SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wut? Bron/linkje?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie![]()
![]()
Nou, als dat de mensen niet overtuigt of dat laatste zetje geeft dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 10 januari 2022 23:09 schreef mir1986 het volgende:
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
er staan vaccins op McDonald's verpakkingen dus ik sta nergens meer van te kijken.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Jij bent dus ook in de grap / ludieke actie getrapt.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:14 schreef mir1986 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)218354676310016-IRkP
https://www.bd.nl/brabant(...)snapt-grap~a64c705a/![]()
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef?quote:![]()
![]()
Slechte woordgrap dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was een woordgrap. Je hoeft niet echt geprikt te zijn om die korting te krijgen. Man, ben je nou echt zo naïef?![]()
quote:https://www.bd.nl/brabant(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:McDonald’s stopt na ophef met ‘vaccinatie-korting’ in Bergen op Zoom, niet iedereen snapt grap
Geen hamburger voor een prikkie, maar een hamburger ná een prikkie. Onder dat motto hield de McDonald’s in Bergen op Zoom dit weekend een opmerkelijke actie. Wie zich net had laten vaccineren zou 50 procent korting krijgen op een burger. De reacties op de stunt laten zich raden, al lijkt niet iedereen de knipoog te begrijpen. Maandag is de actie per direct stopgezet.
Er werd niet écht door medewerkers gecheckt of iemand gevaccineerd is tegen het coronavirus. De korting kreeg je bij het inleveren van een bepaalde flyer. Die is gemaakt omdat er onlangs een vaccinatielocatie opende op een steenworp afstand van de McDonald’s in Bergen op Zoom.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Goed, ik kom net van de telefoon met een van mijn UK vrienden.
Vandaag was het er laagste aantal mensen op de IC sinds 3 maanden.
Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.
Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest
Huishoudens krijgen de beschikking 2x per week over een zelftest
En door met het leven.
De gok van Boris heeft kennelijk weer geholpen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Fijn dat ze daar wel slimme mensen aan het hoofd hebben. Daarom zijn ze in Engeland zo bezig om Boris Johnson in een zwart daglicht te plaatsen met al die feestjes die hij gevierd zou hebben. Laten we eerst eens kijken naar alle politici /koningshuis in NL/buitenland die zich ook niet aan de regels houden.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef _serial_ het volgende:
Vermoedelijk worden eind deze week de maatregelen die er nog zijn weer opgeheven.
Vanaf morgen wordt kritisch personeel (voedseldistributie, zorg, brandweer, politie, energy, etc) elke dag getest
En door met het leven.
![]()
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef _serial_ het volgende:
En door met het leven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
zon dooddoener dit na 20 maanden, 3 prikken verder en een andere variant......quote:Op maandag 10 januari 2022 23:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En vooral ook gewoon in veel gevallen je eigen verantwoordelijkheid.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Ik denk dat veel gevaccineerden gewoon naar binnen gaan, en of dat wel of zonder 2G is. Het liefste wil je dat de lockdown voor iedereen wordt opgeheven.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zijn we zo onnozel om te denken dat 2G iets gaat oplossen?Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR![]()
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.quote:
Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Cardi B houdt een vrij lage drempel aan
Was dit nou weer dan, dan nog liever Ab met z'n dubbele tong horen preken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil in september naar Zwitserland
Is daar net ingevoerd dat je laatste vaccinatie max vier maanden oud mag zijn om naar horeca enzo te mogen. Vorige week mijn booster gehad en nog gaar van.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tering hey, optieften met die gekkigheid. Dan maar geen Zwitserland, ajuusOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik denk dat andere beroepsgroepen ook wel kritisch zijn hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef _serial_ het volgende:
En door met het leven.
Tap tap tap![]()
Voorbereidingen treffen is tegenwoordig 'het gaat gebeuren'.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boosters continue to provide high levels of protection against severe disease from Omicron in older adults
Figures show that around 3 months after they received the third jab, protection against hospitalisation among those aged 65 and over remains at about 90%.
https://www.gov.uk/govern(...)cron-in-older-adults
De Jonge heeft gezegd dat ze het voorbereiden just in case, dat is heel wat anders dan we krijgen iedere 2 maanden een prik en sowieso heeft hij geen 2 maanden gezegd
[..]
Over die 2 maanden: ffies niet zo mierenneuken ja. Dan is het 4 maanden of wat dan ook. Dat continue boosteren gaat gewoonweg zorgen voor een afbrokkelend opvolgmoraal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat is geweld en dreiging aan de oppervlakkig. Wat een dikke dikke aids op lange termijn is voor de samenleving is diepgeworteld wantrouwen naar een (deel van de) samenleving en overheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, dus de groep mensen die sowieso anti-overheid zijn, die geloven dat er een wereldwijd complot gaande is om de bevolking uit te dunnen of in elk geval te volgen, dat soort zaken? Dat zijn een paar duizend mensen in Nederland.
Even los van hoe slecht idee ik het vind om groepen uit te sluiten op basis van een vrijwillige keuze die gezien wordt als verkeerd, dat wordt geen oorlog. Wel heeft NCTV niet voor niets aangegeven dat het dreigingsniveau hoger is dan toen er geen lockdown was.
Dat gaat lang na-etteren en is minder zichtbaar maar deels daardoor nog veel gevaarlijker en hardnekkigerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe vaak heeft hij inmiddels gelijk gekregen?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maurice zijn peilingen zullen wel niet kloppen maar heeft meer verstand van dit virus dan die nep wetenschappers in het OMT.
Vaker dan de dissel met zijn modellen...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: