Tijgerbrood is sowieso lekkerste brood vind ikquote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ja vers tijgerbrood van de bakker van vandaag. Dat gaat er wel in!
Oh maar hij stopt nu halverwege dit bammetje, misschien zit hij toch wel vol zo onderhand. Maar kan zo zijn dat hij straks weer verder gaat eten.
idd, daarom koop ik het ook!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijgerbrood is sowieso lekkerste brood vind ik
Gewoon in etappes haha
Ja en over de herkomst van baby-olie maar helemaal te zwijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Tijgerbrood is niet eens van tijgers gemaakt.
Kun je tijdens je koffie pauze lekker even furieus fappenquote:
Zulke marketing trucage zouden gvd verboden moeten wordenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en over de herkomst van baby-olie maar helemaal te zwijgen.
Bah dat is niet lekker, en om er nou aldoor tosti's van te maken is ook weer geen goed ideequote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, daarom koop ik het ook!
Knip wit is ook wel lekker, maar tijgerbrood is het beste!
Laatst trouwens brood van Bakker Bart gehaald; 2 duppies duurder en keidroog!
Het laatste deel van dat brood hebben we gewoon weggegooid, niet te vreten!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Knip wit is ook wel lekker, maar tijgerbrood is het beste!
Is wel de lekkerste pindakaasquote:Op maandag 10 januari 2022 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik straks ook nog even wat tijgerbrood haal op weg terug naar huis
En pindakaas met grove stukjes erin![]()
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik straks ook nog even wat tijgerbrood haal op weg terug naar huis
En pindakaas met grove stukjes erin![]()
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.
"Hallo Bakker, alleen de korstje van tijger wit graag, laat de rest maar achterwege"quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerstquote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste pindakaasVan Calvé
calvequote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste pindakaasVan Calvé
Okee dan!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Hallo Bakker, alleen de korstje van tijger wit graag, laat de rest maar achterwege"
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
2 uur? Dat kan toch wel sneller?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerst![]()
![]()
Maar ik heb geen zin om daar twee uur voor uit te trekken om daarna muis het binnen 15 minuten helemaal te zien opvreten
En blijkbaar ook op bodybuilding. Man, wat zie je er afgetraind uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.
Jazeker, maar ik doe het op mijn gemak als ik het niet voor een baas hoef te makenquote:
De calve 100% is verrassend lekker. Heb ik onlangs in aanbieding gekocht en ga ik vaker kopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
calvezoete meuk
gewoon 100% pindakaas nemen.
hoewel de calve die tegenwoordig ook heeft dacht ik.
maar alsnog calve
ik haal zo'n kilo pindakaas bij de ah. makkelijk in zo'n emmertje
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En blijkbaar ook op bodybuilding. Man, wat zie je er afgetraind uit.
Ik heb nog notenpasta, ook heel lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik doe het op mijn gemak als ik het niet voor een baas hoef te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |