SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Alle vipsen en waterbeesten zijn lekkerquote:
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verse zalm op de huid gebakkenpohhhhpohhh
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerstquote:
klinkt veel te gevaarlijk voor een caviaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerst
Ja klopt, past helemaal niet bij haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt veel te gevaarlijk voor een cavia
dan klinkt wattenschijfje wel beter jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, past helemaal niet bij haar.
Ze is veel te lief voor die naam
Grote vervaarlijke bek met scherpe tanden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo heette Wattenschijfje de cavia eerst
Zat die vroeger ook op Fok! ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader gebruikte barracuda op fora
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote vervaarlijke bek met scherpe tanden?
Zo vader, zo dochter?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader gebruikte barracuda op fora
FOCK!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk k niet. Hij zat volgens mij alleen op duitse. Misschien fok.de:p
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k dan als snack en niet als hongerige vips:p
EINZ ZWEI DREI JAWOHL!quote:
Watquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus.. spierpijn van het naar kantoor gaan... i.v.m. zware tassen
bestaat die ook in het levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, gelukkig bestaat er een verwijderfunctie in Teams
Heel veel eten ?quote:
Wat zou je dan willen verwijderen dan ?quote:
bepaalde personenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen verwijderen dan ?
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zou toch wat zijn als we zo'n knop hadden.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Minister van OCW (Otters, Cavia’s en Woelratten)
Gewoon verstandig. Oke damn, moet wel heel veel zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel eten ?![]()
Ik neem ook spul mee om op te laten op kantoor, want cheapskate
Je zou niet meer willen leven of begrijp ik je nou verkeerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou toch wat zijn als we zo'n knop hadden.
dan was ik er al jaren niet meer geweest
dank uquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon verstandig. Oke damn, moet wel heel veel zijn.
je begrijpt me verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou niet meer willen leven of begrijp ik je nou verkeerd?
Als je slechts 1,12 hoog bent dan is zelfs een mier of een garnaaltje of zo'n wieltje van een kinderfietsje of een paperclip te zwaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ja dat kan hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd.
anderen zouden dan allang op die knop gedrukt hebben
Als die zelf niet al weggedrukt zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd.
anderen zouden dan allang op die knop gedrukt hebben
Ik heb gewoon een heel zwaar leven, bedankt voor de bevestiging hiervanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je slechts 1,12 hoog bent dan is zelfs een mier of een garnaaltje of zo'n wieltje van een kinderfietsje of een paperclip te zwaar.
denk dat het wel het overschot aan wereldbevolking zou helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als die zelf niet al weggedrukt zijn
Geen kinderen krijgen helpt ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat het wel het overschot aan wereldbevolking zou helpen
ja daar ben ik al te laat meequote:
Gewoon terug stoppenquote:
Ja, maar daar gaat het vaak foutquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zolang twee personen één kind op de wereld zetten gaat het goed
en als ik nou met 2 of meer verschillende personen 2 of meer kinderen op de wereld zet 🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zolang twee personen één kind op de wereld zetten gaat het goed
met genoeg proppen past alles?quote:
Dat iedereen daar blij rond het bed staat met pasgeboren roze jankende Henkie en ineens floepen er nog zestien baby's uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het vaak fout
Volgens mij zitten we in Nederland niet boven de 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het vaak fout
Oefenen in het celibaat levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te oefenen om iets niet te doen right
Dan gaat het dus niet goed?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en als ik nou met 2 of meer verschillende personen 2 of meer kinderen op de wereld zet 🤔🤔🤔
quote:
Zhe heurreurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat iedereen daar blij rond het bed staat met pasgeboren roze jankende Henkie en ineens floepen er nog zestien baby's uit?
Prima aantal, hoeft niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we in Nederland niet boven de 2
Maarja, expats en alles dus daarom groeit onze bevolking toch.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima aantal, hoeft niet meer
Je mag het ook migranten noemenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, expats en alles dus daarom groeit onze bevolking toch.
MAGIC
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag het ook migranten noemen
Niet alle expats zijn migranten en niet alle migranten zijn expats
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haat
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens maar het woord migranten zorgt vaker voor haat dan expats. En geen zin in haat
Alleen maar liefdeeeeeequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moeten die Hollanders maar beter worden in hun werk en minder eisen stellenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.
Iedereen terug naar ze eigen land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat je een huis hier in de stad wil kopen. Dan haten mensen expats weer.
Ik heb hier: zelfgemaakte zadencrackers met jong belegen kaasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef dud0r het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier: zelfgemaakte zadencrackers met jong belegen kaas
Allemaal leuk en aardig, totdat ze hier gewoon geboren zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen terug naar ze eigen land.
Ik ben ook een gelukszoekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen terug naar ze eigen land.
zuchtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een gelukszoeker
Dan op tintje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, totdat ze hier gewoon geboren zijn
Nja ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een gelukszoeker
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelfgemaakte zaad crackers huehuehue.
*schouderklopjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werk
#Beigequote:
n het lunchenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wilde ik maken maar ik ben wél gewoon hard aan het werk
Is dat in Den Bosch nog een ding?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt je niet vaak op straat uitgescholden en dat kinderen met stenen en poep naar je gooien?
Volgens mij hier niet echt, te wit op straat hier juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat in Den Bosch nog een ding?
Wel een voordeel van stadsmuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hier niet echt, te wit op straat hier juist.
En diepe stadsgrachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een voordeel van stadsmuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |