abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203133205

Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203133208
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie _O- 8)7
Wut? Bron/linkje?
pi_203133216
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wut? Bron/linkje?
Onzin natuurlijk
pi_203133224
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie _O- 8)7
Nou, als dat de mensen niet overtuigt of dat laatste zetje geeft dan weet ik het ook niet meer :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203133231
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk
er staan vaccins op McDonald's verpakkingen dus ik sta nergens meer van te kijken.
Plaats hier uw advertentie
pi_203133243
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk
Nope, zie mijn reactie hierboven.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:17:47 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
  maandag 10 januari 2022 @ 23:18:35 #9
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203133261
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:16 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef? :D
pi_203133263
quote:

[..]
Nep natuurlijk
pi_203133274
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef? :D
Slechte woordgrap dan.
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 23:20:29 #12
236264 crew  capricia
pi_203133280
quote:

[..]
quote:
McDonald’s stopt na ophef met ‘vaccinatie-korting’ in Bergen op Zoom, niet iedereen snapt grap

Geen hamburger voor een prikkie, maar een hamburger ná een prikkie. Onder dat motto hield de McDonald’s in Bergen op Zoom dit weekend een opmerkelijke actie. Wie zich net had laten vaccineren zou 50 procent korting krijgen op een burger. De reacties op de stunt laten zich raden, al lijkt niet iedereen de knipoog te begrijpen. Maandag is de actie per direct stopgezet.

Er werd niet écht door medewerkers gecheckt of iemand gevaccineerd is tegen het coronavirus. De korting kreeg je bij het inleveren van een bepaalde flyer. Die is gemaakt omdat er onlangs een vaccinatielocatie opende op een steenworp afstand van de McDonald’s in Bergen op Zoom.
https://www.bd.nl/brabant(...)%2Fwww.google.com%2F

_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203133299
Goed, ik kom net van de telefoon met een van mijn UK vrienden.

Vandaag was het er laagste aantal mensen op de IC sinds 3 maanden.

Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.

Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest
Huishoudens krijgen de beschikking 2x per week over een zelftest

En door met het leven.

De gok van Boris heeft kennelijk weer geholpen.
B:)B
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203133319
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef _serial_ het volgende:

Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.

Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest

En door met het leven.

Fijn dat ze daar wel slimme mensen aan het hoofd hebben. Daarom zijn ze in Engeland zo bezig om Boris Johnson in een zwart daglicht te plaatsen met al die feestjes die hij gevierd zou hebben. Laten we eerst eens kijken naar alle politici /koningshuis in NL/buitenland die zich ook niet aan de regels houden.
pi_203133328
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203133336
quote:

En door met het leven.

En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203133358
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.
zon dooddoener dit na 20 maanden, 3 prikken verder en een andere variant......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203133376
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?
Ik denk dat veel gevaccineerden gewoon naar binnen gaan, en of dat wel of zonder 2G is. Het liefste wil je dat de lockdown voor iedereen wordt opgeheven.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_203133410
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
zie post 16
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.

Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.
pi_203133414
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Cardi B houdt een vrij lage drempel aan

SPOILER
Was dit nou weer dan, dan nog liever Ab met z'n dubbele tong horen preken.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:37:25 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133417
Ik wil in september naar Zwitserland

Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.

:') :') :') :') :') :')

De tering hey, optieften met die gekkigheid. Dan maar geen Zwitserland, ajuus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203133420
quote:

En door met het leven.

Ik denk dat andere beroepsgroepen ook wel kritisch zijn hoor.
Tap tap tap
pi_203133431
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Boosters continue to provide high levels of protection against severe disease from Omicron in older adults

Figures show that around 3 months after they received the third jab, protection against hospitalisation among those aged 65 and over remains at about 90%.

https://www.gov.uk/govern(...)cron-in-older-adults

De Jonge heeft gezegd dat ze het voorbereiden just in case, dat is heel wat anders dan we krijgen iedere 2 maanden een prik en sowieso heeft hij geen 2 maanden gezegd
[..]

Voorbereidingen treffen is tegenwoordig 'het gaat gebeuren'.

Over die 2 maanden: ffies niet zo mierenneuken ja ;). Dan is het 4 maanden of wat dan ook. Dat continue boosteren gaat gewoonweg zorgen voor een afbrokkelend opvolgmoraal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 10 januari 2022 @ 23:39:31 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203133440
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:36 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.

Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.
Dat is geweld en dreiging aan de oppervlakkig. Wat een dikke dikke aids op lange termijn is voor de samenleving is diepgeworteld wantrouwen naar een (deel van de) samenleving en overheid.
Dat gaat lang na-etteren en is minder zichtbaar maar deels daardoor nog veel gevaarlijker en hardnekkiger
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203133449
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maurice zijn peilingen zullen wel niet kloppen maar heeft meer verstand van dit virus dan die nep wetenschappers in het OMT.
Hoe vaak heeft hij inmiddels gelijk gekregen?
Vaker dan de dissel met zijn modellen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')