Pippi weet dat beter.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een aanname![]()
George daar ook nog voor misbruiken
Tof,want echt een compliment.quote:
Pippi, waarom heeft haar papa haar nooit naar de popo gebracht toen ze niet meer voor haar konden zorgen?quote:
Heb gewoon smaakquote:
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen welquote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb gewoon smaak![]()
Jij vindt ook niet alles lekker
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen wel
FOK! vocabulair niet kennenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Soberso?
https://frontpage.fok.nl/(...)oede-voornemens.html
Zie reacties!
#metooquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen wel
Waarschijnlijk zullen ze het daar wel hebben. En zo moeilijk is het niet te maken, het is vooral noten in een magimixer flikkeren en hem aanzetten. Dat moet zelfs de grootste KLB debielen nog kunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit gehad, je kan dat wel kopen bij een landwinkel
Misschien maar een keer proberen
fijn voor jequote:
nou........quote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze het daar wel hebben. En zo moeilijk is het niet te maken, het is vooral noten in een magimixer flikkeren en hem aanzetten. Dat moet zelfs de grootste KLB debielen nog kunnen
Zie mijn reactie daar!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! vocabulair niet kennen![]()
N00b die je bent
Ook zo lekker positief ben jequote:
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.quote:
Jigggy zou het inderdaad nog voor elkaar krijgen tijdens het zelfstandig poepen nog te falenquote:
Nouja zegquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.
(Hij is overigens degene die mij toentertijd op FOK! heeft gekregen!)
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.quote:
uiteraard. ik ben immer positief!quote:
drakin in LIT / Originele taal- en spelfouten op FOK! #85quote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.
(Hij is overigens degene die mij toentertijd op FOK! heeft gekregen!)
Ook dat is een reden waarom ik nooit op de FP kom, alleen maar racistische fascisten die grappig en bijdehand willen doenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.
Zou mij niets verbazen dat soberso ouder is dan geenstijl.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.
hiquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |