er zaten 10 ballen met de naam Nawel er inquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel vreemd, Salar haastte zich bijna naar die ton, racete er zo goed als naartoe. En net hij, van alle bewoners, trekt Nawal.
zou gewoon kunnen jaquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
er zaten 10 ballen met de naam Nawel er in
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek Tobias met Kitty, onder andere over haar aanvaring met Kristof .....![]()
Kitty kan niet tegen onrecht - 10 januari 2022.Klopt het dat ik dit jaar niet kan zien hoe vaak een filmpje bekeken is? ik zag dat vorig jaar wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Nee. Ik had mijn berichtje wel al aangepast.quote:
ze doen laatste letter spelquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze roepen namen, waar ik nog nooit van gehoord heb
Blij dat er toch nog iemand helder isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : staat zelfs in het streamverslag... alleen had ik 3 uur 20 verkeerd geinterpreteerd ...
en dan beginnen straks de OS nogquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Ik had mijn berichtje wel al aangepast.
Maar nog niet zo scherp inderdaad. Er is nog ruimte voor verbetering
Ga eens live kijken Marioquote:Op maandag 10 januari 2022 22:22 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat vannacht de nieuwe komt
ze mogen niet uit de slaapkamer om dat ze
wat opbouwen
Ik ken het spel mop, ben achterlijk, maar zo achterlijk nu ook weer nietquote:Op maandag 10 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen laatste letter spel
en sommige ken ik
andere niet
Adinda toevallig wel
Ik zeg gewoon dat het vreemd is en ze heeft wel heel veel geluk en toeval. Ze is nog geen week binnen en heeft al meer macht gehad ,om het zo te zeggen, dan de andere die er wel al een week inzittenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hebben ze wel gecontroleerd of niet alle balletjes Nawel erop hadden staan?
Het is een complot!
moet ik je nu alweerquote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ken het spel mop, ben achterlijk, maar zo achterlijk nu ook weer niet![]()
kijk je nu live?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
peter komt op 2 naar de 2 meiden in badkamer
en zegt dat ze zo en lawaii maken
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik je nu alweer![]()
je bent helemaal niet achtelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |