SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop zo dat nu juist Grace de vrijstelling heeftZou wel lachen zijn.
heb wel het idee dat Grace geen goede verliezer isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop zo dat nu juist Grace de vrijstelling heeftZou wel lachen zijn.
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
18000 ballonnen waren het zegt Kristof
Iemand heeft niet goed opgelet, toen hij/zij de ballon kapot gemaakt hadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:35 schreef mario390 het volgende:
vera vind de brief maar zonder ballon hmm
Ja mss geld voor de pot?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Maar… dan is alleen Grace nog genomineerd? Het is pas dinsdag. Lekkere survival week dan![]()
Zal vast iets anders betekenen.
Vond haar redelijk netjes reageren…quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb wel het idee dat Grace geen goede verliezer is
kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand heeft niet goed opgelet, toen hij/zij de ballon kapot gemaakt had
Vond het al raar, dat er zoveel vrijstelling had.. want het is nog maar dinsdagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:37 schreef Whuzz het volgende:
De rest zonder vrijstelling moet naar de volgende game
Wat een top spel, de winnaars zijn de verliezersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:38 schreef Cargamelk het volgende:
Wat een kut spel ..de verliezer is de winnaar![]()
Ja, ze was bijna dood hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
Nawel maakt er weer een heel drama van
grace had al helemaal witte lippen volgens Nawel
Thomas bedacht zeker die was ook altijd de verliezer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat een top spel, de winnaars zijn de verliezers
Kitty nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
Nouja Het bondje zijn zo hypocriet..ja allemaal blij voor haar, maar ondertussen..
Slimme mensen hoor hier in Nederland en Belgiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze idioten,stelletje idioten van
bb nederland![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef suzi1 het volgende:
god sprak tot haar en zei ga links. zij ging rechts
Ze kan morgen nog met een spel vrijstelling winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze idioten,stelletje idioten van
bb nederland![]()
hahaha en nu moet hij ook nog meehelpen te poetsen van het BBhuis..oi oiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar nu natuurlijk ontzettend balen dat hij deze uitkomst niet bedacht heeft ....
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De gouden kamer heeft al 3 vrijstellingen. Yeay!
vooral Nawel heel ergquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind die nouchine en nawel ineens heel veel naar grace trekken.
zo en kutresult kann je nur van bb ned. verwachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan morgen nog met een spel vrijstelling winnen
Hij was anders goed op weg. Heeft bijna niks gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar nu natuurlijk ontzettend balen dat hij deze uitkomst niet bedacht heeft ....
Hét bewijs dat god toch echt niet bestaat!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef suzi1 het volgende:
god sprak tot haar en zei ga links. zij ging rechts
stel je niet zo aan Marioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en kutresult kann je nur van bb ned. verwachten
booswoest
Je stelt je gewoon aan, om nu al boos te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
booswoest
Niet booswoest zijn Mario. Veraatje gaat heus niet naar huis!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
booswoest
Ja mooi hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
booswoest
Juist mooi!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
booswoest
Grace kan gewoon met (bijna) iedereen goed opschieten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt maar nouchine en nawel trekken pas de laatste dagen echt naar haar toe.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Grace kan gewoon met (bijna) iedereen goed opschieten.
Ze moeten iemand inlijven voor de meerderheid.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar nouchine en nawel trekken pas de laatste dagen echt naar haar toe.
Klopt.. dus Vera kan 'm nog 4x niet winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:48 schreef mario390 het volgende:
6 moeten nog om vrijstelling spelen doch?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt.. dus Vera kan 'm nog 4x niet winnen
Grace en Peter zitten nog niet echt in een "groepje", dus zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten iemand inlijven voor de meerderheid.
Voor degene is het wel zuur natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha dacht iedereen een vrijstelling te hebben blijkt het niet het geval te zijn heerlijk dit. Grace heeft dit dik verdiend
Ze zeiden dat ze erg slecht geslapen hadden vannacht vanwege al de geluiden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Hoe hebben ze dat in godsnaam allemaal het huis in gekregen vannacht zonder dat iemand dit gehoord heeft.
hou opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt.. dus Vera kan 'm nog 4x niet winnen
Die heeft gewoon dat briefje niet ingeleverd .. dat heb je met die kattelijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha dacht iedereen een vrijstelling te hebben blijkt het niet het geval te zijn heerlijk dit. Grace heeft dit dik verdiend
Bloed aan de muur willen we zien!quote:
ze mochten niet de slaapkamer af, dus ze zullen best wel wat gehoord hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Hoe hebben ze dat in godsnaam allemaal het huis in gekregen vannacht zonder dat iemand dit gehoord heeft.
Net dat laatste stukje niet meegekregen wie is nu safe?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
Mooie twist, had dit niet verwacht van de productie.![]()
Vast de invloed van Thomas.
Greesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net dat laatste stukje niet meegekregen wie is nu safe?
Gracequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gracequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die geen briefje had, grace dusquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was niet voor iedereen een bezem.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Salar schuift met zijn voeten wat ballonnen weg
hij is er klaar mee
quote:
quote:
Thnxquote:
Niet voor iedereen een bezem ? Dan vegen we toch met Salar de vloer aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er was niet voor iedereen een bezem.
Grees mag d'r badge gaan halen
nope degene die niks heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
Dus die een ticket vonden hebben vrijstelling?
Dan zou toch de hele groep moeten kunnen prikken voor de eerlijkheid?
Nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Echt smerig mens die kitty, nog steeds dat pak niet in de was gedaan. Viespeuk. Gister zei nouchine ook al dat pak moet gewassen worden want het is zo smerig.
die rambo doet zich pijn an en ballonquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:53 schreef Jockari het volgende:
Dimi heeft blaren op de vingers
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:54 schreef Silves het volgende:
Ben benieuwd of dat ander lui mens mee gaat helpen, of gaat ze weer liggen op bed, mevr bluelight
Misschien heeft ze wel een opdracht 2 weken in dezelfde kleren lopen en slapenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:54 schreef Silves het volgende:
Ben benieuwd of dat ander lui mens mee gaat helpen, of gaat ze weer liggen op bed, mevr bluelight
vera nehmt het easyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
ow wat lekker dit zeg
ik zie een paar hele zure mensen
Heerlijk dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
Salar is helemaal op
Salar en Kitty voelen zich genaaid
dann zollen ze bb bellen hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
Salar is helemaal op
Salar en Kitty voelen zich genaaid
Nou hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:58 schreef Silves het volgende:
Ben helemaal op, schaam je diep Salar!!!!
Hij heeft het minst gedaan. Stond alleen in de spiegel te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:58 schreef Silves het volgende:
Ben helemaal op, schaam je diep Salar!!!!
Nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
En Peter en Vera hoor je niet zeuren
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he
Stuur mij maar naar huis zegt hij
Wat een watjepatatje
Hebben ze leuk gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera vond als laatste en papier zonder ballon
maaar dann de twist van bb
jep klopt helemaalquote:
Rambo van de Aldi !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de rambo kann geen fliege doodmaken![]()
[ afbeelding ]
Doe je een mariootje?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep klopt helemaal
wil je het niet meer lezen dat Kitty zuur is
en Salar
en Peter niet
en Vera niet
Nous ook niet trouwens
die zal best balenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even Vera die de laatste vindt. "huh, is dit 't?"
[ afbeelding ]
Lege doosquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even Vera die de laatste vindt. "huh, is dit 't?"
[ afbeelding ]
wel iets teveel op de achtergrondquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Silves het volgende:
Peter blijft zo lekker luchtig, en probeerd er weer iets van te maken, een echte robinson in BB..
Apple loopt ook voorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Benny het volgende:
Ik heb eens even gekeken... Maar de stream loopt via de Videoland app van Android TV zo'n 10 seconden voor op mobiel, website of tablet hier. Hoe dan?
Ik vind Peter weinig in beeld of ligt dat aan mij? Misschien toevallig telkens net de verkeerde stream aan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Silves het volgende:
Peter blijft zo lekker luchtig, en probeerd er weer iets van te maken, een echte robinson in BB..
Ik kijk via videoland op tv, maar ik heb juist idee dat ik achterloopquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Benny het volgende:
Ik heb eens even gekeken... Maar de stream loopt via de Videoland app van Android TV zo'n 10 seconden voor op mobiel, website of tablet hier. Hoe dan?
klopt, elke keer als hij iets wil vertellen zitten klit en consorten er boven op..ik ik ik ik ik ..ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel iets teveel op de achtergrond
vaak hoor en zie je hem niet
maar wel een prettig rustig persoon
Ja is heel vreemd heb ik met tv ook, op de tel is hij later als op tvquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Benny het volgende:
Hoe weet ik niet maar heb dat ook. Beetje irritant.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef Benny het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:08 schreef Silves het volgende:
[..]
klopt, elke keer als hij iets wil vertellen zitten klit en consorten er boven op..ik ik ik ik ik ..ook
Mooi uiterlijk , weinig inhoudquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft toch goed gespelt zo de anderen
zo zij gespelt heeft ,niet of zij mooi isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mooi uiterlijk , weinig inhoud
Is vera je favoriet mario?
Wie is die Michel waar je over door blijft gaan? Wanneer komt die?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zie je dat bed van Tobias? Weer een overeenkomst met Michel!
Die reactie maakt mijn hele dag goed!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
Salar voelt zich knock out geslagen
kijk je wel op het goede seizoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:11 schreef Cargamelk het volgende:
Ik heb nog altijd geen afleveringen van BB op videoland ?
Hoef je niet super intelligent voor te zijn om ballonen te knappenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo zij gespelt heeft ,niet of zij mooi is
Ik ben helemaal niet anti Kitty hoor want ze word echt te vaak door de mangel gehaald wat onnodig is in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:03 schreef Cargamelk het volgende:
Nu w88 tot Kristof Kitty de keuken uitgooit
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:11 schreef Jockari het volgende:
Salar heeft hoofdpijn, rugpijn, schouderpijn en koppijn. Wat is het verschil tussen hoofdpijn en koppijn ???
Ja of morgen. In ieder geval als de foto slideshow van zondagavond in de uitzending is geweest, en dat is vanavond.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanavond nog de entree van Amy.![]()
misschien
2022quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk je wel op het goede seizoen?
Dacht dat Tobias precies in de andere hoek lag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zie je dat bed van Tobias? Weer een overeenkomst met Michel!
Tuurlijk wel .. diegene die een briefje vind laat die gewoon liggen... simpelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Deze opdracht was niet echt te manipuleren. Volgende opdracht misschien weer wel. We zullen zien.
Beetje mee eensquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti Kitty hoor want ze word echt te vaak door de mangel gehaald wat onnodig is in mijn ogen.
Maar dat van die keuken... Wat een stelletje watjes zijn het daar toch.
Zij wonen daar ook, zeg gewoon: vanavond wil ik koken.
En punt uit.
Ze doen het zichzelf aan.
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .. diegene die een briefje vind laat die gewoon liggen... simpel
Maar het kon ook zijn dat er 1 golden ticket was.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef Jockari het volgende:
Peter heeft de wijze woorden: "wij luisteren niet goed naar de opdrachten van BB". BB heeft gezegd dat er straks 1 persoon bij aan tafel zou zitten met een vrijstelling, en geen 6.
Natuurlijk gaat Kitty dan niet alsnog staan koken. Zij is juist zuinig met de spullen en gaat er goed mee om. Die gaat echt niet onnodig twee maaltijden koken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Beetje mee eens
Maar denk dat ze door de schaarste niet kunnen riskeren dat er 2 maaltijden gemaakt worden
Want kitty wijkt niet die gaat alsnog staan koken
Straks/ooit als er ruim overvloed is in de keuken word ze wel verstoten
Manipuleren vanuit BB of vanuit de bewoners?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Deze opdracht was niet echt te manipuleren. Volgende opdracht misschien weer wel. We zullen zien.
Vanuit BB.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:18 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Manipuleren vanuit BB of vanuit de bewoners?
Dit dus. Constant excuusjes. “Ja dan word ze boos”. Oké, dan word ze boos. En dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Kitty dan niet alsnog staan koken. Zij is juist zuinig met de spullen en gaat er goed mee om. Die gaat echt niet onnodig twee maaltijden koken.
Je kan Kitty wel de schuld geven maar ze doen dit echt allemaal zelf.
misschien ook wel iets wat jij eens moet snappenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:12 schreef mario390 het volgende:
salar moet eens snappen dat bb doet wat bb
will
ik snap het toch hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien ook wel iets wat jij eens moet snappen
Er bestaat nog iets van respect voor oudere, ook misschien hoe kom ik over als Kitty weer gaat zitten janken als ze een tegenwoord krijgt.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:20 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit dus. Constant excuusjes. “Ja dan word ze boos”. Oké, dan word ze boos. En dan?![]()
Slap zooitje, echt waar…
Uiteraard wel op een respectvolle manier. Volgens mij zijn ze niet zo bezig met hoe ze over komen, want ze doen niks anders dan roddelen en zeikenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er bestaat nog iets van respect voor oudere, ook misschien hoe kom ik over als Kitty weer gaat zitten janken als ze een tegenwoord krijgt.....
De enige die daar toe in staat is, is waarschijnlijk Kristof.
De rest heeft medelijde met haar. Elke keer bij een kleine woordenwisseling staat zij later te janken met zielige verhalen.
Dat denk ik dus wel. Juist nog bij deze groep.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:26 schreef suzi1 het volgende:
en respect voor de ouderen bestaat onder de meesten al niet meer
respect voor oudere vind ik prima, maar gaat in dit geval niet op. Het zijn gewoon allemaal volwassen mensen en kunnen daarom elkaar gewoon behandelen. De ouderen ( Kitty en Peter) hebben geen streepje voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er bestaat nog iets van respect voor oudere, ook misschien hoe kom ik over als Kitty weer gaat zitten janken als ze een tegenwoord krijgt.....
De enige die daar toe in staat is, is waarschijnlijk Kristof. En Vera misschien.
De rest heeft medelijden met haar. Elke keer bij een kleine woordenwisseling staat zij later te janken met zielige verhalen.
dat heeft niets met haar leeftijd te maken, maar met haar gedragquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:29 schreef suzi1 het volgende:
nou dat respect is ver te zoeken als ze weer eens aan t roddelen zijn over haar
Wat is er mis met haar gedrag dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:29 schreef Verida het volgende:
dat he
[..]
dat heeft niets met haar leeftijd te maken, maar met haar gedrag
geen idee,, de anderen roddelen over haar, dus zullen wel iets aan haar op aan te merken hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar gedrag dan?
Niks mis met roddelen. Anders zou BB helemaal geen bal aan zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:31 schreef Cargamelk het volgende:
Ach we roddelen hier allemaal en daarom zitten we hier ook ...waarom zou dat in het huis anders zijn.
Tuurlijk wel zon type is ze welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Kitty dan niet alsnog staan koken. Zij is juist zuinig met de spullen en gaat er goed mee om. Die gaat echt niet onnodig twee maaltijden koken.
Je kan Kitty wel de schuld geven maar ze doen dit echt allemaal zelf.
Is dat nu niet de definitie van roddelen ? achter iemand rug klagen over iemand.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niks mis met roddelen. Anders zou BB helemaal geen bal aan zijn.
Maar dan constante geklaag achter iemands rug over wat diegene wel of niet doet is gewoon slap. Ga gewoon (op een normale rustige manier) een confrontatie aan als iets je echt dwars zit.
Alles is de laatste tijd zo politiek correct en voorzichtig.
Je kunt het ook uitleggen als Vera denkt alleen aan de korte termijn .. nu patatten en we zien wel wat we eind van de week eten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel zon type is ze wel
Ze is erg dominant/basis en eigenwijs
Toen vera patat wilde maken deed kitty toch ook geween der eigen ding
Hier ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niks mis met roddelen. Anders zou BB helemaal geen bal aan zijn.
Maar dan constante geklaag achter iemands rug over wat diegene wel of niet doet is gewoon slap. Ga gewoon (op een normale rustige manier) een confrontatie aan als iets je echt dwars zit.
Alles is de laatste tijd zo politiek correct en voorzichtig.
Ik volgens mijquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is dat nu niet de definitie van roddelen ? achter iemand rug klagen over iemand.
Kan ik het wel met eens zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
V
[..]
Ik volgens mij
Is roddelen kwaad spreken over iemand, dus als het niet negatief is , is het over iemand praten en niet roddelen
Maar dat is toch een keuze bedoel als ze bereid zijn om op een houtje te bijten voor 1 avond frietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitleggen als Vera denkt alleen aan de korte termijn .. nu patatten en we zien wel wat we eind van de week eten.
Kitty plant vooruit, en bedacht dat de aardappels wel wat op rantsoen moeten.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Ja, of hij houd gewoon op met dat irritante gezing.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan staat Kristof er elke week op
Of eens vragen waar hebben jullie zin in met wat er is......Nee het liefst verklapt ze niet wat ze s' avonds te eten krijgen. Want stel dat een ander een beter idee heeft. Nu zegt ze bij voorbaat al nee ik weet al wat ik ga maken.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:36 schreef b_engeltje het volgende:
Als kitty slim was
Zou ze juist populairder en tevens in de keuken te kunnen blijven
Door iedere avond de hulp van een andere bewoner te vragen
Nee… dat is klagen…quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is dat nu niet de definitie van roddelen ? achter iemand rug klagen over iemand.
Grace met hemquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan staat Kristof er elke week op
Die keuze is er ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat is toch een keuze bedoel als ze bereid zijn om op een houtje te bijten voor 1 avond friet
Die keuze openheid zou er wel moeten zijn
Waar hebben jullie zin in?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of eens vragen waar hebben jullie zin in met wat er is......Nee het liefst verklapt ze niet wat ze s' avonds te eten krijgen. Want stel dat een ander een beter idee heeft. Nu zegt ze bij voorbaat al nee ik weet al wat ik ga maken.....
kitty denkt alleen vooruit als het op haar manier gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitleggen als Vera denkt alleen aan de korte termijn .. nu patatten en we zien wel wat we eind van de week eten.
Kitty plant vooruit, en bedacht dat de aardappels wel wat op rantsoen moeten.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Nee, of kip met broccoli...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Waar hebben jullie zin in?
Broccoli met kip?
Of broccoli met kip?
Lees nu exact wat je zegt!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die keuze is er ook!
Kitty wil het niet, maar daar hoeven zij het niet mee eens te zijn.
Ze zijn allemaal volwassen mensen dus ze kunnen doen wat ze zelf willen.
het verschil is wel dat Kitty dus niet wil dat er 1 avond op een houtje gebeten moet worden, zij wil alles goed verdelen.
De anderen denken daar niet echt aan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk dat hun deze week ook niet mogen gaan stemmen. Wie moeten gaan stemmen denk ik tussen 2 of 3 bewoners er krijgen nog paar vrijstelling en de rest moeten wij op stemmen wie in het huis mag blijven. Ik vind dit ook veel eerlijker hoe hun dit nu doen.
En gewoon een keer andersom. Wie genomineerd is, is vrijgesteld en de rest genomineerdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk dat hun deze week ook niet mogen gaan stemmen. Wij moeten gaan stemmen denk ik tussen 2 of 3 bewoners er krijgen nog paar vrijstelling en de rest moeten wij op stemmen wij in het huis mag blijven. Ik vind dit ook veel eerlijker hoe hun dit nu doen.
Maar als Vera frietjes wil bakken en er dus de laatste dag geen aardappelen meer zijn dan zet Vera dus de hele groep op rantsoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
kitty denkt alleen vooruit als het op haar manier gaat.
Als er aan het eind van de week geen aardappels meer zijn, omdat er patat van gebakken is, kunnen ze ook gewoon een dag alleen brood eten.
maar dat vindt kitty niet leuk, dus kitty zet iedereen op rantsoen.
Ik zou die snot maaltijd ook niet snel kunnen haggelen, wat dus betekend dat ik "honger" zou hebben, al dagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Als er aan het eind van de week geen aardappels meer zijn, omdat er patat van gebakken is, kunnen ze ook gewoon een dag alleen brood eten.
op rantsoen van aardappelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:46 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar als Vera frietjes wil bakken en er dus de laatste dag geen aardappelen meer zijn dan zet Vera dus de hele groep op rantsoen?
Maar waarom gaan ze daar mee akkoord?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja ik weet wat er gaande is. Maar iedereen gaat toch akkoord daarmee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lees nu exact wat je zegt!!
Kitty wil het niet...
Kitty dus niet wil dat er 1 avond op een houtje word gebeten...
Daar beschrijf je precies wat er gaande is
Het is kittys wil en wet
Nee hoor gister ook geen aardappel, dus kan best nog iets bedacht worden zonder aardappel. Dus rijst met lente uitje wat andere kruiden wat rul gehakt en klaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:46 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar als Vera frietjes wil bakken en er dus de laatste dag geen aardappelen meer zijn dan zet Vera dus de hele groep op rantsoen?
dat is kristoff toch ook van plan vanmiddag?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:47 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze daar mee akkoord?![]()
Ik vind wat Kitty doet ook niet goed hoor. Maar als je dat accepteert moet je achteraf gewoon niet klagen. Of je zegt er wat van en gaat zelf in de keuken staan.
Waarom is alles zo moeilijk
Ze hebben toch geen rijst? En sinds gisteravond pas lente ui.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor gister ook geen aardappel, dus kan best nog iets bedacht worden zonder aardappel. Dus rijst met lente uitje wat andere kruiden wat rul gehakt en klaar.
Wie eet er tegenwoordig nog elke dag aardappelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
op
[..]
op rantsoen van aardappelen.
het is niet zo dat er dan geen eten meer is aan het eind van de week, er zijn dan alleen geen aardappelen meer, maar kan nog brood worden gebakken enz
Goed van Kristoff. En ja dan ben ik ook wel benieuwd naar de reactie van Kitty.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
dat is
[..]
dat is kristoff toch ook van plan vanmiddag?
Ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie eet er tegenwoordig nog elke dag aardappelen?
Dat zijn echte de luie of nooit gekookt hebbende bewoners. Er zijn al meer die het gezegd of gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja ik weet wat er gaande is. Maar iedereen gaat toch akkoord daarmee?
Ze vinden het allemaal wel best hoor.
Als Vera echt frietjes had willen maken dan had ze dat moeten doen. Ze is volwassen, net als Kitty. En dat Kitty ouder is maakt niet uit, ze hebben net zoveel te zeggen en te willen.
Ik eet ze veelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet, als uitzondering een keertje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |