abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:54:53 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203161541
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Niet, daar gaat het al lang niet meer over (als het daar ooit al over gegaan is). 1 ding weet ik wel, zelfs al heb ik haast. Geen cent van mij meer naar McDonalds.
ben er al geen jaar meer geweest
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 21:55:15 #277
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161547
quote:
99s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe kan dit nog over gezondheid gaan?
Hoh, misschien gaat dit juist over gezondheid. Ieder weldenkend mens die dit leest zal nooit meer iets bij McDonalds kopen. Dat is wel een gewin toch? :)
Lach met een schone bips
pi_203161552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag, en het is geen moeilijke vraag toch. Denk je echt iemand hier te overtuigen toch die prik te halen?

Wat jij en ik vinden van de situatie en hoe wij nieuws interpreteren gaan wij toch nooit uitkomen. Maar daarmee staat mijn vraag nog wel :)
Je moet eerst mijn vraag nog beantwoorden, waar jij steeds maar omheen draait:

Hoezo is "je moet niet te vaak boosteren, slecht voor IS en je wordt er moe van" eng? Aangezien jij schreef "Iets met het niet willen geloven omdat ze het te eng vinden om het te geloven. Cognitieve dissonantie anybody?"

Dus eerst met een goed en geloofwaardig antwoord komen, voordat ik jouw vraag beantwoorden ga.
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:57:13 #279
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203161579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoh, misschien gaat dit juist over gezondheid. Ieder weldenkend mens die dit leest zal nooit meer iets bij McDonalds kopen. Dat is wel een gewin toch? :)
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203161618
twitter

tijd voor de volgende shitshow *O*
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:00:44 #281
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je moet eerst mijn vraag nog beantwoorden, waar jij steeds maar omheen draait:

Hoezo is "je moet niet te vaak boosteren, slecht voor IS en je wordt er moe van" eng? Aangezien jij schreef "Iets met het niet willen geloven omdat ze het te eng vinden om het te geloven. Cognitieve dissonantie anybody?"

Dus eerst met een goed en geloofwaardig antwoord komen, voordat ik jouw vraag beantwoorden ga.
Nou dan wil ik voor deze keer wel even ingaan op jouw vraag. Jij begrijpt dat wat de media doet steeds beetje bij beetje naar buiten brengt zodat de meute zich op dingen kunnen voorbereiden? Als in dat hartproblemen ineens heel normaal zijn, en bij bepaalde veranderingen zich voor kunnen doen. Herseninfarcten ineens ook voor gewaarschuwd worden en hoe ze te herkennen... Dat is een programmering van je brein om je voor te bereiden op wat er gaat komen.

Dus wat het boosteren aangaat, nog ff 1 of 2 erin.. Geen probleem nu, maar doe het niet te vaak want "kan" slecht zijn voor je IS.

Und am ende, "wir haben es nicht gewusst" (nee niet Ireen Wüst)
Lach met een schone bips
pi_203161670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
tijd voor de volgende shitshow *O*
Is niet de volgende. Is voor ieder weldenkend mens al tijden aan de gang...

Wat is het toch met mensen die willens en wetens ALLES ontkennen?
Er is geen virus, er is geen klimaatverwarring, er is geen stikstofprobleem?

Worden jullie niet een keertje moe van alles te ontkennen? Lijkt mij zeer vermoeiend, overal voor wegkijken.
Denken jullie dat de Aarde een Feestpaleis is?
pi_203161686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou dan wil ik voor deze keer wel even ingaan op jouw vraag. Jij begrijpt dat wat de media doet steeds beetje bij beetje naar buiten brengt zodat de meute zich op dingen kunnen voorbereiden? Als in dat hartproblemen ineens heel normaal zijn, en bij bepaalde veranderingen zich voor kunnen doen. Herseninfarcten ineens ook voor gewaarschuwd worden en hoe ze te herkennen... Dat is een programmering van je brein om je voor te bereiden op wat er gaat komen.

Dus wat het boosteren aangaat, nog ff 1 of 2 erin.. Geen probleem nu, maar doe het niet te vaak want "kan" slecht zijn voor je IS.

Und am ende, "wir haben es nicht gewusst" (nee niet Ireen Wüst)
En niet te vergeten dat storingen in de menstruatiecyclus van vrouwen nu genormaliseerd wordt 8)7 en dat myocarditis idd "maar" een bijwerking "kan" zijn...
Te belachelijk voor woorden hoe ze dit allemaal proberen goed en recht te praten.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203161738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou dan wil ik voor deze keer wel even ingaan op jouw vraag. Jij begrijpt dat wat de media doet steeds beetje bij beetje naar buiten brengt zodat de meute zich op dingen kunnen voorbereiden? Als in dat hartproblemen ineens heel normaal zijn, en bij bepaalde veranderingen zich voor kunnen doen. Herseninfarcten ineens ook voor gewaarschuwd worden en hoe ze te herkennen... Dat is een programmering van je brein om je voor te bereiden op wat er gaat komen.

Dus wat het boosteren aangaat, nog ff 1 of 2 erin.. Geen probleem nu, maar doe het niet te vaak want "kan" slecht zijn voor je IS.

Und am ende, "wir haben es nicht gewusst" (nee niet Ireen Wüst)
Is geen antwoord op mijn vraag...

quote:
Iets met het niet willen geloven omdat ze het te eng vinden om het te geloven. Cognitieve dissonantie anybody?
Dus mensen zouden het niet willen geloven omdat het ooit te eng wordt om te geloven? En die complotten zitten bij jou en jouw makkers, niet bij de mensen die gewoon MSM kijken. Dus er klopt geen houtje touwtje van het verhaal.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:06:52 #285
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:02 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Is niet de volgende. Is voor ieder weldenkend mens al tijden aan de gang...

Wat is het toch met mensen die willens en wetens ALLES ontkennen?
Er is geen virus, er is geen klimaatverwarring, er is geen stikstofprobleem?

Worden jullie niet een keertje moe van alles te ontkennen? Lijkt mij zeer vermoeiend, overal voor wegkijken.
Denken jullie dat de Aarde een Feestpaleis is?
Ik denk dat het merendeel in BNW bewuster leeft dan jouw vrienden in COR.
Lach met een schone bips
pi_203161757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:02 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Is niet de volgende. Is voor ieder weldenkend mens al tijden aan de gang...

Wat is het toch met mensen die willens en wetens ALLES ontkennen?
Er is geen virus, er is geen klimaatverwarring, er is geen stikstofprobleem?

Worden jullie niet een keertje moe van alles te ontkennen? Lijkt mij zeer vermoeiend, overal voor wegkijken.
Denken jullie dat de Aarde een Feestpaleis is?



Misschien omdat die doemscenario's nooit uitkomen. Mensen worden al 1000den jaren belazerd met de meest domme voorspellingen, veel (idioten) trappen er helaas altijd weer in.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:07:52 #287
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Is geen antwoord op mijn vraag...
[..]
Dus mensen zouden het niet willen geloven omdat het ooit te eng wordt om te geloven? En die complotten zitten bij jou en jouw makkers, niet bij de mensen die gewoon MSM kijken. Dus er klopt geen houtje touwtje van het verhaal.
Jij wil dingen niet snappen of zien. Prima :W
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:10:25 #288
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
En niet te vergeten dat storingen in de menstruatiecyclus van vrouwen nu genormaliseerd wordt 8)7 en dat myocarditis idd "maar" een bijwerking "kan" zijn...
Te belachelijk voor woorden hoe ze dit allemaal proberen goed en recht te praten.
Het zal wel aan mij liggen hoor dat er dingen gewoon niet te rijmen zijn met de oude werkelijkheid :) Heb ook geen zin meer om tegen een muur aan te lullen die gemaakt is van gewapend beton met een laag MSM erover als coating....
Lach met een schone bips
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:10:40 #289
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203161822
quote:
Denemarken gaat een vierde coronaprik aanbieden aan kwetsbare inwoners, meldt de Deense minister van Volksgezondheid. Mensen die in de herfst een booster hebben gehad, komen binnenkort in aanmerking voor een vierde vaccinatie. De minister spreekt van 'een nieuw hoofdstuk' in de strijd tegen het coronavirus.

De gezondheidsminister is vol lof over de vaccinatiecampagne van zijn land. Hij stelt dat Denemarken 'de epidemie weer onder controle heeft' en spreekt van een 'hoogstandje van de samenleving'.
De Denen beginnen ook al aan de 4e
Mai pben rai~!
pi_203161828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij wil dingen niet snappen of zien. Prima :W
Jawel hoor, maar jij beweert dat iets te eng is om te geloven. Dat artikeltje van jou was dit niet. ALLEEN als je complotten aanhangt als "het wordt alleen maar erger en men is de mensheid aan het voorbereiden op dat het erger wordt" dan kan het enigszins eng worden.. Probleem is alleen dat de MSM mensen niet geloven in jouw complot dat de mensheid op ergere dingen wordt voorbereidt. Dus jouw argumentatie deugt van geen enkele kant...
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:12:27 #291
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203161854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar jij beweert dat iets te eng is om te geloven. Dat artikeltje van jou was dit niet. ALLEEN als je complotten aanhangt als "het wordt alleen maar erger en men is de mensheid aan het voorbereiden op dat het erger wordt" dan kan het enigszins eng worden.. Probleem is alleen dat de MSM mensen niet geloven in jouw complot dat de mensheid op ergere dingen wordt voorbereidt. Dus jouw argumentatie deugt van geen enkele kant...
jij kunt niet bepalen wat een ander eng vindt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:13:04 #292
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203161861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar jij beweert dat iets te eng is om te geloven. Dat artikeltje van jou was dit niet. ALLEEN als je complotten aanhangt als "het wordt alleen maar erger en men is de mensheid aan het voorbereiden op dat het erger wordt" dan kan het enigszins eng worden.. Probleem is alleen dat de MSM mensen niet geloven in jouw complot dat de mensheid op ergere dingen wordt voorbereidt. Dus jouw argumentatie deugt van geen enkele kant...
Merci, maar het was niet eens mijn "artikeltje" wel een rare manier van iets proberen klein te maken. Zal wel in je natuur liggen als er dingen zijn die je niet wil zien.

Het was een "artikeltje" waar ik op reageerde.
Lach met een schone bips
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:21:56 #293
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203162025
quote:
In 90 landen is nog geen 40 procent van de bevolking gevaccineerd tegen het coronavirus. Dat betekent dat een belangrijk doel van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) niet is gehaald. In 36 landen is minder dan 10 procent van de inwoners ingeënt, meldde WHO-chef Tedros Adhanom Ghebreyesus tijdens een persconferentie.

De WHO wilde dat eind september 2021 in elk land 10 procent van de bevolking een coronaprik had gehad. Dat moest eind december al minstens 40 procent zijn. Halverwege 2022 moet de teller op 70 procent staan.

In december leek het er al op dat landen het doel van de WHO niet zouden halen. Vooral in Afrika liep de vaccinatiecampagne achter. Daar heeft momenteel 85 procent van de inwoners nog geen enkele coronaprik gehad.
Mai pben rai~!
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 22:22:00 #294
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203162028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar jij beweert dat iets te eng is om te geloven. Dat artikeltje van jou was dit niet. ALLEEN als je complotten aanhangt als "het wordt alleen maar erger en men is de mensheid aan het voorbereiden op dat het erger wordt" dan kan het enigszins eng worden.. Probleem is alleen dat de MSM mensen niet geloven in jouw complot dat de mensheid op ergere dingen wordt voorbereidt. Dus jouw argumentatie deugt van geen enkele kant...
Ik heb je mijn mening gegeven, nu dus antwoord op mijn vraag toch?
Lach met een schone bips
pi_203162193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:10 schreef KNAK het volgende:

[..]
De Denen beginnen ook al aan de 4e
Exact datzelfde kan ook allang in Nederland.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203162205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er is niets zonder enige bijwerking. Zelfs water en zuurstof niet. Heb je bijvoorbeeld weleens de bijwerkingen van paracetamol gelezen?
Joh zelfs covid heeft als bijwerking de dood.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203162230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Joh zelfs covid heeft als bijwerking de dood.
Ja. Maar wat wel van belang is dat dat heel veel vaker voorkomt dan welk vaccin dan ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203162237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 19:39 schreef KNAK het volgende:

[..]
Al die ‘besmettingen’ gezien ? Het is wachten op de volgende angstkreet en acties die daarop volgen.
Hoop uiteraard dat alles normaal wordt, daar hangt namelijk voor mij persoonlijk enorm veel vanaf, maar kijkend naar de laatste dik 2 jaar is alle vertrouwen dat het ineens, plotsklaps, zomaar terug gaat naar het oude vrij laag….laag als in 0.
Het volk is zo slaafs volgzaam dat als angstige M. Koopmans zegt dat het risico verdwenen is dat men elkaar weer in de armen sluit.

Terwijl ze de dag erop nog boos waren op iemand die zonder niet werkend mondkapje op liep in de buitenlucht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203162275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja. Maar wat wel van belang is dat dat heel veel vaker voorkomt dan welk vaccin dan ook.
De dood van Covid?

Die risico's zijn nogal heterogeen per leeftijdsgroep.. Risicogroep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203162287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
De dood van Covid?

Die risico's zijn nogal heterogeen per leeftijdsgroep..
Klopt. En de kans daarop is sowieso erg klein. Maar wel vele malen groter dan bijwerkingen van vaccins.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')