Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat sobersoquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?
heb ik ook nog. walnotenchocoladepasta. omnomnomquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog notenpasta, ook heel lekker
Nee. Rabbit had gifje hierzo van jou gepost. In vorige topic ook maar daar had je geen knotje.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?
Nieuwe kleren in 5 4 3 2 1.....quote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier zit boterhammetje nummer 5 van vandaag naar binnen te werken!
Soberso?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat soberso
* SolidasRock respecteert zichzelf blijkbaar nietquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat soberso
Nooit gehad, je kan dat wel kopen bij een landwinkelquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerst![]()
![]()
Maar ik heb geen zin om daar twee uur voor uit te trekken om daarna muis het binnen 15 minuten helemaal te zien opvreten
Dat knotje is tegenwoordig al een flinke knot.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee. Rabbit had gifje hierzo van jou gepost. In vorige topic ook maar daar had je geen knotje.
Ik heb het over groeien, niet over knoeienquote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen af en toe wat chocoladepasta van z'n snoetje af vegen, that's it!
Die heb ik wel eens gehad van 100% vond ik niet lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
calvezoete meuk
gewoon 100% pindakaas nemen.
hoewel de calve die tegenwoordig ook heeft dacht ik.
maar alsnog calve
ik haal zo'n kilo pindakaas bij de ah. makkelijk in zo'n emmertje
Vind die combi weer minderquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik ook nog. walnotenchocoladepasta. omnomnom
Eerlijk gezegd vatte ik het ook zo op zoals ToTquote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het over groeien, niet over knoeien
heb je corona ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad van 100% vond ik niet lekker
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind die combi weer minder
Maar geen brood nu in huis, wel pizzadeeg.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het over groeien, niet over knoeien
Dat mag je vinden, ik niet dus.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik niet dus.
Chocola ja
Walnoten ja
Samen
chocoladequote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik niet dus.
Chocola ja
Walnoten ja
Samen
Dat is een aannamequote:Op maandag 10 januari 2022 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"How do you know you don't like it if you have never even tried it?"
- "It just SOUNDS wrong to me!"
Hij heeft altijd leuke kleding aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef ToT het volgende:
Maar we hebben aardig wat kleertjes op de groei gekocht.
Ik geef het aan mevrouw ToT door!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft altijd leuke kleding aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |