouwens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bruist er wel, veel jonge mensen daar die barsten van de dromen en de energie en de daadkracht, zo ken ik een meisje daar die werkt voor ons maar ze verkoopt ook klimaat-neutrale bamboe fietsen, geeft spookrondleidingen door de stad en cursussen buikdansen en nu wil ze geloof ik ook nog biologisch schapen gaan houden.
Ja, die 100 miljard heb ik ook in m'n hoofd, dus ik denk dat dat een schatting is die veel wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb eens ooit op zitten zoeken met zijn hoeveel naakte apen we naar schatting ooit geleefd hebben, dat is arbitrair natuurlijk op vele manieren maar daar kwam een schatting van 100 miljard mensen uit ooit, dat is best een vreemde gedachte want dat wil zeggen dat bijna 1 op de 10 mensen ooit nu in leven is maar dat wil ook zeggen dat het erg druk is in de hemel, en ik denk dat honden en katten en cavia's ook naar de hemel gaan.
Nou ja, wel zes maanden bij mijn ouders op zolder gehokt. Maar ook wel omdat ik er emotioneel een beetje doorheen zat toen.quote:
Nah, daar hebben ze hun god voor natuurlijk, niet te bevatten enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die 100 miljard heb ik ook in m'n hoofd, dus ik denk dat dat een schatting is die veel wordt gebruikt.En hopelijk hebben ze in het hiernamaals een beetje de ruimte inderdaad.
Straks is daar ook woningnood.
oh zal even kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die had ik laatst ook maar vond er vieze smurrie tussen zitten
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb eens ooit op zitten zoeken met zijn hoeveel naakte apen we naar schatting ooit geleefd hebben, dat is arbitrair natuurlijk op vele manieren maar daar kwam een schatting van 100 miljard mensen uit ooit, dat is best een vreemde gedachte want dat wil zeggen dat bijna 1 op de 10 mensen ooit nu in leven is maar dat wil ook zeggen dat het erg druk is in de hemel, en ik denk dat honden en katten en cavia's ook naar de hemel gaan.
Oh bleh. Kijk zie je, dat zou ik echt niet trekken. Oke ik blijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, wel zes maanden bij mijn ouders op zolder gehokt. Maar ook wel omdat ik er emotioneel een beetje doorheen zat toen.
Mwepmwep.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Groepslessen van vandaag zitten vol. Had willen sporten maar niemand valt uit.
Zak chips op de bank eten?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwepmwep.
Ik ga maar thuis aan de gang vanmiddag.
Same.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwepmwep.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles wordt duurder helaasquote:
Knokploeg op af sturen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
De chinees was ook weer duurder.quote:
Hoef je meteen niet meer te sporten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik wel mijn bokshandschoenen meenemen.
Pak melk, ineens 1,69quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De chinees was ook weer duurder.
De andijvie was echt duur. En dit is toch het seizoen daarvoor? Witlof in de aanbieding! 1,40 per kilo, wtf.
Ik had wel aan het einde van de marktdag wel wat goedkoper vis kunnen halen.quote:
Ik koop halfvolle die is maar 0.85quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak melk, ineens 1,69
(Heb dan wel de volle biologische melk, maar kan me nog herinneren dat ik 1,39 al flink aan de prijs vond)
Ik krijg 15 euro erbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
maar de uitkeringen en de aow stijgen niet mee
Jawel, wordt gewoon geïndexeerd per jaar, alleen stijgt dat niet zo hard mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
maar de uitkeringen en de aow stijgen niet mee
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik koop halfvolle die is maar 0.85
Ik vind halfvol niet lekker.quote:
En voor wel meer producten. Zou het zelf niet erg vinden als we gewoon de prijs gaan betalen die dingen waard zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu was melk ook wel debiel goedkoop eigenlijk.
Je krijgt er zoveel voor terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik denk niet dat de prijsverhogingen bij de producenten terecht komen, eerder bij de tussenhandel zoals supermarkten en groothandels.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En voor wel meer producten. Zou het zelf niet erg vinden als we gewoon de prijs gaan betalen die dingen waard zijn
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug.Maar dan sta je met een plastic zak te ritselen of met het doosje met snoepjes te schudden en dan staan er drie van die gremlins je smekend aan te kijken met die kraaloogjes en die roze neusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug.Wattenschijfje heeft inmiddels wel cultstatus hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie nieuwe spijkerbroeken voor je ze voor het eerst aantrekt?
Dat weet ik niet, uiteraard moet dat dan ook eerlijk verdeeld worden (en eerlijk is niet perse ieder een gelijk deel geven)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de prijsverhogingen bij de producenten terecht komen, eerder bij de tussenhandel zoals supermarkten en groothandels.
In bad gaan zitten met spijkerbroek aan tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Nee maar koop ook nooit spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Check !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan sta je met een plastic zak te ritselen of met het doosje met snoepjes te schudden en dan staan er drie van die gremlins je smekend aan te kijken met die kraaloogjes en die roze neusjes
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Vriendlief van jou had er laatst een gekocht zag ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Maar wassen is helemaal niet zo goed voor een spijkerbroek, je kan beter nachtje in de vriezer leggen.
Ja door hem weet ik dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendlief van jou had er laatst een gekocht zag ik
Trainingsbroekdrager gespot.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar koop ook nooit spijkerbroeken.
Ik vanavond.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwepmwep.
Witlof kopen of in je blote kont lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen wel 150 euro uitgegeven aan nieuwe broeken, maar goed.
Per jaar?quote:
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Was je met de trein mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Er liep een zwaan op het spoor. Het dier is gered.
Ik wel maar komt doordat ik broeken koop die heel erg donker zijn en die dus enigszins afgeven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Broek is al stijf; dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat gelijk uit zodra ze elkaar zien natuurlijk.
Daar ging mijn drinken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat gelijk uit zodra ze elkaar zien natuurlijk.
Voornamelijk dingen als yoga, maar ik heb ook wel wat gewichten liggen, dat wordt het vanmiddag.quote:
De kleur is viagra bluequote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Broek is al stijf; dat scheelt weer.
Ontwikkelingen aan het verhuurfront?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit er nu in. Terug naar huis
We willen weten wanneer de house-warming is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontwikkelingen aan het verhuurfront?
Zitten nog steeds te wachten op de uitnodiging voor de housewarming van Rotterdamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen weten wanneer de house-warming is.
Ballie zei dat je ziek was en daardoor niet kon komenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zitten nog steeds te wachten op de uitnodiging voor de housewarming van Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag het ook een tikje minder autoritair ? Dank u welSjezus..
IK WIL OOK DINGENBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een paar dagen vrij om den banentransitie vlotjes en relaxed te laten verlopen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
DingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag het ook een tikje minder autoritair ? Dank u welSjezus..
IK WIL OOK DINGEN![]()
De plintjes liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontwikkelingen aan het verhuurfront?
Nou nou, meteen beledigd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag het ook een tikje minder autoritair ? Dank u welSjezus..
IK WIL OOK DINGENReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Er staat toch gewoon netjes wil in plaats van eis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag het ook een tikje minder autoritair ? Dank u welSjezus..
IK WIL OOK DINGEN
En ze gebruikt het woordje graag.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon netjes wil in plaats van eis?
En ze gebruikt het woordje graag.
Gelijk in mn allergiequote:
Nu is het snackproperty af?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De plintjes liggen![]()
Maar over de huurders nog niks gehoord.
rode vlekjes? jeuk? zweetuitbraken?quote:
Afrika-cup is wel net roulette.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef Karzai het volgende:
Eurootje op de oemfoefoes uit sierra leone gezet
Een week maar? Gewoon altijd extra afstand houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit de week van de maand waarbij collega's extra afstand moeten houden?
Ja, anders help ik wel herinneren, maar het is niet iemand die ik irl spreek.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een keer een e-mail gestuurd met een onderstreping en arcering.
Mijn vorige leidinggevende zei dat hij dat niet zou pikken, omdat degene naar wie die e-mail ging veel ouder was dan dat ik was.
Maar goed, mijn oudere leidinggevende is ook niet goed snik.
In dat geval zou ik de mail sturen in lettergrootte 64.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een keer een e-mail gestuurd met een onderstreping en arcering.
Mijn vorige leidinggevende zei dat hij dat niet zou pikken, omdat degene naar wie die e-mail ging veel ouder was dan dat ik was.
Maar goed, mijn oudere leidinggevende is ook niet goed snik.
Misschien anders even met elkaar bellen via Teams om weer tot elkaar te komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders help ik wel herinneren, maar het is niet iemand die ik irl spreek.
Sterker nog, dit is het eerste mailtje wat ik überhaupt van dat mens tegenkom
nog geen wedstrijd gezien, maar zag dat ziggo nu ook espn uitzendtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afrika-cup is wel net roulette.
Ik reken altijd 4 dagen ervoor extra en een dagje opdrogen erna.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reken altijd 4 dagen ervoor extra en een dagje opdrogen erna.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie zei dat je ziek was en daardoor niet kon komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |