SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat zeg jij nou?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ineens een mental image van kaarten met 95-plussers.
quote:
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.quote:
Tussen dit en de plantshamepost zit nog wel wát interessants, maar niet veel.quote:
Euhhhhhmquote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je uren en uren zit te wachten tot zo'n oud lijk een kaart op tafel gooit terwijl hij op een stuk rundvlees van eergisteren zit te smekken.
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Is er ook nog een keer goed nieuws?
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De erfenis van die dikke big van een Hans van Baalen.
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik live gezien toen. Wat een vertoning.
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Verhofstadt de grondvesten leggen voor een derde wereldoorlog?
Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria" is hier een beetje de smoking gun richting MH-17, oorlogshitser John McCain en wat we deze week allemaal te zien krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me wel voorstellen dat als je Rus bent en je ziet die Van Baalen een menigte toeschreeuwen, je denkt: daar komen die Duitsers weer.
sneakserpentquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal weer naar bed gesneaked??? Wat een serpent!!!
Zijn het tegeltjes ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ixxi.com/nl/w(...)ado-tuin-der-lusten/
Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |